Neitokakadun kaveri kuoli leukemiaan, se jäi yksin ja huutaa nyt ihmisten perään. Nyt on loma ja meillä on vielä aikaa olla sen seurassa mutta opiskelut alkavat taas pian ja se joutuisi olemaan paljon yksikseen. Se on käsikesy eikä pelkää ihmisiä. On iso häkki ja mahdollisuus lentää huoneessa vapaana.
Etsin tälle naarasneitokakadulle seuraa, ei ole tarkoitus teettää poikasia joten ei ole väliä löytyisikö uros vai naaras. Asun Forssassa ja talven takia hakeminen mietityttää, ei se mahdotonta ole mutta olisi mukavaa jos pystyisit tuomaan hänet vaikka lähemmäs Forssaa. En ota lintua vain väliaikaisesti vaan se pysyy koko elämänsä ajan luonamme.
Jos sinulla olisi lintu myytävänä niin laita sähköpostia tai tekstiviesti
T: Tanja
sp. [email protected]
p. 04 663 115 53
Neitokakadunaaras jäi yksin
3
889
Vastaukset
- Lisään vielä
Olisin myös kiinnostunut jos jollekkin syntyy kakaduvauvoja, myös vanhempi neitokakadu käy mutta olen yleensä ostanut linnut poikasina.
T:Tanja - lisäys
Hakeminen onnistuu. Etsin edelleen neitokakadua, voisi olla vanhempikin ja uros...?
- kiitos.paljon
Kiitos kaikille jotka tarjosivat minulle naitokakadu urosta, olen löytänyt vuosi sitten pojan, ja meillä menee hyvin tänäänkin, on pysynyt terveenä. Minulla linnut elävät yleensä aikankin 9 vuotta, (on muutama undulaattikin) ja on surullista että joskus voi tulla ostaneeksi sairaan linnun, vaikka tekisi parhaansa ei leukeman tapaisesta sairaudesta selviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566849Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313986Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101938- 611876
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 821436
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081- 48979
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947