Eli mitkä ovat olleet kauheimmat tai mieleen painuvimmat kommentit perhekoostanne? Kyselee viidettä odottava. Meillä kakkosen kohdalla mummo sanoi että montako niitä tarvii tehdä? Kolmas kun oi tulossa äitini onnitteli sanomalla jaa. Neljännestä ei onniteltu ollenkaan paitsi kaverit. Miehen kaverit haukkui meitä lestoiksi. Myös ristiäisissä äitini kysyi pokkana kaikkien kuullen mieheltäni että joko on laitettu piuhat poikki! Että näin..
Kauheimmat kommentit!
2
193
Vastaukset
- yksi kolmesta
Oma äitini tuli katsomaan kolmatta lastani ja tokaisi jo ovella, että kukkauppiaskin kysyi onko ne lestaadiolaisia. Saadessani viidennen lapseni, tytön, äiti tokaisi taas olisi nyt edes ollut poika! Lisäksi hän ilmoitti tehkää niin paljon lapsia kuin kehtaatte, mutta vain ensimmäinen merkitsee jotain.
Olen nyt jo kohta 70 vuotias, mutta usein nämä pulpahtavat mieleen varsinkin uusien vauvojen tullessa sukuun.Äidilläni on kolme lasta joista minuun tyttäreensä suhtautui kylmän kalseasti, vaativasti, tylysti, piruja seinälle maalaillen. - Kolme riitti
Olen itse viisilapsisesta perheestä, mutta en muista että meidän perhekokoa olisi mitenkään kommentoitu. Itse kyllä häpesin koulussa sitä, että olin niin monilapsisesta perheestä. Tämä oli siis 70-luvulla.
Tuolloin päätin, että meille riittää 3 lasta, ettei ainakaan sisarusmäärän vuoksi lastemme tarvitse hävetä ja tuntea itseään B-luokan kansalaisiksi. Olimme tuolloin kuitenkin ihan hyvin toimeentuleva perhe. Toki rahaa olisi lapsuudenkodissani ollut käytettävissä lasta kohden enemmän, jos lapsia olisi ollut vähemmän. Eniten itse kärsin siitä, että sitä laatuaikaa vanhempien kanssa oli niukalti.
Ihme jä kumma meidän kolmilapsista perhettä pidetään nyt jo melkein suurperheenä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743