kuka vain...

onnellinen?

Kuka katsoisi minulle tulevaa...
olen ollut onneton pitkän aikaa. Joko uskallan tehdä ratkaisuja ja joko olisin vihdoin onnellinen?

4

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen?

?

• onnellinen?

Eikö kukaan?

• tarotlady
        onnellinen? kirjoitti:

Eikö kukaan?

Onko menneisyydessä sinut jätetty jonkun toisen takia tai oletko ylipäätään tullut hylätyksi? Voi myös olla, että olet itse joutunut tekemään valinnan ja hylkäämään rakkauden. Tällähetkellä näkisin sinulla voimakasta sisäisen kasvun aikaa ja omista virheistä oppimista. Omat sisäiset vaistosi ovat heräämässä. Olet vihdoin löytämässä itsesi. Nyt on aikaa alkaa tehdä ratkaisuja elämässä ja luottaa omiin kykyihisi. Varo kuitenkin olemasta liian tunteellinen, jotta se ei kostautuisi. Näkisin sinut tulevaisuudessa onnellisena ja että tunne-elämäsi olisi tasapainossa.

• onnellinen?
        tarotlady kirjoitti:

Onko menneisyydessä sinut jätetty jonkun toisen takia tai oletko ylipäätään tullut hylätyksi? Voi myös olla, että olet itse joutunut tekemään valinnan ja hylkäämään rakkauden. Tällähetkellä näkisin sinulla voimakasta sisäisen kasvun aikaa ja omista virheistä oppimista. Omat sisäiset vaistosi ovat heräämässä. Olet vihdoin löytämässä itsesi. Nyt on aikaa alkaa tehdä ratkaisuja elämässä ja luottaa omiin kykyihisi. Varo kuitenkin olemasta liian tunteellinen, jotta se ei kostautuisi. Näkisin sinut tulevaisuudessa onnellisena ja että tunne-elämäsi olisi tasapainossa.

Minua on petetty monta kertaa ja myös jätetty. Nyt on myöskin vuosien takaiset asiat noussut mieleen.
        Nyt tietäisin mitä haluaisin elämääni rakentaa, mutta en uskalla tehdä ratkaisua
        Hyvä jos onnea joskus näkyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe