Hintatasosta..

Eka kerta Thaimaassa.

Osaisko joku kertoilla yleisesti hintatasosta khao lakissa? Onko siellä edes shoppailtavaa?
Miten hintataso verraten Phuketiin? Pääseekö Phuketiin kätevästi vaikka päivän shoppailureissulle?

3

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se minkä yleisesti me tunnemme khao lakkina on turisteille suunnattu kokonaan. Se myös näkyy eittämättä hintatasossakin.

      Mikään shoppailijan paratiisi khao lak ei ole. Eikä sieltä löydy suuria ostoskeskuksia. Kaikki tarpeellinen toki löytyy. Markkinoilla voi joskus tehdä löytöjäkin.

      Jos jälleen kerran tietäisi mitä shopattavaa pitäisi olla, voisi kertoa mistä sellaista ehkä kannattaisi etsiskellä. Hinnat kun voivat olla helposti tuplatkin, ostospaikasta riippuen.

      Halvin tapa varmaankin matkustaa phukettiin on linja-auto
      http://www.phukettourism.org/other/bus_time_phuket.htm
      Takua pa:n linjan varrellahan khao lak on. Myös ainakin jotkut bangokin linjat ajavat sen kautta. Itse valitsisin ilmastoimattoman bussin, ihan elämyksellisyytensä vuoksi, jos ei sellaisella ole matkustanut.

      Taksihan on varmaankin kätevin tapa matkustaa phukettiin. Palstalla kehuttu taksi on mr boss, jolla tuntuisi olevan edulliset hinnat.
      https://www.facebook.com/bosstaxikhaolak

      Omaa kokemusta ei ole, kun kyytini järjestyvät tuttujeni kautta.

    • buriman

      Mulla oli eka kerta Thaimaahan v. 2001 ja kaverin kanssa tietämättä mitään koko maasta ns. sokkona mentiin. Noh siinä tuli jo toisena pv tarve vaatetta ostamaan niin mä menin baarista neuvoa kysymään, josta löytyi ihana neiti Opas, jonka kanssa vietettiin oikein mukava päivä shoppaillen, eikä tullut mieleenkään olla ostamatta myös neidille hepeniä kun kerran minutkin vaatetti niin että ihan gentleman minusta tuli joo... Silloin ei ollut vielä kännyköitä mut tykkäsivät tytöt aina kameran edessä poseerata nätisti joo :) Aloittajalle vastaan jotta, aina löytyy jotain ostettavaa, jos vaatteita niin niitä on varsinkin isoja kokoja. Kyllä Thai on kuitenkin kauppamies kun fallun rahat kyseessä on :) Khap

      • buriman

        Niin höh piti sanoa että phuketissa oltiin silloin, ja oli ihan eri hintaluokkaa kuin nykyään. Sielläkin niinkuin Khao lakissakin hinnat nousi perusteellisesti tsunamin jälkeen, sanonut moni paikallinen, mutta kai se meille länkkäreille vielä halpaa on. :) Khap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe