Jahas, tv:n vaihtoaika koitti Alwarillekin. Olen vähän vilkuillut noita taulutelkkareita ja valinnan vaikeudenhan siitä palkakseen sai.
No joo, kuiteskin LG:n ja Panasonicin töllöt tuntuisivat olevan sopivia meidän huusholliin,vaan entäpä onkos nämä merkit mitenkä luotettavia eli onko hinta/laatu sopusoinnussa keskenään? Kummanko kannalla olette vai ettkö kummankaan?
Taulu TV
2
860
Vastaukset
- panasocin
panasonic tv:t on kärjessä ja sony tulee kakkosena eli kyllä panasonic on paras hinta/laatusuhde
- Juha H.
LG:n 42-tuumainen plasmanäyttökone on kuvan perusteella hyvä ja sai, olikohan TM:ssä, arvion, jonka mukaan hinta/laatu-suhde on hyvä. Veikon Kone on myynyt sitä Palokan liikkeen avajaistarjouksena runsaalla 2000 eurolla.
Gigantilla on tätä kirjoitettaessa suurin piirtein samanhintainen laite, merkkiä en muista.
Minulla on LG:n videonauhuri jo kolmatta vuotta eikä mitään vikaa ole ollut. Hinta/laatu-suhde on siinäkin erinomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982