HEL MIA HEL kokemukset

he hd

Kertokaa miten Finnair selviytyi reitistä
Millainen tarjoilu ruuan ja viihteen suhteen?
Lentokentäntie ikä ei kiinnosta.

6

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he hd

      Siis lentoemäntien ikä ei kiinnosta.

    • 10+20

      Lentokentäntie on ikäiseksekseen suhteellisen hyvässä kunnossa. Ei pahempia routakuoppia ja uria. Liikennekin vetää yleensä hyvin eikä ruuhkia synny.

    • Ilmakuoppia

      Saako laukut nopsaan. Entä takaisin tullessa. Onko ravintoloita, loungeja, kauppoja.

    • kävin

      voihan v....! Lounge Miassa on iha per.seestä. Ei mitään ostamista MIA:sta. Lento meillä tullessa 9.05. Meidän käytävän mummo oli myös aivan hanurista.

      • Nopeus

        Mutta on siis lounge.
        Kannattaako Aurinkomatkojen asiakkaan tehdä lähtöselvitys jo hotellin netissä.


    • juuri_palannut

      Lento sujui hyvin mennen tullen, normaali Finnair-sapuskaa ei parempaa eikä huonompaa. Vettä, limua sai ilmaiseksi itse hakea koneen takaosasta niin paljon kun huvitti, ruuan kanssa tuli olut tai viini ilmaiseksi, väkevät maksusta. Olin maksanut lisätilasta penkissä muutaman kympin, suosittelen. Sillä pääsee myös koneessa edemmäs joten tarjoilut ym osuu kohdalle ensin ja pääsee koneesta nopeasti ulos ja näinollen jonon ekaksi turvatarkastuksissa. Bisnessluokka näytti tosi surkealta, ei todellakaan sen lisähinnan arvoinen, eikä siellä juuri kukaan ollutkaan. Lähtöselvitys Helsingissä normaali. Miamiin päästessä meidän edessä oli neljä henkeä turvatarkastuksessa. Riippui tosin täysin jonosta, missä oli, kauanko kesti. Jotkut tyypit kyselivät 10 min per hlö, meidän tyypillä kesti n. puoli minuuttia. Ennen turvatarkastusta tehdään itse automaatilla alustava vastailu kyselyyn ja annetaan omatoimisesti sormenjälkiä. Siihen saa apua, ellei ymmärrä kysymyksiä. En ollut AM asiakas, tein itse lähtöselvityksen palatessa etukäteen hotellissa. Siitä ei ollut nähdäkseni mitään etua, koska samaan jonoon kuitenkin kentällä jouduttiin, ei ollut erikseen bag drop pistettä. Viihdetarjonnasta sen verran, että leffoja oli hlökohtaisesti valittavana kohtuullisesti, mutta vehje, josta niitä katsottiin, ei ollut kummoinen.
      Lento ei siis mikään elämys, mutta kannattaa, jotta pääsee ihanaan Miamiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe