Toscanaan toukokuussa 2015

Matkatuumalija

Mikä olisi hyvä tukikohta 3-4 päivän oleskelulle toscanassa? Tulemme tdn Roomasta junalla ja palaamme Roomaan. Siena?

7

1355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parga

Firenze on kyllä upea ja siitä helppo junalla tai bussilla lähteä maaseudulle. Mutta toki Sienakin on aivan ihana ja sijainniltaan sopiva. Tosin kaikki toki riippuu siitä, missä päin Toscanaa ajttelitte kiertää, sillä maakunta on laaja. Meillä oli viime kesänä juurikin Firenze tukikohtana ja siitä teimme reissuja junalla (Pisa, Lucca) ja autolla (mm. Siena).

• Anonyymi

Lucca on myös hyvä vaihtoehto tukikohdaksi, jos on liikkeellä vuokra-autolla.

• Anonyymi

Agriturismo moottorien A1 varrelta on hyvä vaihtoehto. Motaria pitkin pääsee helposti liikkumaan etelä - pohjois suunnassa.

• Anonyymi

Jos käyttää Sienaa tukikohtana, tulee valita hotelli, joka on mäen päällä ja jossa on parkkipaikkoja. Itse olemme käyttäneet Hotel Athenaa. Sienassa itsessään riittää katsottavaa useammaksi päiväksi.

• Anonyymi

Kun ei ole ainakaan bookattuna matkaa, niin lueskelin näitä vanhoja juttuja Toscanasta. Hotel Athenalla olisi hyviä tarjouksia.

• Anonyymi

Itse ottaisin ehkä auton jo Roomasta. Helpompi liikkua sitten Toscanassa.

Me olemme käyttäneet tukikohtana Viareggiota. Hyvät yhteydet moottoritietä joka suuntaan.

Siena on niin kiinnostava, että siellä voi olla tuon ajan. Firenzeen se ei riitä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5705
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      395
      2469
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      131
      2390
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      56
      932
    6. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      912
    7. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      10
      902
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      872
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      795
    10. Tykkään pitkistä ja

laihoista naisista. hyvät yöt!
      Ikävä
      86