Elikkäs ongelma ois sellainen että yritän pelata online peliä ja kun kiekko tippuu jäähän niin peli kestää muutamia sekuntteja ja hyppää takaisin aloitukseen. Tätä tapahtuu noin 5 kertaa ja sitten ilmoitus, tapahtui virhe. Uudelleensynkronointi vastustajan tai vastustajien kanssa epäonnistui. Tuloksia ei kirjata leaderboardeille.
Toista pleikkaria kokeilin niin netistä ei ainakaan johdu.
Voiko johtua ite pleikasta vaikka nhl 13 toimii onlines
ps3/nhl 14 mikä vikana?
apuva nhl14
2
95
Vastaukset
- harmis kyyk
Sama bugi on ollut jo aiemmissa versioissa ja myös nhl 15:ssä, iskee silloin tällöin. Luulis nyt normaaliälyisen tajuavan ettei vika ole vain sulla :DD
- apuvaa nhl14
Luulis nyt normaaliälyisen tajuavan et kysyin mistä vikaa alkaa ettimään koska jos kokeilee kahdella eri pleikkarilla niin toisella toimii ja toisella ei tää nhl 14 ja nhl 13 toimii kummallakin laitteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477