Kauheimmat kommentit!

Mitä ihmettä?

Eli mitkä ovat olleet kauheimmat tai mieleen painuvimmat kommentit perhekoostanne? Kyselee viidettä odottava. Meillä kakkosen kohdalla mummo sanoi että montako niitä tarvii tehdä? Kolmas kun oi tulossa äitini onnitteli sanomalla jaa. Neljännestä ei onniteltu ollenkaan paitsi kaverit. Miehen kaverit haukkui meitä lestoiksi. Myös ristiäisissä äitini kysyi pokkana kaikkien kuullen mieheltäni että joko on laitettu piuhat poikki! Että näin..

2

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi kolmesta

      Oma äitini tuli katsomaan kolmatta lastani ja tokaisi jo ovella, että kukkauppiaskin kysyi onko ne lestaadiolaisia. Saadessani viidennen lapseni, tytön, äiti tokaisi taas olisi nyt edes ollut poika! Lisäksi hän ilmoitti tehkää niin paljon lapsia kuin kehtaatte, mutta vain ensimmäinen merkitsee jotain.
      Olen nyt jo kohta 70 vuotias, mutta usein nämä pulpahtavat mieleen varsinkin uusien vauvojen tullessa sukuun.Äidilläni on kolme lasta joista minuun tyttäreensä suhtautui kylmän kalseasti, vaativasti, tylysti, piruja seinälle maalaillen.

    • Kolme riitti

      Olen itse viisilapsisesta perheestä, mutta en muista että meidän perhekokoa olisi mitenkään kommentoitu. Itse kyllä häpesin koulussa sitä, että olin niin monilapsisesta perheestä. Tämä oli siis 70-luvulla.

      Tuolloin päätin, että meille riittää 3 lasta, ettei ainakaan sisarusmäärän vuoksi lastemme tarvitse hävetä ja tuntea itseään B-luokan kansalaisiksi. Olimme tuolloin kuitenkin ihan hyvin toimeentuleva perhe. Toki rahaa olisi lapsuudenkodissani ollut käytettävissä lasta kohden enemmän, jos lapsia olisi ollut vähemmän. Eniten itse kärsin siitä, että sitä laatuaikaa vanhempien kanssa oli niukalti.

      Ihme jä kumma meidän kolmilapsista perhettä pidetään nyt jo melkein suurperheenä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe