Eli mitkä ovat olleet kauheimmat tai mieleen painuvimmat kommentit perhekoostanne? Kyselee viidettä odottava. Meillä kakkosen kohdalla mummo sanoi että montako niitä tarvii tehdä? Kolmas kun oi tulossa äitini onnitteli sanomalla jaa. Neljännestä ei onniteltu ollenkaan paitsi kaverit. Miehen kaverit haukkui meitä lestoiksi. Myös ristiäisissä äitini kysyi pokkana kaikkien kuullen mieheltäni että joko on laitettu piuhat poikki! Että näin..
Kauheimmat kommentit!
2
140
Vastaukset
- yksi kolmesta
Oma äitini tuli katsomaan kolmatta lastani ja tokaisi jo ovella, että kukkauppiaskin kysyi onko ne lestaadiolaisia. Saadessani viidennen lapseni, tytön, äiti tokaisi taas olisi nyt edes ollut poika! Lisäksi hän ilmoitti tehkää niin paljon lapsia kuin kehtaatte, mutta vain ensimmäinen merkitsee jotain.
Olen nyt jo kohta 70 vuotias, mutta usein nämä pulpahtavat mieleen varsinkin uusien vauvojen tullessa sukuun.Äidilläni on kolme lasta joista minuun tyttäreensä suhtautui kylmän kalseasti, vaativasti, tylysti, piruja seinälle maalaillen. - Kolme riitti
Olen itse viisilapsisesta perheestä, mutta en muista että meidän perhekokoa olisi mitenkään kommentoitu. Itse kyllä häpesin koulussa sitä, että olin niin monilapsisesta perheestä. Tämä oli siis 70-luvulla.
Tuolloin päätin, että meille riittää 3 lasta, ettei ainakaan sisarusmäärän vuoksi lastemme tarvitse hävetä ja tuntea itseään B-luokan kansalaisiksi. Olimme tuolloin kuitenkin ihan hyvin toimeentuleva perhe. Toki rahaa olisi lapsuudenkodissani ollut käytettävissä lasta kohden enemmän, jos lapsia olisi ollut vähemmän. Eniten itse kärsin siitä, että sitä laatuaikaa vanhempien kanssa oli niukalti.
Ihme jä kumma meidän kolmilapsista perhettä pidetään nyt jo melkein suurperheenä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979