Kuka katsoisi minulle tulevaa...
olen ollut onneton pitkän aikaa. Joko uskallan tehdä ratkaisuja ja joko olisin vihdoin onnellinen?
kuka vain...
4
120
Vastaukset
- onnellinen?
?
- onnellinen?
Eikö kukaan?
- tarotlady
onnellinen? kirjoitti:
Eikö kukaan?
Onko menneisyydessä sinut jätetty jonkun toisen takia tai oletko ylipäätään tullut hylätyksi? Voi myös olla, että olet itse joutunut tekemään valinnan ja hylkäämään rakkauden. Tällähetkellä näkisin sinulla voimakasta sisäisen kasvun aikaa ja omista virheistä oppimista. Omat sisäiset vaistosi ovat heräämässä. Olet vihdoin löytämässä itsesi. Nyt on aikaa alkaa tehdä ratkaisuja elämässä ja luottaa omiin kykyihisi. Varo kuitenkin olemasta liian tunteellinen, jotta se ei kostautuisi. Näkisin sinut tulevaisuudessa onnellisena ja että tunne-elämäsi olisi tasapainossa.
- onnellinen?
tarotlady kirjoitti:
Onko menneisyydessä sinut jätetty jonkun toisen takia tai oletko ylipäätään tullut hylätyksi? Voi myös olla, että olet itse joutunut tekemään valinnan ja hylkäämään rakkauden. Tällähetkellä näkisin sinulla voimakasta sisäisen kasvun aikaa ja omista virheistä oppimista. Omat sisäiset vaistosi ovat heräämässä. Olet vihdoin löytämässä itsesi. Nyt on aikaa alkaa tehdä ratkaisuja elämässä ja luottaa omiin kykyihisi. Varo kuitenkin olemasta liian tunteellinen, jotta se ei kostautuisi. Näkisin sinut tulevaisuudessa onnellisena ja että tunne-elämäsi olisi tasapainossa.
Minua on petetty monta kertaa ja myös jätetty. Nyt on myöskin vuosien takaiset asiat noussut mieleen.
Nyt tietäisin mitä haluaisin elämääni rakentaa, mutta en uskalla tehdä ratkaisua
Hyvä jos onnea joskus näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2641957- 421781
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001689Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631419Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791294- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171112- 551097
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?162965