Neitokakadunaaras jäi yksin

kaveri yksinäiselle

Neitokakadun kaveri kuoli leukemiaan, se jäi yksin ja huutaa nyt ihmisten perään. Nyt on loma ja meillä on vielä aikaa olla sen seurassa mutta opiskelut alkavat taas pian ja se joutuisi olemaan paljon yksikseen. Se on käsikesy eikä pelkää ihmisiä. On iso häkki ja mahdollisuus lentää huoneessa vapaana.
Etsin tälle naarasneitokakadulle seuraa, ei ole tarkoitus teettää poikasia joten ei ole väliä löytyisikö uros vai naaras. Asun Forssassa ja talven takia hakeminen mietityttää, ei se mahdotonta ole mutta olisi mukavaa jos pystyisit tuomaan hänet vaikka lähemmäs Forssaa. En ota lintua vain väliaikaisesti vaan se pysyy koko elämänsä ajan luonamme.

Jos sinulla olisi lintu myytävänä niin laita sähköpostia tai tekstiviesti

T: Tanja

sp. [email protected]

p. 04 663 115 53

3

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisään vielä

Olisin myös kiinnostunut jos jollekkin syntyy kakaduvauvoja, myös vanhempi neitokakadu käy mutta olen yleensä ostanut linnut poikasina.

T:Tanja

• lisäys

Hakeminen onnistuu. Etsin edelleen neitokakadua, voisi olla vanhempikin ja uros...?

• kiitos.paljon

Kiitos kaikille jotka tarjosivat minulle naitokakadu urosta, olen löytänyt vuosi sitten pojan, ja meillä menee hyvin tänäänkin, on pysynyt terveenä. Minulla linnut elävät yleensä aikankin 9 vuotta, (on muutama undulaattikin) ja on surullista että joskus voi tulla ostaneeksi sairaan linnun, vaikka tekisi parhaansa ei leukeman tapaisesta sairaudesta selviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      36
      12461
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      627
      3203
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      166
      2217
    4. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      189
      1950
    5. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      105
      1539
    6. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      109
      1336
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      110
      1313
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      317
      1223
    9. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      79
      1207
    10. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      41