Neitokakadun kaveri kuoli leukemiaan, se jäi yksin ja huutaa nyt ihmisten perään. Nyt on loma ja meillä on vielä aikaa olla sen seurassa mutta opiskelut alkavat taas pian ja se joutuisi olemaan paljon yksikseen. Se on käsikesy eikä pelkää ihmisiä. On iso häkki ja mahdollisuus lentää huoneessa vapaana.
Etsin tälle naarasneitokakadulle seuraa, ei ole tarkoitus teettää poikasia joten ei ole väliä löytyisikö uros vai naaras. Asun Forssassa ja talven takia hakeminen mietityttää, ei se mahdotonta ole mutta olisi mukavaa jos pystyisit tuomaan hänet vaikka lähemmäs Forssaa. En ota lintua vain väliaikaisesti vaan se pysyy koko elämänsä ajan luonamme.
Jos sinulla olisi lintu myytävänä niin laita sähköpostia tai tekstiviesti
T: Tanja
sp. [email protected]
p. 04 663 115 53
Neitokakadunaaras jäi yksin
3
1010
Vastaukset
- Lisään vielä
Olisin myös kiinnostunut jos jollekkin syntyy kakaduvauvoja, myös vanhempi neitokakadu käy mutta olen yleensä ostanut linnut poikasina.
T:Tanja - lisäys
Hakeminen onnistuu. Etsin edelleen neitokakadua, voisi olla vanhempikin ja uros...?
- kiitos.paljon
Kiitos kaikille jotka tarjosivat minulle naitokakadu urosta, olen löytänyt vuosi sitten pojan, ja meillä menee hyvin tänäänkin, on pysynyt terveenä. Minulla linnut elävät yleensä aikankin 9 vuotta, (on muutama undulaattikin) ja on surullista että joskus voi tulla ostaneeksi sairaan linnun, vaikka tekisi parhaansa ei leukeman tapaisesta sairaudesta selviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253845Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283570Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42260- 1121684
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181588Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241319Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136937Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99890Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79845- 86761