Mielen Voima -Foorumi

Melchanic

http://mielenvoima.foorumi.eu

Jotkut saattavat muistaa vanhan parapsykologisen mielenvoima foorumin, joka hakkeroitiin alas. Foorumi on nyt vuosien jälkeen pystytetty uudestaan, ylläpidossa samat henkilöt.
¨
Tervetuloa keskustelemaan.

8

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Condemnus

      Olen postannut viestin Mitä kuoleman jälkeen -palstalle Olen nähnyt unia poisnukkuneista. Olen saanut myös viestejä aivan eläviltä ihmisiltä, unen ja valveen rajamailla, kerran tai pari aivan valveilla. On turhauttavaa kun näistä ei voi puhua kenellekään, kaikki keskittyy vain johonkin ihme kinasteluun.

      Uskovat keskittyvät torjumaan näitä asioita Raamatun lauseilla. Jos kaikki kuitataan liturgialla, keskustelulle ei jää sijaa. Kuitenkin aivan tavalliset ihmiset kokevat tavan takaa niin sanottuja outoja ilmiöitä, toisin sanoen niitä joita nykyinen tiede ei kykene vielä selittämään.

      Olen itse vakuuttunut siitä että C.G. Jungin teoksessaan "Unia, ajatuksia, muistikuvia" esittämä teoria kollektiivisesta piilotajunnasta on oikea. Näin nuorena unessa tämän mustan hahmon. Kun luin tuon kirjan, ymmärsin mistä oli kysymys:

      Unessa olin kotitaloni aitan suuren oviaukon edessä. Aitassa oli normaalisti paljon polttopuita, mutta nyt siellä oli jättiläismäinen valtaistuin. Sillä istui valtava hahmo, joka oli ympäröivää pimeyttäkin mustempi. Kumarruin tuon valtaistuimen edessä ja takeltelin silloin vajavaisella englannillani että "I - I respect you".

      Vasta luettuani Jungin teoksen ymmärsin, mitä olin kumartanut silloin. Tämä ei tietenkään ole vastaus kysymyksiin, mutta auttaa selittämään niitä unia, joissa "äärimmäisen paha ja pimeä hahmo" on halunnut viedä kaiken toivon ihmiseltä. Se on ihmisen synkkä puoli, perisynti ja pahuus. Uskon kuitenkin että tämän tiedostaminen auttaa meitä kohti valoa.

      • Kollektiivinen Tietoisuus (KT) on yhtä vanhaa kuin ihmiskuntakin. Olen uskonut sen olemassaoloon vuosikymmeniä. Minulla ei ole enää aikaa paljon jäljellä, mutta pyydän Kosmiselta, että saan liukua Kosmiseen Valomereen ilman toisten ihmisten läheisyyttä.

        Arvostan näitä vanhoja, ikiaikaisia totuuksia. Siksi aloitan Ikuiset asiat isoilla kirjaimilla.


    • Melchanic

      Olisi hienoa jos liittyisit foorumille ja laitaisit sinne keskustelua.. Tyhjältä se paikka näyttää vielä, mutta jostain se lähtee.
      Paikka on moderoitu ja sinne on rekistöröityminen, jotta asioista voidaan oikeasti keskustella, ja "lol oot psykoosissa" ja muut paskapostaukset jäisivät pois.

      Olenkin jo kirjoittanut artikkeleita jotta jotain keskusteluntynkää saataisiin aikaiseksi.

    • sillä rajalla
    • avun tarpeessa

      Kiitos! Yritin rekisteröityä, mutta vahvistussähköpostia ei vain tule. Painoin muutaman kerran "Lähetä tunnusten aktivointiviesti uudelleen", muttei mitään. En voi kirjoittaa sivulle kysymystä saadakseni apua, koska en ole kirjautunut sisään. Osaisitko auttaa?

    • melchanic :3

      Oletko katsonut ettei olisi mennyt roskapostikansioon?
      Tai kirjoititko varmasti sähköpostiosoitteesi oikein?

      En osaa oikein muuten auttaa :D Hyvin on muilla toiminut.

      • Spammia piantulossa?

        Täällä sama juttu. Mitään vahvistusviestiä ei tule eikä näy.
        Taitaa olla kyseessä pelkkä mailiosoitteiden kalastelu??

        Kestääkö kaikki aina vähintään 11 päivää kuten edelliselle kysyjälle annettu vastaus??


    • On se puutaheinää

      Siis toiminut muilla?? Tarkoittanee itsesi lisäksi toisella koneella tekemääsi rekisteröintiä.

      Tervemenoa vaan jollekin Milkmaniackille. Täysin epäonnistunut yritys, jonka tarkoitusperiä en tiedä.
      Luultavasti pitää varoa tuollaisille antamasta mitään osoitteita ollenkaan.

      Ei siis toimi alkuunkaan. Joten ohjeeksi muille: älkää menkö lankaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe