Kiinnostaako miehiä 60-vuotias nainen ?

Neilikkanelli

Olen leski ja mietin usein, että olisi kiva saada vanhoille päiville mieskaveri. Mutta olen huomannut olevani pelkkää ilmaa miehille, ikäisilleni ja nuoremmille.
En ole mielestäni pahan näköinen, pidän huolta itsestäni ja pukeudun tyylikkäisiin ja nuorekkaisiin vaatteisiin.
En ole tuppisuu enkä mäkättäjä. Minulla on hyvä yleistieto ja pystyn keskustelemaan monista asioista.
Mutta ei taida miehiä kiinnostaa tämänikäinen nainen. Vanhat ukotkin katselevat kuola valuen nuoria pimuja. En voisi kuvitella olevani itseäni 20 vuotta nuoremman kanssa.
Mutta ehkä miehiä inhottaa rypistyvä naama ja roikkuva nahka. Auttaisiko plastiikkakirurgia?

113

2855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin se onkuten kirjoitit, elä edes unta nää, että vielä jonkun löydät noilla asenteilla, mutta hyvää uutta vuotta, niin ja yrittänytt ei laiteta ; )

• Tyrkky

Minkähänlaiset mahtavat olla sinun laatuvaatimuksesi miehelle?

Nykyisin puumat ovat muotia.
      Kaksikymmentä vuotta nuorempi mies on ihan tavallista.
      Miksi ei olisi, miehet kuolevat nuorempina, naisleskien määrä putoaisi jos alettaisiin katsoa eliniän odotusta liittoja solmittaessa.
      Ei minulla ole ollut vaikeuksia löytää kumppania.

• täytyy olla tyytyväi

Nuoret miehet ovat sähäkämpiä monessa suhteessa

• L - L

Persoona ratkaisee. Hankalinta lienee päästä tutustumisen alkuun jonka jälkeen muut asiat kuin kasvojen uurteet ratkaisevat.

Vaimoni on 66v enkä osaa kuvitella elämää kenenkään muun kanssa mutta tuo ikä ei ole mikään este eikä edes haitta. Pitkäaikainen parisuhde ja toistemme oikkujen tuntemus siloittanee rypyt.
      Vimmainen kiihko ei enää ole pääroolissa.

• "L-L" -
        Bravó - Visca!!!
        Ajattelen samoin, vaikka nyt enää ilman sitä pitkäaikaista yhdessäoloa...

Tiedän olevani kiinnostava, mutta tiedän myös, että en ole kiinnostunut...

Elämää vain - kukin tavallaan...

• neljäkasi
        maduixa kirjoitti:

"L-L" -
        Bravó - Visca!!!
        Ajattelen samoin, vaikka nyt enää ilman sitä pitkäaikaista yhdessäoloa...

Tiedän olevani kiinnostava, mutta tiedän myös, että en ole kiinnostunut...

Elämää vain - kukin tavallaan...

Miksi kätkeytyä kannen alle. Elämä lyhyt, on loppuspurtin aika!

• L - L
        neljäkasi kirjoitti:

-> 48v. Tarkoituksesi lienee ottaa Vireenmäinen, todella pitkä kiri?

48v -> 70?. Toisilla on vauhtikestävyyttä. Toisilla ei!

• Anonyymi
        neljäkasi kirjoitti:

Ämmällä on maksimiikä 50 vuotta, jotta sitä viittii panna. Eikä saa olla missään tapauksessa läski

Näin närheet on

• 1949.

kaikki saa ja kaikki antaa,
      se onkin sitten eri asia jos on liian suuret, tai erilaiset toiveet ja arvot.

ite otin parikymppisenä "työkirveellä" tehdyn, mutta fiksun ja reippaan, ei ole kaduttanut, nyt hän kuuluu varmaan siihen siistimmän näköiseen 1/5, kuus vitosista.

• Hienoa! - olisko se nyt sitten niitä aaltoja... :=

• Neilikkanelli....niinkuin liturgiassa sanotaan; jos kemiat kohtaa, se on siinä....eli jonkin pitää osua oikein kohdalleen, ei ehkä ihan heti ja välittömästi, se voi tapahtua vähän myöhemminkin, mutta ikä ei ole sitten se oleellinen seikka, vaan...niin, ne pirun kemiat tai jotain... :)

• hexa.

Sellaisena pitää kelvata mita on. Ei kannata nahkoja kiristellä.
      Missä voisit miehen kohdata, tuskin ne kotoa tulevat hakemaan. Käy vaikka tanssimassa, siellä ihmisiä kohdataan ihan luonnollisesti.

• Kiinostaa tietenkin, kuten olen sanonut niin naisella on hyvät asemat,ei tarvii ku tulle paikalle niin ukoilla alkaa mennä mahat sisälle ja rinta ulos.

• "kotikiusattu" - niin kai se on :) - komeeta! :) :)

• katso vaan

Miksi ei kelpaisi, jo 60v mieskin kelpaa naisille,vanhenee miehetkin.

• yk.

Totta maar kelpaa. 60v, nainen 60v miehelle, he samaa ikäluokkaa niin löytyy yhteiset harrastukset, keskustelunaiheet. Toimeksi vaan.

• minä 60 vaimo 42

ja ennen kaikkea yhteiset eläkeristeilyt. ja alanyan matkat he he. ja bingo.

• ohi on, ohi on

Kyllä ne vielä vaimona jonka kanssa ovat elelleet kymmenet vuodet sietävät, mutta jäädessään sinkuiksi eivät mummeleita katsele. Nuori ja siro sen olla pitää. Ne puumafanit ovat sitten oma ryhmänsä, mutta ovatko sitten henkisesti kaikille täti-ihmisille sopivia. Saattavat hetkessä ihastua ikäiseensä ja varsinkin kun tulee se hinku saada lapsi.

• Riippuu miehestä.
      Tosi miehet (tavoittelemisen arvoiset) arvostavat oman ikäluokkansa naisia.

• Minulle pitää olla nuorempi.
      Kunhan on kuitenkin 60 täyttänyt.
      Tuntisin itseni idiootiksi jonkun vanhan idiootti-mummon kanssa.
      Ai..jai! Jospa saisin vielä olla nuorempikin.
      Voih! Se onnea ois, kun mummon oman rinnalla tupakois.

H.

• pilliklupi

Pääasia, että sokuri sullaa suussa.

• ehkäpä.....

"hunksz"

"Tuntisin itseni idiootiksi jonkun vanhan idiootti-mummon kanssa."

Varmaan sama toisinpäin jos mies on vanhempi.

Suosittelen sinulle alkon sijaan hopeateetä mummelin kanssa. Vai eukkoko lie?

• Minulla oli aina ennen kanssa pitkä lista vaatimuksia, kuinka paljon vanhempi tai nuorempi, ulkonäkö, koulutus, jne.jne. Jossain vaiheessa sitten törmäsin lutuseeni ja en enää muistanut niitä listojani. Ei haittaa että hän on hieman nuorempi. Ikä ei ole todellakaan mikään ratkaiseva tekijä.

• ent. siivoojaparka

H.
        On se niinkin, että seura tekee helposti kaltaisekseen. Mutta "ei nättikään oo nätti, jos ei oo ruma rinnalla". Ei älykäskään vaikuta älykkäältä, ellei ole idiootti rinnalla. Tuo nyt jatkona rikkaan ja köyhän vertailuusi.

• ehkäpä..... kirjoitti:

"hunksz"

"Tuntisin itseni idiootiksi jonkun vanhan idiootti-mummon kanssa."

Varmaan sama toisinpäin jos mies on vanhempi.

Suosittelen sinulle alkon sijaan hopeateetä mummelin kanssa. Vai eukkoko lie?

"ehkäpä....."

Minä olen kristitty.
        Kirkollista hetero-avio-liittoa kunnioittava mies.
        Kunnialliset peri-aatteet rajoittavat aina tällaista miestä.
        Miehisyys tekee monet asiat kuitenkin raskaiksi kestää.
        Kuten esimerkiksi Leka ja lirkuttelu.
        Kyntö ja Kymppi-aura.
        Siksi olen peloton, pelloton ja siksi jään.

H.

• ent. siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

Minulla oli aina ennen kanssa pitkä lista vaatimuksia, kuinka paljon vanhempi tai nuorempi, ulkonäkö, koulutus, jne.jne. Jossain vaiheessa sitten törmäsin lutuseeni ja en enää muistanut niitä listojani. Ei haittaa että hän on hieman nuorempi. Ikä ei ole todellakaan mikään ratkaiseva tekijä.

Ehkä, Paloma, löysit sitten kuitenkin alitajuisesti niitä vaatimuksiasi vastaavan lutusesi.

https://www.youtube.com/watch?v=roOP29KVaAo

• ent. siivoojaparka kirjoitti:

Ehkä, Paloma, löysit sitten kuitenkin alitajuisesti niitä vaatimuksiasi vastaavan lutusesi.

https://www.youtube.com/watch?v=roOP29KVaAo

Ei mun lutunen vastaa sitä mielikuvaa minkä olin itselleni asettanut ihannemiehestäni. Mutta kun tutustuimme huomasin että kantsii tarkistaa ne vaatimukset koska kaikki muu stemmasi hyvin. (Olemme harvinaisen hyvin toisillemme sopivia, siis luonteemme ovat ihan yhtä lutusia ...)

• samanlaiset
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

H.
        On se niinkin, että seura tekee helposti kaltaisekseen. Mutta "ei nättikään oo nätti, jos ei oo ruma rinnalla". Ei älykäskään vaikuta älykkäältä, ellei ole idiootti rinnalla. Tuo nyt jatkona rikkaan ja köyhän vertailuusi.

Jotkut haluavat elää tasa-arvoisessa parisuhteessa. Kuka älykäs haluaisi jatkuvasti keskustella jonkun idiootin kanssa? Vaikka se idiootti olisi kuinka iihaileva ja nöyrä palvelija.

Samanlaiset lapset leikkivät parhaiten ja heillä on paljon jaettavaa.Ne jotka eivät ole tyytyväisiä omiin saavutuksiinsa elämässä, hakevat parisuhteesta tukea siihenkin.

• quando

Voi että, fiksu ja filmaattinen pitää olla, että kelpaisi, mutta vastapuolella ei mitään vaateita kun on kerran mies, eihän se niin mene.
      Olen nyt vuosikausia elellyt yksin ja tiedän ettei kukaan vilkaisekkaan sillä silmällä, tosin en ole kertaakaan testannut. Jutellut monienkin kanssa ihan tasokkaasti, oletan että ovat varattuja, eli lähtenyt tilanteesta nopeasti pois etten pety. Fiksuimmat ovat varattuja, ihan loogisestikin ajatellen - leskiä tosin tulee, ne on aina naisia.

• Paloma.se.co

Kauheesti se on onnenkauppaa. Kun sattuu fiksu, komea, hiljakkoin leskeytynyt kiltti, omillaan toimeentuleva, sisäsiisti mies kohdalle niin on oltava nopealiikkeinen.

• mimmimummi*
        Paloma.se.co kirjoitti:

Kauheesti se on onnenkauppaa. Kun sattuu fiksu, komea, hiljakkoin leskeytynyt kiltti, omillaan toimeentuleva, sisäsiisti mies kohdalle niin on oltava nopealiikkeinen.

Uusi vuosi ja uudet kujeet.... jaa että pitäisköhän kuitenkin alkaa katselemaan sillä silmällä .... noita uroita.

• ent. siivoojaparka
        mimmimummi* kirjoitti:

Uusi vuosi ja uudet kujeet.... jaa että pitäisköhän kuitenkin alkaa katselemaan sillä silmällä .... noita uroita.

Anna vaan paukkua täysillä niinkuin viimeöiset raketit. Minä olen siinä onnellisessa asemassa kauan yksin asuneena, että osaan avata itse pullonkorkitkin. Ollut pakko opetella. Eipä vaan ihan rehellisesti niin. Olen teknisesti täysi tohelo (osa täydellisyyttäni), niinkuin vanhempi tyttärenikin, mutta onnekseni nuorempi tyttäreni on perinyt jostain kauempaa suvusta piileviä geenejä kaikkeen käytännön hommaan. Superkuperkeikkaa, hällä lanttu leikkaa...

• mimmimummi*

Anna vaan paukkua täysillä niinkuin viimeöiset raketit. Minä olen siinä onnellisessa asemassa kauan yksin asuneena, että osaan avata itse pullonkorkitkin. Ollut pakko opetella. Eipä vaan ihan rehellisesti niin. Olen teknisesti täysi tohelo (osa täydellisyyttäni), niinkuin vanhempi tyttärenikin, mutta onnekseni nuorempi tyttäreni on perinyt jostain kauempaa suvusta piileviä geenejä kaikkeen käytännön hommaan. Superkuperkeikkaa, hällä lanttu leikkaa...

Eipä sitä pullonkorkkien tähden miestä tarvitse..... onhan siihen apuvälineitä ja helpottuvat purkkien avauksetkin....yksin olen minäkin yskiskellyt aika kauan...
        No ...taitaa olla vain tilapäinen "mielenhäiriö"... järki ja tunne ....riitelee ristiriidassa keskenään aina joskus..... Luin runokirjaa aamupäivän....ihania rakkausrunoja...

• mimmimummi* kirjoitti:

Eipä sitä pullonkorkkien tähden miestä tarvitse..... onhan siihen apuvälineitä ja helpottuvat purkkien avauksetkin....yksin olen minäkin yskiskellyt aika kauan...
        No ...taitaa olla vain tilapäinen "mielenhäiriö"... järki ja tunne ....riitelee ristiriidassa keskenään aina joskus..... Luin runokirjaa aamupäivän....ihania rakkausrunoja...

Mulla on hyvät käsivoimat ja pullot ja purkit aina lähteneet auki tosin pienillä poppakonsteilla ja apuvälineillä, mutta ei niiden avaamiseen miestä tarvi. Lumen luontiin, renkaiden vaihtoon ja kauppakassien kantamiseen on tosin kiva kun on kaveri.

• ent. siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

Mulla on hyvät käsivoimat ja pullot ja purkit aina lähteneet auki tosin pienillä poppakonsteilla ja apuvälineillä, mutta ei niiden avaamiseen miestä tarvi. Lumen luontiin, renkaiden vaihtoon ja kauppakassien kantamiseen on tosin kiva kun on kaveri.

Minulla taas on enemmän voimia kuin järkeä. Tasan ei käy onnen lahjat. Teen tyttärelleni kaiken voimia vaativan olosuhteiden pakosta ja hän minulle kaiken, mihin tarvitsee aivoja. Vanhemman likan kanssa yritettiin pähkäillä, miten saadaan nuo kaikki jouluvalot ja joulukuusi yhdisteltyä niin, että ne yhtä nappia painamalla syttyy ja sammuu kaikki. Monenlaisia yhdistelmiä tehtiin ja kauan, eikä onnistunut. Sitten tuli nuorempi ja parissa minuutissa laittoi ne nips naps nillä samoilla johdoilla, millä me oltiin taisteltu reilut puoli tuntia.

• nainen 67

Testasin viime vuonna ja ilokseni sain todeta, että vielä kelpaisin. Toiselle lähelle päässeistä jouduin hakeutumaan eroon. Toisen kanssa ollaan kavereita.
        Yksin on parempi kuin huonon kaverin kanssa.

Toivossa on hyvä elää, ainakin välillä vieläkin. Ehkä jonain kauniina kevätpäivänä hän kävelee vastaani ja jatkamme kulkemista yhdessä, käsi kädessä.

• Paloma.se.co kirjoitti:

• pilliklupi

Se on mentävä ns. iholle!

• Tämä aloitus ei nyt koske minua juuri millään tavalla, mutta vastaanpa kuitenkin että kyllä.
      Kyllä 61 vuotias nainen/mummo näyttää kiinnostavan miehiä.
      Naapurina ja ystävänä.
      Hiljaista kylätietä kun astelen ja joku naapurimiehistä sillä ajelee, niin usein pysähtyvät ja sitten rupatellaan.
      Ja eikö joku joskus pistäydy tupaankin, kysyy saako tulla ja minä vastaan, että saat, kun et kauaa ole. Noh, se on meidän keskinäistä huumoriamme, kuten myös "taasko sie olet täällä".

Seuraa hakevat ovatkin sitten asia erikseen, tsemppiä vaan heille. Löytyköön naisille mieluisa mies ja miehille kainaloon sopiva kiva mummo, tupakanhajua sietävä jos sellaista haetaan..

• Viaton sivullinen

Kyllä on murheellista viestiä joka suunnasta, mitä tulee ystävän löytämiseen
      yli 60 naisen elämään. Kovasti vaatii huumorintajua ja ymmärrystä.

• bessie*

Toisia kiinnostaa, toisia ei?

"Mutta ehkä miehiä inhottaa rypistyvä naama ja roikkuva nahka."
      Tuskinpa sentään, jos itsekin jo vanhempia ovat? Se, että joku asia ei houkuttele ja herätä seksuaalista kiinnostusta, ei tarkoita että "inhottaisi", ei vain kiinnosta.

Miksi pitää esitellä ikäänsä ja rypistyvää naamaa sekä roikkuvaa nahkaa?

Plastiikkakirurgia voisi auttaa, mutta ei se mitenkään varmaa tai edes todennäköistä ole. Voi olla entistä pettyneempi ja jopa katkerampi olo, jos uhraukset ja panostukset osoittautuvat turhiksi.

• ei tupakkimumokaan.

En etsi uutta kaveria enkä muutenkaan ole tyrkyllä.
      Monen ikäisten ihmisten kanssa olen jutellut.
      Illallakin uuden vuoden juhlissa.

Eipä täällä taida olla kuin tuo yksi miespuolonen? joka mollaa kaikki iäkkäämmät henkilöt muistamatta että itsekin joka vuosi/päivä vanhenee.
      Vai lieneekö liiallinen alkon nauttiminen laskenut ajatuksensa jalkojenväliin?

• ent. siivoojaparka

Ketäköhän sinä nyt palstan miehistä tarkoitit? Voin hyvin kuvitella, miten k/k taas painaa leuan rintaansa vasten...

• taas kommentoit

Ketäköhän sinä nyt palstan miehistä tarkoitit? Voin hyvin kuvitella, miten k/k taas painaa leuan rintaansa vasten...

Älä viitti, k/k ei ryyppää.

• ent. siivoojaparka kirjoitti:

Niin painankin ,ehkä sen tähren et kukaan ei näkis naurun virnettä

• ei tupakkamummo.
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ei ollut tarkoitettu kk:lle kiusatakseni. Taisit sinäkin joku aika sitten kirjoitella alkon vaikutuksella, itse vielä kehaisit, tai no, pyytelit anteeksi.

;-)

• demeter1

Kerrassaan mainio hän on, siivoojaparka. Vedet silmissä sai nauraa tuota sanailua.
        Tässä taas yksi "esillä oleva", johon ei haukku haavaa tee...

• koti-kiusattu kirjoitti:

koti-kiusattu

"Painan vain pääni", taidamme useinkin naureskella samoille jutuille ja samoille...tiedät kyllä.

• demeter1
        demeter1 kirjoitti:

Kerrassaan mainio hän on, siivoojaparka. Vedet silmissä sai nauraa tuota sanailua.
        Tässä taas yksi "esillä oleva", johon ei haukku haavaa tee...

Höh ! Nytkö poistui tuo hauska sanailu siivoojan ja puskien kesken?

No olihan se henkilöön kajoava, mutta minusta hyvä esimerkki siitä, miten voi suhtautua herjaajiin - pistää paremmaksi - jos kantti kestää...

• sarkas

Voi olla harmaa ja rosonen, mutta kova oksa!

• yksin parfait

Sama tuntemus on vaikka olen naimisissa.
      Yksin olen vaikka mies on. Älä sure nauti muista asioista on muutakin kuin miehet.

• Ei auta ei

Plastiikkakirurgia ei auta. Parantunut ulkonäkö kiinnostaa vain ulkonäkökeskeisiä miehiä ja aina nuorissa naisissa on kiinnostavampaa katsottavaa.

Aivokirurgia voisi olla ratkaisu jos sillä saisi ihmistä viisaammaksi. Parempi keskittyä kehittämään keskustelutaitojaan ja myös vapaamielisyyttään. Ala harrastaa jotakin mitä mielestäsi kiinnostavat mieskaveritkin harrastavat.

• tätä mieltä -

kuuskympisissäki on tyhjänpäiväisiä hörhöjä miehiä vonkaamassa, tukka on viimesenpäälle puukattu,
      sota naamari meikit naamassa ja puheet lapsellista kikatusta ja mahtailua " minä itte " aina edellä,
      ei kukaan mies halua tyhjänpäivästä kekkanaa vakituiseksi siipakseen,
      vaikka vaatteet ja meikit olis kuinka kohdallaan,
      ihmisellä p i t ä ä olla henkistä kauneutta, se loistaa silmistä ilman teeskentelyä ja koreaa kuorta.

• Henkinen kauneus onko se samaa kuin sisäinen kauneus? Miten sen voi nähdä silmistä?

• k/k
        korpikirjailija kirjoitti:

Henkinen kauneus onko se samaa kuin sisäinen kauneus? Miten sen voi nähdä silmistä?

Matala otsa,kytevä katse.

• k/k kirjoitti:

Matala otsa,kytevä katse.

Entäpä jos on kierosilmäinen, kumpi silmä loistaa henkistä- ja kumpi sisäistä kauneutta?

• k/k

Entäpä jos on kierosilmäinen, kumpi silmä loistaa henkistä- ja kumpi sisäistä kauneutta?

Sitä sanotaan et silloin kun on henkee täynnä niin korvista pihisee,sitä et onko se hyvää pyhää henkee en osaa sanoa.
        Silmätkin voi pyöriä kuin hedelmäpelin kiekot niin et vaikeeta on karsosilmäsen hyvyys tai pahuus todeta.
        Nyt on Heta niin hankala kysymys et mä passaan ja orottelen fiksumpien arviota

• näin on §§

Henkinen kauneus onko se samaa kuin sisäinen kauneus? Miten sen voi nähdä silmistä?

konenu viisas järkevä ihminen kyllä huomaa milloin on hörhö liikkeelä,

• ent. siivoojaparka
        näin on §§ kirjoitti:

konenu viisas järkevä ihminen kyllä huomaa milloin on hörhö liikkeelä,

Voi ei. Ei kaikista voi olemuksen perusteella päätellä kuka mitäkin on. Ei niin, että itseäni nyt niin kokeneena viisaana ja järkevänä pitäisin, mutta tiedän muutamankin ruotsalaisen näyttelijän, joita varmaan juoksisit pakoon, jos kaupungilla näkisit, etkä tietäisi heidän olevan alansa huippuja. Tai tiedä heitäkään oikeastaan niin varmaksi mennä sanomaan ovatko loppujen lopuksi hörhöjä kuitenkin.

• k/k kirjoitti:

Sitä sanotaan et silloin kun on henkee täynnä niin korvista pihisee,sitä et onko se hyvää pyhää henkee en osaa sanoa.
        Silmätkin voi pyöriä kuin hedelmäpelin kiekot niin et vaikeeta on karsosilmäsen hyvyys tai pahuus todeta.
        Nyt on Heta niin hankala kysymys et mä passaan ja orottelen fiksumpien arviota

K/K@

Uudella älypuhelimella voin valokuvissa muokata ja korostaa esim. silmiä. Netti-maailmassa silmät eivät edusta sielun peiliä. Poika sanoi, että esim. kaikki lehtikuvat käsitellään ennen julkaisua. Ei ole enää uskominen silmien loisteeseen, rehelliseen otsaan ja luotettavaan katseeseen ; )

• bessie*

K/K@

Uudella älypuhelimella voin valokuvissa muokata ja korostaa esim. silmiä. Netti-maailmassa silmät eivät edusta sielun peiliä. Poika sanoi, että esim. kaikki lehtikuvat käsitellään ennen julkaisua. Ei ole enää uskominen silmien loisteeseen, rehelliseen otsaan ja luotettavaan katseeseen ; )

Kuvaan on uskominen siinä missä tekstiinkin, korpikirjailija? Kuva kertoo aina jonkun 'totuuden', siitäkin huolimatta että se ei ole kaikille sama?

Varmaan sinäkin jotain haluat kertoa esim. noilla Toulouse-Lautrec julisteillasi, mutta juuri minulle ne eivät kerro mitään muuta kuin sen tosiasian, että sinä halusit juuri niitä tänne laittaa. Jollekin muulle ne voivat kertoa enemmän.
        Oma lempijulisteeni on jo vuosikymmeniä ollut Suomen luonnonsuojeluliiton Saimaannorppa. Välillä se vaihtuu Merikotkaksi jos on seinällä, mutta kohta taas on norppa paikallaan. Nyt olen aivan ihastunut "Suolla syntyneet" julisteeseen kun siinä on rakastamiani suopursujakin.

• korppis*
        bessie* kirjoitti:

Kuvaan on uskominen siinä missä tekstiinkin, korpikirjailija? Kuva kertoo aina jonkun 'totuuden', siitäkin huolimatta että se ei ole kaikille sama?

Varmaan sinäkin jotain haluat kertoa esim. noilla Toulouse-Lautrec julisteillasi, mutta juuri minulle ne eivät kerro mitään muuta kuin sen tosiasian, että sinä halusit juuri niitä tänne laittaa. Jollekin muulle ne voivat kertoa enemmän.
        Oma lempijulisteeni on jo vuosikymmeniä ollut Suomen luonnonsuojeluliiton Saimaannorppa. Välillä se vaihtuu Merikotkaksi jos on seinällä, mutta kohta taas on norppa paikallaan. Nyt olen aivan ihastunut "Suolla syntyneet" julisteeseen kun siinä on rakastamiani suopursujakin.

Toulouse-Lautrec kuvat.

Valokuvaan paljon ja kamerani taltioi kuvia ympäriltäni. Toulouse-Lautrec julisteita en seinilleni laita en myöstkään saimaannorppaa tai yleensäkään julisteita.

Galleriakuvissa oli hollantilaisen (haarlemilaisen) pubin wc-ovien merkit naisille ja miehille.

Tykkään valokuvata eteeni tulevia viehättäviä yksityiskohtia.

• auts..:)
        korppis* kirjoitti:

Toulouse-Lautrec kuvat.

Valokuvaan paljon ja kamerani taltioi kuvia ympäriltäni. Toulouse-Lautrec julisteita en seinilleni laita en myöstkään saimaannorppaa tai yleensäkään julisteita.

Galleriakuvissa oli hollantilaisen (haarlemilaisen) pubin wc-ovien merkit naisille ja miehille.

:):):)

• bessie*
        korppis* kirjoitti:

Toulouse-Lautrec kuvat.

Matkakuvia opasteista siis.

Ihan tuosta pienestä profiilikuvasta sen 'Aristide jotain' julisteen tunnistin, muut oikein tarkkaan tihrustamalla ja enempi arvaamalla.

Pidän julistetaiteesta, ja voisin käymäseltään joskus jonkun Toulouse-Lautrecin vulgaariksi kuvatun tanssijattaren seinällekin laittaa, mutta tuota Aristide julistetta en ikinä, en vaikka kuinka tuntuisi mustaa ja oranssia kokonaisuus kaipaavan.

Lapsen omaan huoneeseen aikoinaan ensimmäisen saimaannorppa julisteen hankin, ja aikoinaan kun hän halusi sinne ihan itse valittuja, siirsimme sen olohuoneen ja keittiön oven viereen, olohuoneen puolelle koiran 'oman paikan' yläpuolelle. Näkyi mukavasti eteisestä heti kun ovesta sisään astui.
        Tähän nykyiseen asuntoonkin laitoin saman vanhan norppajulisteen suoraan ovea vastapäätä, kylpyhuoneen oveen. Mukavaa kun joku tervehtii kotiin tullessa.
        Nyt se tosin on kellarivarastossa, mutta saattaa joku päivä taas olla tuossa ovessa. Pysyy paikallaan ihan sinitarroilla, siinä on niin kevyet puukehykset eikä lasia ollenkaan. Sopivan kellastunutkin, ovikaan kun ei ole ihan valkoinen.

Olen varmaan Suomen laiskin valokuvien ottaja. Hyvä jos viisi vuodessa otan ja laiskuuttani, eli tekstin tuottamiselta välttyäkseni nekin. Aika pian poistan kuvat kun olen ne eteen päin lähettänyt. Itselle ei jää mitään, mutta aniharvoin joudun 'katumaan' että tulipas poistettua.

• bessie* kirjoitti:

Ihan tuosta pienestä profiilikuvasta sen 'Aristide jotain' julisteen tunnistin, muut oikein tarkkaan tihrustamalla ja enempi arvaamalla.

Pidän julistetaiteesta, ja voisin käymäseltään joskus jonkun Toulouse-Lautrecin vulgaariksi kuvatun tanssijattaren seinällekin laittaa, mutta tuota Aristide julistetta en ikinä, en vaikka kuinka tuntuisi mustaa ja oranssia kokonaisuus kaipaavan.

Lapsen omaan huoneeseen aikoinaan ensimmäisen saimaannorppa julisteen hankin, ja aikoinaan kun hän halusi sinne ihan itse valittuja, siirsimme sen olohuoneen ja keittiön oven viereen, olohuoneen puolelle koiran 'oman paikan' yläpuolelle. Näkyi mukavasti eteisestä heti kun ovesta sisään astui.
        Tähän nykyiseen asuntoonkin laitoin saman vanhan norppajulisteen suoraan ovea vastapäätä, kylpyhuoneen oveen. Mukavaa kun joku tervehtii kotiin tullessa.
        Nyt se tosin on kellarivarastossa, mutta saattaa joku päivä taas olla tuossa ovessa. Pysyy paikallaan ihan sinitarroilla, siinä on niin kevyet puukehykset eikä lasia ollenkaan. Sopivan kellastunutkin, ovikaan kun ei ole ihan valkoinen.

Olen varmaan Suomen laiskin valokuvien ottaja. Hyvä jos viisi vuodessa otan ja laiskuuttani, eli tekstin tuottamiselta välttyäkseni nekin. Aika pian poistan kuvat kun olen ne eteen päin lähettänyt. Itselle ei jää mitään, mutta aniharvoin joudun 'katumaan' että tulipas poistettua.

"bessie*"

Paloman uusin aloitus kaipaa henkilö-kohtaisia tarinoita.
        Paloma asustaa joen varrella.
        En kuitenkaan usko joessa Norppia olevan.
        Joki kun on padottu.
        Luonnollisista syistä.
        Ihmisellä kun on paljon tärkeämpääkin.
        Minulle tärkeintä grafiikkaa ovat 60-luvun LP-levyjen kannet.
        Siihen aikaan olin eniten hurahtanut :)

luv

H.

• bessie* kirjoitti:

Kun olin nuori tykkäsin ja maalasinkin julisteita. Pariisita ostin pienen pilleriboxin matkamuistoksi. Sen kantea koristaa Toulouse-Lautrecin tanssijatar. Poikien ollessa vielä helmoissani heidän huoneensa seinillä oli elokuvamainoksia sellaisia isoja, joita he saivat teatterilta. Nyt niistä osa koristaa kesämökin ulkohuoneenseiniä ; ) Ei tarkoitukseni ole keskittyä wc-taiteeseen vaan sattuipa somasti tuokin tuli mieleen ; )

Huoneitani kiertää itse maalaamani taulut ja posliinilautaset. Minulla on myös hollantilaisen oikean taiteilijan 50-luvun grafiikkaan.

Hunksi tuossa seuraavassa kommentissaan kertoi LP-levyjen grafiikasta. Esikoiseni on kehystänyt kuusi retro LP-levyä olohuoneensa seinällä.

Ne on tosi hyvän näköisiä. Kattelin ympärilleni ja huomasin seinillä myös valokuvia. Isot kuvat pojista kun he olivat pieniä ja ylioppilaskuvat molemmista.

• bessie*

Kun olin nuori tykkäsin ja maalasinkin julisteita. Pariisita ostin pienen pilleriboxin matkamuistoksi. Sen kantea koristaa Toulouse-Lautrecin tanssijatar. Poikien ollessa vielä helmoissani heidän huoneensa seinillä oli elokuvamainoksia sellaisia isoja, joita he saivat teatterilta. Nyt niistä osa koristaa kesämökin ulkohuoneenseiniä ; ) Ei tarkoitukseni ole keskittyä wc-taiteeseen vaan sattuipa somasti tuokin tuli mieleen ; )

Huoneitani kiertää itse maalaamani taulut ja posliinilautaset. Minulla on myös hollantilaisen oikean taiteilijan 50-luvun grafiikkaan.

Hunksi tuossa seuraavassa kommentissaan kertoi LP-levyjen grafiikasta. Esikoiseni on kehystänyt kuusi retro LP-levyä olohuoneensa seinällä.

Ne on tosi hyvän näköisiä. Kattelin ympärilleni ja huomasin seinillä myös valokuvia. Isot kuvat pojista kun he olivat pieniä ja ylioppilaskuvat molemmista.

Tee uusi aloitus tästä aiheesta, siis 'mitä ripustaisit/olet ripustanut seinällesi, tms..
        Turhan pitkiksi venähtäneet ketjut ovat jo muutenkin rasittavia, ei niitä kantsi ihan aiheesta poikkeavilla jutuilla pitkittää. Minulla on auton takakontissa kasapäin Lidlistä hamstraamiani halpoja valmiita taulupohjia.

• bessie* kirjoitti:

Tee uusi aloitus tästä aiheesta, siis 'mitä ripustaisit/olet ripustanut seinällesi, tms..
        Turhan pitkiksi venähtäneet ketjut ovat jo muutenkin rasittavia, ei niitä kantsi ihan aiheesta poikkeavilla jutuilla pitkittää. Minulla on auton takakontissa kasapäin Lidlistä hamstraamiani halpoja valmiita taulupohjia.

Joku aika sitten Lidlissä oli taulunpohjia tarjouksessa, hiplasin niitä, mutta en ostanut kun on vielä muutama aikaisemmin ostettu odottamassa inspistä. Maalaatko sinäkin tai nöyremmin tuherteletko sinäkin ; )

En tee nyt aloituksia haluan olla rauhassa. Aihe olisi hyvä, totta. Onhan siellä tosin uusi aloitus harrastuksista. Uuuta ei siis ole harrasteet sillä olen aina harrastanut jotain ja aloitan taas ensi viikolla keramiikkakurssilla saven pyörityksen.

Eihän tämä ole aloituksen asiaa. mutta täällä keskellä ei mitään saa olla rauhassa jutella.

• bessie*

Joku aika sitten Lidlissä oli taulunpohjia tarjouksessa, hiplasin niitä, mutta en ostanut kun on vielä muutama aikaisemmin ostettu odottamassa inspistä. Maalaatko sinäkin tai nöyremmin tuherteletko sinäkin ; )

En tee nyt aloituksia haluan olla rauhassa. Aihe olisi hyvä, totta. Onhan siellä tosin uusi aloitus harrastuksista. Uuuta ei siis ole harrasteet sillä olen aina harrastanut jotain ja aloitan taas ensi viikolla keramiikkakurssilla saven pyörityksen.

Eihän tämä ole aloituksen asiaa. mutta täällä keskellä ei mitään saa olla rauhassa jutella.

Viimeksi olen piirtänyt, ja siitäkin on todella pitkä aika. Enimmäkseen lyijykynällä, jonkin verran pastelleilla.
        Tai lapsenlasten kanssa kyllä nykyäänkin, mutta he eivät vielä ole tarpeeksi innostuneita tai pitkäjännitteisiä kiinnostuakseen perusteiden opetuksesta esim. perspektiivin ja erilaisten tekniikoiden kohdalla. Isompi on kyllä melko taitava ja lahjakkuuttakin hänessä näen, pienemmällä taas on ihastuttavalla tavalla huikea mielikuvitus ja hyvä sommittelukyky.

Öljyväreillä maalaamiseen ei ole ollut koskaan (tai no, melkein koskaan) sopivaa paikkaa muulloin kuin lämpimään vuodenaikaan, ja silloin taas on ollut muutakin tekemistä yllin kyllin.
        Akryylivärejä siis ajattelin kokeilla, onko sinulla niistä kokemusta? Omaksi ilokseni ja omille seinilleni.

Rauhassa olemisesta. Sinähän sen itse päätät, mutta ajattelen että palstalla on kaikille tilaa, eikä ole olemassa sellaisia paikkoja joista pitäisi siirtyä sivuun tönijöille tilaa tehdäkseen, koko ajanhan täällä kaikki liikkuvat.

• bessie* kirjoitti:

Viimeksi olen piirtänyt, ja siitäkin on todella pitkä aika. Enimmäkseen lyijykynällä, jonkin verran pastelleilla.
        Tai lapsenlasten kanssa kyllä nykyäänkin, mutta he eivät vielä ole tarpeeksi innostuneita tai pitkäjännitteisiä kiinnostuakseen perusteiden opetuksesta esim. perspektiivin ja erilaisten tekniikoiden kohdalla. Isompi on kyllä melko taitava ja lahjakkuuttakin hänessä näen, pienemmällä taas on ihastuttavalla tavalla huikea mielikuvitus ja hyvä sommittelukyky.

Öljyväreillä maalaamiseen ei ole ollut koskaan (tai no, melkein koskaan) sopivaa paikkaa muulloin kuin lämpimään vuodenaikaan, ja silloin taas on ollut muutakin tekemistä yllin kyllin.
        Akryylivärejä siis ajattelin kokeilla, onko sinulla niistä kokemusta? Omaksi ilokseni ja omille seinilleni.

Rauhassa olemisesta. Sinähän sen itse päätät, mutta ajattelen että palstalla on kaikille tilaa, eikä ole olemassa sellaisia paikkoja joista pitäisi siirtyä sivuun tönijöille tilaa tehdäkseen, koko ajanhan täällä kaikki liikkuvat.

Akryylivärejä en ole käyttänyt vain öljyvärejä. Kuopus oli ainakin joulun aikana kiinnostunut aloittamaan öljyvärimaalauskurssilla en ole kysynyt onko asia edennyt. Hän näet on hyvä tiekononeella piirtäjä.

No, rauhassa oleminen on kai väärä ilmaisu, mutta annan niille, jotka vaativat tilaa itselleen, sitähän perään huudetaan minua ulos ajetaan banneilla uhkataa.

Olen liikaa esillä ja ärsyttän joitakin joten nyt vain kaikki syrjään jääneet aloituksia tekemään ja itseään tykö tekemään.

En kommentoi kuin vain muutamille.

• Anonyymi

Viisaasti kirjoitettu. Samaa mieltä. Vaikka toinen olisi miss tai mister Universum, niin jos ei ihmisenä ole kiinnostava ja mieleinen, aika nopeasti lakkaa upean ulkokuoren tenho.

• Ikä on siunaus

Enpä oikein ymmärrä aloittajan huolta. Ko. iän kohdallahan parhaita puolia on se yksinkertainen totuus, että ihan sama välittääkö joku vai eikö välitä. Pääasia että itse välittää sekä itsestään että lähimmäisistään.

Sitten jos / kun 'se oikea' sattuu kohdalle kolahtamaan, niin hän vuorenvarmasti veisaa viis' iästä kuin myös nauru- yms. rypyistä. Ihminen on kokonaisuus, ja 'se oikea' näkee sinussa muutakin kuin iän ja sen tuomat lisämausteet.

• demeter1

Aivan, "ikä on siunaus". Jos on itse kiinnostunut, se herättää yleensä vastakaikua niissä ihmisissä, joiden kanssa tulee juttuun jatkossakin. Ne kemiat, ne kemiat...

• kuuskyt

Vastasiko monikaan mies, en ole tarkkaan lukenut vielä. Joku halusi nuoremman.

• Essolaisten kanta asiaan

Essolla olemme monesti keskustelleet siitä, mikä on 60 neitosten "kaupallinen arvo" eli haluttavuus avioliittomarkkinoilla, eikä se meidän käsityksemme mukan ole ollenkaan toivoton. Jos 60 ikäinen neitonen on riittävän varakas, sopuisa luonnoltaan ja antaa miehelle runsaasti rahaa keskarin ostoon ja muihin hyviin harrastuksiin, niin kyllä hän kaupaksi käy. Essollakin on monia miehiä, jotka voisivat tällaisen neitosen vielä ottaa, jos vain entinen kipakka vaimo antaisi luvan vaihto-operaatioon. Sinun kannattaa kulkea jatkosakin silmät auki, niin kyllä se siitä...

• uuniluutaki kelpaa

siis näkönen,

lisäys

rahapussi auki ja täynnä seteleitä, jopa tarjokkaita ilmaantuu

• Se lompsa se lompsa!
        uuniluutaki kelpaa kirjoitti:

siis näkönen,

lisäys

rahapussi auki ja täynnä seteleitä, jopa tarjokkaita ilmaantuu

Niin, kai niille miehillekin paksulompakkoinen nainen kelpaa kun naisetkin niitä lompsan perässä juoksijoita ovat. Ulkonäkökään ei paljoakaan merkkaa jos on tarpeeksi pätäkkää...

• ent. siivoojaparka
        Se lompsa se lompsa! kirjoitti:

Niin, kai niille miehillekin paksulompakkoinen nainen kelpaa kun naisetkin niitä lompsan perässä juoksijoita ovat. Ulkonäkökään ei paljoakaan merkkaa jos on tarpeeksi pätäkkää...

Paksu lompakko nykyisin tarkoittaa samaa kuin paljon velkakortteja lompsassa.

• Eipäs unohdeta aihetta: kuuskymppinen(kin) nainen on Sek Sikäs - jos tämä verrokki nyt vähän nuorempi onkin. Sinkku- ja vähän muillekin miehille illan iloksi, vassokuu

Niin, Joe-poika taisi nukkua pois? Harmi, oli tosi seksikäs. Ainakin ääni.

https://www.youtube.com/watch?v=PMTu86K-IhI

• heh juuu,,

siis vassokuu = on lehmä suomeksi

• Saimaantaka@

Oh, yeah!!! Kuinka löysitkin, pistän linkin heti yhteen tiettyyn sähköpostiin.
        Kiitos paljon ;-).

• Rakastan,rakastan...

"Neilikkanelli"

Miten saan yhteystietosi. Täällä luotettava,siisti,kuntoileva mies,jolla on myös käytöstavat kiitettävää luokkaa.

• Nainen 69v 7kk

Taitaa pojan puntissa kiristää.

• Aivoista se lähtee
        Nainen 69v 7kk kirjoitti:

Taitaa pojan puntissa kiristää.

Jos on poika niin sitten, mutta ei enää tässä iässä eikä varsinkaan seitsenkymppisen seurassa, olkoon miten intiimiä tahansa.

• aloittajalle sen verran
      kysymys täytätkö puuman kriteerit

saman ikäiset miehet ei todellakaan ole
      kiinostuneita muuta kun nuorista naisista

luin tossa ennen vuodenvaihdetta iltapäivälehdestä
      minkälainen puuman pitää olla
      ikää saa olla vaikka kuinka paljon
      mutta kaikenlisäksi pitää olla
      seksikkään ja hyvän näköinen.

• kyllä ne tietää!!!!;

Joo-o. Kuulkaa asiantuntijaa, todistaa teesinsä iltapäivälehtie lööppien tieteellisillä tutkimuksilla. Kyllä iltapäivälehti ja yo. kirjoittaja tietävät!!!!!!

• kymppi.mulle
        kyllä ne tietää!!!!; kirjoitti:

Joo-o. Kuulkaa asiantuntijaa, todistaa teesinsä iltapäivälehtie lööppien tieteellisillä tutkimuksilla. Kyllä iltapäivälehti ja yo. kirjoittaja tietävät!!!!!!

Eiköhän iltapäivälehdet ja puumat jo alun alkaen kuulu samaan kategoriaan? Samaan kuin tämä S24/60 , tietenkin.
        Turha täällä on keekoilla olevansa muita paree.

• kawe

Jos pohditaan asiaa miesten kannalta, ihan käytännön näkökulmasta.
      Siis ei pahalla
      Ikää tulee ja sairaudet iskevät, työura takana, tyhjät eläkevuodet edessä, mitä h...oa sitä tekisi ennen kuolemaa.
      Vaihtoehtoja piristykseksi onkin edellisen sanan loppuosa, mutta kun on naimisissa, ei voi kun erota ja heittäytyä vapaille markkinoille, nuorten naisten vietäväksi - nuoruuden lähteille vielä kerran..
      Tämä on se kaava ja huonosti käy kun rahat eikä terveys riitä.. Se tavallinen, yleisin stoori.. Naisetkin harrastaa tätä, mutta nuorempina ja nuo kaksi ryhmää osiltaan kapakoissa kohtaavat, edelleen huonolla ennusteella.

• Ei h-i !

" ... mitä h...oa sitä tekisi ennen kuolemaa. Vaihtoehtoja piristykseksi onkin edellisen sanan loppuosa, ... "

Mitä helskutin kummaa tämä tarkoittaa? Mutta oletan, että ajatus on yhtä mätä kuin koko kommentin muutenkin.

• kawe

piristykseksi = seksi , on aihe joka montaa miestä vie yrittämään nuoruuden vetovoimaa vielä kerran..........
        Tekstini on lähinnä satiiria. Jokaisella on oikeus tehdä oman elämänsä ratkaisut itse, mutta mielummin niin, että vahingoittaa muita mahdollisimman vähän ja toimii lain puitteissa. Olen yksi niistä joita on satutettu pahasti vuosia sitten, en ole vieläkään toipunut, siksi puolustan muita.

• sykolooki
        kawe kirjoitti:

piristykseksi = seksi , on aihe joka montaa miestä vie yrittämään nuoruuden vetovoimaa vielä kerran..........
        Tekstini on lähinnä satiiria. Jokaisella on oikeus tehdä oman elämänsä ratkaisut itse, mutta mielummin niin, että vahingoittaa muita mahdollisimman vähän ja toimii lain puitteissa. Olen yksi niistä joita on satutettu pahasti vuosia sitten, en ole vieläkään toipunut, siksi puolustan muita.

Oi voi. Kerro lisää, päästään tekemään diagnoosia ja tiedä vaikka vielä tuosta toipuisit. Tai ainakin haukutaan se joka sua satutti :)

• kawe

Kiitos vaan *sykolooki
      Oma reseptini on - ei viina auta - tervaa ei ole avuksi - sauna ei sovi minulle
      Eli vähillä viinoilla ja terveellisellä ruualla, sekä aivoja rasittavalla harrasteella ym.
      Ehkä jonakin päivänä poltinhaava on vaalea arpi, ..........

• sykolooki

Uskotaan. Onhan näitä kolhuja tullut itse kullekin vuosien saatossa,
        kenelle pahempia kenelle vähemmän satuttaneita.

Ain' uusi päivä kaiken muuttaa voi.
        Päivä kerrallaan, ja vuosi :)

• L - L

Kiinnostuminen ei ole mikään primitiivireaktio kuten nuoremman suuntaan vaan riippuu siitä miten 60:n nainen tekee itsensä kiinnostavaksi.
      Kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä vaikka huonosti hoidettuna se saattaa olla alkututtavuuden este.

• huipulla tuulee

Tätä samaa olen miettinyt viime vuosinani.Kuten aikoinaan töissä meidän pomo sanoi että siinä on hyvä nainen menny hukkaan kun ei ole kukaan vielä hihaan tarttunut.

Onhan niitä ollut,pari pitempääkin suhdetta mutta täältä perspektiivistä kun katsoo elämää jälkeenpäin,tosi tyhmä olen ollut.Sitä kun on luullut miesten piiritystä rakkaudeksi ja kun ovat saaneet sen minkä yleensä ekaks haluavat,kieli kellossa muuttuu.
      Ensin levitetään punasta mattoa ja luvataan kuu taivaalta.

Kiireet ja huolet omaisista on vieneet viimevuodet,nyt kun juuri olisi ollut muuten aikaa ja mahdollisuutta katsella maailmaa eri silmin.
      Voisimpa sanoa ex-pomon sanoin,että tässä olisi vielä edelleen hyvä nainen jollekkin sopuisalle,matkustavaiselle ja uusiin asioihin kiinnostuneelle miehelle.

Mistä tän ikäinen edes niitä etsii,juoksenko sateenvarjon alle kuten eräs ystäväni aikoinaan,siinä kävi juuri niin kuin piti,mies vain otti ja kuoli jonkun ajan kuluttua.
      Näitä omituisia ja onnellisiakin tarinoita on,ne on vaan muilla.
      Ja tässä iässä on niin valikoiva ettei kuka tahansa kelpaa ja jokaisella meillä on jo aikamoinen historia taka-alalla varjona ja pelko valmiina epäonnistumisesta.

Että näin.

• "huipulla tuulee"

"Nuorena tyhjyys täyttyy, vanhana tyhjyys tyhjentyy.
        On hyvä että osaa vielä kaivata tynnyriinsä kolistelijaa.
        Kuitenkaan ei pidä uskoa rakkautensa soljuvan yhtä vahvasti kuin teininä.
        Haurastunut Kanootti ei paljoa vaadi."

H.

• staka*

Luulen olevani monenkin mukavan miehen mielestä kiinnostava, live-elämässä siis.

Eli jos olosuhteet muuttuisivat (mitä en tosiaankaan toivo!) niin ehkäpä ei tarvitsisi olla koko loppuelämää yksin? Ellen sitten itse haluaisi - kronkeli kun taidan olla.

• Iällä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, kuka ihastuu keneenkin.
      Eikä sillä, onko ryppyjä, kai niitä ilmeryppyjä tämän ikäisten ihmisten kasvoissa on.

Jos on pitänyt aina painonsa kurissa, ei roikkuvaa nahkaakaan ole siinä määrin, että sitä hävetä tarvitsisi.

Kun tapaa uuden ihmisen, niin kyllä ne ovat aivot, jotka rekisteröivät sen, mitä näkee, kuulee, ja haistaa. Ihmisen puhetapa, käytös, kehon kieli kertovat aika paljon.

Kun tutustuu enemmän, nousee esiin myös muita asioita, jotka ovat itselle tärkeitä.
      Arvostan ikäistäni älykästä miestä, joka on pitänyt itsestään hyvää huolta, ja jolla on kaunis käytös ja hyvä sydän, ja joka ottaa lähimmäisensä huomioon. Pyrin itse olemaan samanlainen nainen. Se riittäköön, mitään marakattitemppuja siihen
      ei tarvita. Ja hyvin on käynyt :-).

• kuusseiskanen

Tutustuin yli kuuskymppisenä yli seitsenkymppiseen mieheen. Hän sanoi, että harva nainen katselee yli seitsenkymppistä miestä sillä silmällä. Minua hän piti itselleen nuorena, mutta halusi kuitenkin tutustua lähemmin. Saimme 4 ihanaa yhteistä vuotta, hän menehtyi nopeasti hyvissä ruumiin ja sielun voimissa.

• kawe

suvenkorento123
      Poimin tekstistäsi sen, että toisen ihmisen kunnioitus on oleellisen tärkeää ja ei mitään feikkiä vaan oma itsensä pitää olla............

• suvenkorento*

Oikeassa olet, sen että on oma itsensä, pitää riittää. Valheella on lyhyet jäljet.

• Kaiken tämän nokkapokan keskelle kaunis ajatelma:

"Tammikuun
        pakkasissa ja myös
        muina kuukausina,
        vuodesta toiseen
        parasta, mistä
        voitte pitää kiinni,
        on toisenne."

- Linda Ellerbee -

• Anonyymi
        suvenkorento123 kirjoitti:

Kaiken tämän nokkapokan keskelle kaunis ajatelma:

"Tammikuun
        pakkasissa ja myös
        muina kuukausina,
        vuodesta toiseen
        parasta, mistä
        voitte pitää kiinni,
        on toisenne."

- Linda Ellerbee -

Naiskaveri meikkaa ja hoitaa itseään aika isolla summalla kuukausittain.
        Kysyn syytä. " Jotta ulkonäköni mielyttäisi sinua "

Minä käytän samaan tarkoitukseen vahvaa olutta.

• :-)

Kiinnostaa jos lämpenee :*

• Viaton sivullinen

Syvältä lähtee vanhan naisen vähättely, sananlaskut sen jo kertoo.

"Vanhat akat ja tyhjät pullot pitää heittää seinään"
      "Kyllä vanha viisas on, kun viittii ajatella"

Tunne itsesi suomalainen: Liisa Keltikangas Järvinen

Huomannut itsestäni etten viitsi enää joka-asiaan takertua, en viitsi vaivautua.

• henrjii

riippuu vähän luonteesta

• Anonyymi

Kovasti ovat leskimiehet kuin eroneet yksin elävät yli 55v.Kinostuneet vanhoista naisita yli 60v ja ihan 70 vuotiaasen asti. Kun eivät tiedä seurustelu suhteista, ei tavoista ja pitkään ovat oleet yksin. Kerostaloiss Itä-Helsingin lähiössä .Juotuan kaljalla itsensä humallan piha piiri yritävät iskeä vanhempaa naistakin känissä törkysesti tahditomasti.Katsovatko likka seksualisia viihde kanavia ja sieltä malia ottavat? Kuvitelveat jos nainen asuu yksin on ilman pari suhde. Hyvin törkysiä sustan ovat he. Sama päte ulkoilussa on märätyt ukot jotka vielä filarilla kulkee.Tasku matti taskussa ja pienssä humalassa miläkin tekosyllä lähestyy ja pian ilmasee on sitä yhtä vaile. Unohtamatta erinlaiset mut paikat vaikka uimahalit on ollut vuosia jo iskupaikka miehille yli 55v. sentän siellä selvänä,Kelpaa vanhempikin naine. KUKA HALUAA OLLA MIEHELLE KUITENKAAN PELKKÄ PATJA? On todella säkä jos kohtaa jonkun kunnollisen yksinäisen miehen ilma alkoholia.Ongelmahan se ei ole naiselle,jos nainen itse juo. Minä en juo,en tupakoi,

• Anonyymi

Ei minua ole koskaan lähennelty lenkkipolulla tai treenisaleilla eikä uimahalleissa, ei edes nuorena.
        On varmaan kurjaa asua sellaisessa talossa, jossa pihalla ryypätään ja häiriköidään.

• Anonyymi

Jos omistat asunnon lauttasaaressa ja pääsen kanssasi asumaan, niin kyllä kiinnostaa.
      Saat maailman mukavimman lenkkikaverin, siistin, pitkän miehen.
      Vastikeesta maksan 60% eikä kaupan kassallakaan sinun tarvitse kovin usein pankkikorttia kaivaa esiin.

• Anonyymi

Sulleko kelpaa vain omistusasunnon omistajat, koska vastike on pieni, ei rasita sinua ?
        Toinen on maksanut kämpän.
        Paljonko maksat vuokraa nyt itse ?

• Anonyymi

Ota siltä äijältä silmälasit pois nii jo alat kelpaamaan !!! :D

Lemmenkäinen

• Anonyymi

Minä kävisin lähiöbaareissa ja jos ei ole kovin ronkeli niin jonkun raappahousun sieltä saattaa löytää. 🤣

Voisiko ajatella kämppistäkin sukupuoleen katsomatta jos on tilava asunto.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      142
      4535
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      93
      2159
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2081
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      78
      1935
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      142
      1552
    6. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1532
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      105
      1402
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      75
      1326
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1317
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      120
      1109
    Aihe