TomTom RDS-TMC Antenni versio: 4V00.014
USB liitäntä tulee navigaattoriin.
Mustan mötikän kyljessä on myös usb liitäntä johonka saa laturin kiinni.
Sopivuus:(en takaa)
- 4V00.014 or 9V00.101 which is the Europe-Australia version working on FM band.
Due to the USB connection, this device is able to work with all TT device.
Dedicated for :
• Tomtom One 3rd Edition,
• Tomtom Start²
• Tomtom One 2008 / New One Classic
• Tomtom One IQ Routes / One White Pearl
• Tomtom One XL,
• Tomtom XL 2008 / XL Classic / XL Black Edition
• Tomtom XL IQ Route / XL IQ Route Édition / XL LIVE IQ Routes
• Tomtom XXL IQ Route,
• Tomtom GO 520/720/920,
• Tomtom GO 530/630/730/930
• Tomtom GO 940 LIVE.
Mukaan antenni ja monikieli ohje.Ei suomea.
Ei ole vaikea kytkeä.
Lähtöhinta sisältää pk:t 2lk kirjeenä.
Ei takuita sen kummemin tomivuudesta uutena ostettu muttei koskaan ole kytketty tomiin.(vaihdoin tomin anroid sygigiin)
Osta jos luulet tarvitsevasi.Huuto summa tilille ja laite sinulle.
Hinta: 1
Yhteystiedot: https://www.huuto.net/kohteet/tomtom-rds-tmc-antenni/344280797
O: TomTom RDS-TMC Antenni
huuuutat
1
113
Vastaukset
- aja1
Minä voisin ostaa ton sinulta pois, laita yhteystiedot e-mailiin [email protected] niin palataan asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833