Voiko olla sotkuisempaa lentokenttää kuin Pariisin CDG. Finnaisrin lento tulee 2 D:lle ja kun piti mennä terminaaliin 1 opastus osoitti eräälle linja-autopysäkille sen sijaan että kyltit olisivat ohjanneet 1 terminaaliin vievälle junalle. Bussi kierteli melkein päämäärättä missä sattui ja pysähtyi kun se kuskille juolahti mieleen. Tuli mielee Prahan kevät 1968, jolloin kansalaiset kävivät miehittäjää vastaan passiviseen vastarintaan kääntelemällä katujen nimikyltit osoittamaan epämääräisiin suuntiin. Ranskalaisten mentaliteetti on että ottakoon itse kukin selvää, mitä se meille kuuluu. Vältän viimeiseen asti tuota harakanpesälabyrinttiä.
CDG:n opastus kuin Prahan vastarinta
11
216
Vastaukset
- gjhgjh
Juu voiko asian paremmin kuvailla kuin teit. Ranskalaista "logiikkaa" ne opasteet.CDG on helvetin esikartano.
- Nyt flunssassa
Lisänä kylmänä päivä sai toppatakki päällä odotella jatkolentoa kotiin. Ruokatarjonta ei myöskään lämpöä tuonut.
- Näin tekevät gallial
Ellei osaa sujuvasti ranskaa ja sittenkin pitää mielistellä saadakseen opastusta.
- Nyt flunssassa
Sain vielä yhdeltä marokkolaiselta satiaiset.
- kysymys?
Nyt flunssassa kirjoitti:
Sain vielä yhdeltä marokkolaiselta satiaiset.
Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
- Ihailevat lukijasi
kysymys? kirjoitti:
Oletko työtön, syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
Sinulla torvelolla on aina samat sanat hengentuotteesi aluksi. Olipa aihe sitten mikä tahansa taivaan ja maan väliltä.
- Ranskan patonki
KYllä olisin itse olisin ollut aivan hukassa ellei samalla lennolla Kuala Lumpurista olisi ollut suomalaista, joka kysyi reitin Finskin koneeseen. Nyt en missään nimessä halua jatkossa lentää CDG:n kautta (2 kertaa riittää). Junaa siis käytettiin vaihtamiseen
- CDG T2D
Luulisi että nyt se on sulle selkeää ja helppoa kun jo olet CDG:llä kahdesti vaihtanut. Tiedät suunnilleen kuinka systeemit siellä toimii. Miten ihmeessä paluumatkalla olit niin hukassa T1 -> T2 vaihdon kanssa, kun mennessä vaihdoit jo terminaalia näiden kahden välillä, tosin sillon bussilla.
- Ranskalaista sotkua
Palasin Amsterdamin kautta joten sotkut on selvittämättä. Silti olen Martin Fourcaden fanittaja koska hänellä ei ole osaa eikä arpaa CDG:n sotkuisiin opasteisiin
- olisiko mitenkään
mahdollista, että vika olisikin sinussa itsessäsi?
Kentällä käy päivittäin 175 000 tuhatta ihmistä. Olen melko varma, että suurin osa näistä ihmisistä osaa lukea opasteita, mutta ainahan on sellaisia, joilla on vaikeuksia. - Ranskan patonki
CDG:n kentän puolustajat voisivat tehdä jatkolennon Hongkongin kautta, niin näette miten homma toimii. Vuosi sitten tulin Massin 380 :lla Pariisin kautta Finskin koneeseen, sitä ennen lensin Hongkongista Cathayllä Pariisin kautta Finskin koneeseen. Minä tosiaan EN jatkolennä Pariisin kautta piste. Voi vitsi, kun keskustelupalsta on täynnä jänkäjoonaksia. Viimeksi menin Bangkokiin Amsterdamin kautta, en CDG:n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454372Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222822Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412582Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861556Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171498- 491219
- 851154
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1841003- 45996
- 59993