Jahas, tv:n vaihtoaika koitti Alwarillekin. Olen vähän vilkuillut noita taulutelkkareita ja valinnan vaikeudenhan siitä palkakseen sai.
No joo, kuiteskin LG:n ja Panasonicin töllöt tuntuisivat olevan sopivia meidän huusholliin,vaan entäpä onkos nämä merkit mitenkä luotettavia eli onko hinta/laatu sopusoinnussa keskenään? Kummanko kannalla olette vai ettkö kummankaan?
Taulu TV
2
910
Vastaukset
- panasocin
panasonic tv:t on kärjessä ja sony tulee kakkosena eli kyllä panasonic on paras hinta/laatusuhde
- Juha H.
LG:n 42-tuumainen plasmanäyttökone on kuvan perusteella hyvä ja sai, olikohan TM:ssä, arvion, jonka mukaan hinta/laatu-suhde on hyvä. Veikon Kone on myynyt sitä Palokan liikkeen avajaistarjouksena runsaalla 2000 eurolla.
Gigantilla on tätä kirjoitettaessa suurin piirtein samanhintainen laite, merkkiä en muista.
Minulla on LG:n videonauhuri jo kolmatta vuotta eikä mitään vikaa ole ollut. Hinta/laatu-suhde on siinäkin erinomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514