Meliseuraa

punnort

Etsisin meiliseuraa naisista. Olen sairaseläkkeellä oleva filosofian tohtori, matematiikasta. Sukupuolelani olen mies, iältäni 38.

Tykkään:
- Yliluonnollisista kauhuelokuvista
- Hard rockista
- Netissä roikkumisesta
- Tarinoiden kirjoittamisesta
- Espressosta

6

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilo Sohvalta.

Eipä kuullosta kovin vakuuttavalta titteli filosofian tohtori kun on saanut mielenterveyseläkkeen noinkin nuorena. Vai löitkö viivottimella jalkaasi ja loukkaannuit? Tai taskulaskimella? Vai tippuiko Sartre varpaille?
      Kun pää ei kestä pitäisi osata vaihtoehdot.

• ärjuakka

Häpeä sinä eläkeläisen ilkkuja. Odotapas kun sairaus joku päivä kolahtaa kohdallesi..

• zinderella10

Ihan fiksu voi olla ihmisenä. Kaikki ei pysy terveenä.

• Minua voi heittää viestillä, mikäli en liian nuori ole: [email protected]
      Olen siis 22v naishenkilö. :)

• vihjeenävaan

Ole sitten varovainen, kun alat tuntemattoman kanssa yhteyksiin. Voi olla vastassa mitä tahansa. Voi olla myös ihan jees tyyppi, mutta alussa kannattaa olla tuntosarvet koholla. Ja muistaa se asia, että välttämättä kaikki ei paljastu kuin ajan kuluessa! Ikäsi huomioonottaen 22v., sinulla ei ehkä ole vielä riittävää elämänkokemusta. Tiedät mitä tarkoitan.

• Itseasiassa en tiedä mitä viestilläsi oikein haet. Tuntemattomien kanssa olen kirjoitellut sen ajan mitä olen eläissäni nettiä käyttänyt, eikä tässä nyt vielä mitään kovin hirveää ole tapahtunut, mitä nyt vahingossa tutustunut ihan mielenkiintoisiin persoonallisuuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe