http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1420075832138.html
"Sairaalloinen naisviha ja palasina ollut mielenterveys ajoivat Ilkan karmaiseviin tekoihin.
Hän kertoi myöhemmin laatineensa listan, johon oli kirjoittanut 13 naisen nimet. Ilkka väitti aikoneensa tappaa jokaisen, yhden kerrallaan."
Real life vihaaja laittoi sitten naiset kylmiksi, se ei sitli estänyt sitä etteikö olisi naisia saanut karmeista teoistaan huolimatta kun kerran myöhemminkin pahoinpitelystä tuomittiin, oli ilmeisesti jonkinlainen jännämies.
Olihan siellä kiltti tavismieskin jolle luvassa oli kahvia ja pullaa mutta tuhottiinkin koko elämä:
"Tätä miestä Terttu odotti kylään surmailtana. Hänelle Terttu oli kahvit keittänyt ja pullat leiponut. Tuo murhaajaksi leimattu mies ei kuitenkaan Terttua surmannut.
Poliisi piti miestä muutamia viikkoja pidätettynä, kunnes päästi vapaaksi. Syytön mikä syytön, mutta leimakirveen terä oli uponnut niin syvälle, ettei mies siitä koskaan toipunut.
Hän jätti työnsä, muutti sittemmin Ruotsiin ja yritti päästä uudelleen elämästä kiinni. Helppoa se ei ollut. Katkeruus jätti jälkensä, varsinkin kun Suomen valtio ei korvannut hänelle kantelusta huolimatta penniäkään perusteettomasta pidätyksestä ja siitä aiheutuneista ansionmenestyksistä."
Murhista ja muiden elämän tuohoamisesta huolimatta jännämurhamies loppupelissä istui vain muutaman vuoden, mitä ilmeisimmin naisia on riittänyt ja riittää vieläkin, kulttuuriharrastuksen piirissä on helppo naurattaa akateemisia mummeleita, pääsee varmaan niitä panemaankin:
"Tällä hetkellä Ilkka on 67-vuotias eläkeläinen. Edellisen kerran hän oli julkisuudessa muutama vuosi sitten, kun eräässä julkaisussa kerrottiin aikuisten kerhoryhmän kulttuuriharrastuksesta.
Siellä Ilkka oli kuvassa, yhtenä muiden joukossa.
Kuopion tapahtumista ei jutussa puhuttu mitään.
Liekö kukaan kavereista siitä edes tiennyt."
Todellisen elämän naisvihaaja
13
512
Vastaukset
- Missä hän on nyt
Tietääköhän kukaan, minkänimisenä Ilkka nyt elää. Ja missä.
- Tiedon tie.
Espoossa. Nimensä muuttaneena. On tosin ollut mainintaa että olisi muuttanut takaisin savoon todennäköisesti Iisalmeen. Mutta tieto on vailla vahvistusta.
Ihmisen oikean nimen julkaiseminen ilman perusteita on suomi24 sääntöjen vastainen. - Ikisinkku M
Ei löytynyt tietoa uudesta nimestä, kavelemalla voisi löytyäkin mutta minfosta löytyi muuten taustatietoa, mm. linkki tuonne jossa juttua & kuvia:
http://s220.photobucket.com/user/Danny-boy68/media/IlkkaKivioja2.jpg.html
Siellä olevan jutun mukaan p..ka on sitä mieltä ettei lyötyä pitäisi lyödä enää, se tuntee kai olevansa suurin kärsijä tekosistaan.
Minfossa oli mainittu siitä myöhemmin tehdystä pahoinpitelystäkin:
"Silloin viime vuoden keväällä Tuula tuli kotiin ja alkoi haukkua minua sanoi, että painut, jätkä, helvettiin täältä. Hän haukkui minua kauhean ilkeästi ja minä suutuin hänelle, sidoin hänen jalkansa ja vähän raavin häntä leipäveitsellä. Vaikka me tuo asia lopulta sovittiinkin, silti hän teki minusta rikosilmoituksen. Mä sain tuomiota yksi vuosi neljä kuukautta. Istuin Helsingin lääninvankilassa Katajanokalla 11 kuukautta.
- Tuula kirjoitti mulle vankilaan ja anoi, että tule takaisin. Tuula on muuten kauhean mukava ihminen, mutta kun se sairaus alkaa vaivata häntä, hän muuttuu hirvittävän ilkeäksi ja pyrkii loukkaamaan minua kaikin mahdollisin tavoin.
Edellisenä keväänä (1979) Tuula teki jälleen Ilkasta rikosilmoituksen. Oikeudessa hänelle vaadittiin rangaistusta väkisinmakaamisesta, siveellisyyttä loukkaavasta haureudesta ja pahoinpitelystä. Virallinen syyttäjä vaati Ilkalle tosi kovaa rangaistusta, mutta useimmat vaateista kaatuivat nurin toteennäyttämättöminä. Ilkka sai ainoastaan tuomion pahoinpitelystä: neljä kuukautta vankeutta.
- Minusta on aina kirjoitettu, että mä olen julma ja raaka ihminen ja sen takia pahoinpitelen ihmisiä. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Tuula vain on sellainen ihminen, että hän niin kuin tiedostamattomasti haluaa kuritusta.
- Tuo viimeisin tapaus sattui niin, että me tässä vähän lemmittiin, jolloin Tuula sanoi, ettei hän saa tyydytystä. Mä otin televisiojohdon tosta noin ja löin häntä sillä takapuoleen muutaman kerran. Hän kehui, että hän sai valtavan orgasmin.
- Seuraavana päivänä hän kuitenkin meni poliisin luo ja nosti jutun. Mä olin äärettömän katkera ja ensin ajattlein, että en enää koskaan ota häneen minkäänlaista yhteyttä. Mutta tässä sitä asutaan edelleen."
Jännäp..ka on siis huomannut että naiset tiedostamattomasti haluaa kuritusta ja sitten kun niitä kurittaa ne saa valtavia orgasmeja, se osittain varmaan selittääkin naisten jännämiesviehtymystä- - Ikisinkku M
Tiedon tie. kirjoitti:
Espoossa. Nimensä muuttaneena. On tosin ollut mainintaa että olisi muuttanut takaisin savoon todennäköisesti Iisalmeen. Mutta tieto on vailla vahvistusta.
Ihmisen oikean nimen julkaiseminen ilman perusteita on suomi24 sääntöjen vastainen."Ihmisen oikean nimen julkaiseminen ilman perusteita on suomi24 sääntöjen vastainen."
Tuossa tiivistyy aika hyvin nyky-yhteiskunnan sairaus, uskotaan pa..kiaisen parantumiseen ja turvataan sen oikeudet kaikissa pikkuasioissakin kun taas pa..kiainen vastaavasti ei välitä pätkääkään uhriensa oikeuksista. Olerko sitä mieltä että tapahtuisi hirvittävä vääryys aina kun kun joku tuleva uhri saisi etukäteen tietää naapurinsa tms. vaaralliseksi kaheliksi vaikka se voisi säästää hänen henkensä. - jgfetyikhg
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei löytynyt tietoa uudesta nimestä, kavelemalla voisi löytyäkin mutta minfosta löytyi muuten taustatietoa, mm. linkki tuonne jossa juttua & kuvia:
http://s220.photobucket.com/user/Danny-boy68/media/IlkkaKivioja2.jpg.html
Siellä olevan jutun mukaan p..ka on sitä mieltä ettei lyötyä pitäisi lyödä enää, se tuntee kai olevansa suurin kärsijä tekosistaan.
Minfossa oli mainittu siitä myöhemmin tehdystä pahoinpitelystäkin:
"Silloin viime vuoden keväällä Tuula tuli kotiin ja alkoi haukkua minua sanoi, että painut, jätkä, helvettiin täältä. Hän haukkui minua kauhean ilkeästi ja minä suutuin hänelle, sidoin hänen jalkansa ja vähän raavin häntä leipäveitsellä. Vaikka me tuo asia lopulta sovittiinkin, silti hän teki minusta rikosilmoituksen. Mä sain tuomiota yksi vuosi neljä kuukautta. Istuin Helsingin lääninvankilassa Katajanokalla 11 kuukautta.
- Tuula kirjoitti mulle vankilaan ja anoi, että tule takaisin. Tuula on muuten kauhean mukava ihminen, mutta kun se sairaus alkaa vaivata häntä, hän muuttuu hirvittävän ilkeäksi ja pyrkii loukkaamaan minua kaikin mahdollisin tavoin.
Edellisenä keväänä (1979) Tuula teki jälleen Ilkasta rikosilmoituksen. Oikeudessa hänelle vaadittiin rangaistusta väkisinmakaamisesta, siveellisyyttä loukkaavasta haureudesta ja pahoinpitelystä. Virallinen syyttäjä vaati Ilkalle tosi kovaa rangaistusta, mutta useimmat vaateista kaatuivat nurin toteennäyttämättöminä. Ilkka sai ainoastaan tuomion pahoinpitelystä: neljä kuukautta vankeutta.
- Minusta on aina kirjoitettu, että mä olen julma ja raaka ihminen ja sen takia pahoinpitelen ihmisiä. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Tuula vain on sellainen ihminen, että hän niin kuin tiedostamattomasti haluaa kuritusta.
- Tuo viimeisin tapaus sattui niin, että me tässä vähän lemmittiin, jolloin Tuula sanoi, ettei hän saa tyydytystä. Mä otin televisiojohdon tosta noin ja löin häntä sillä takapuoleen muutaman kerran. Hän kehui, että hän sai valtavan orgasmin.
- Seuraavana päivänä hän kuitenkin meni poliisin luo ja nosti jutun. Mä olin äärettömän katkera ja ensin ajattlein, että en enää koskaan ota häneen minkäänlaista yhteyttä. Mutta tässä sitä asutaan edelleen."
Jännäp..ka on siis huomannut että naiset tiedostamattomasti haluaa kuritusta ja sitten kun niitä kurittaa ne saa valtavia orgasmeja, se osittain varmaan selittääkin naisten jännämiesviehtymystä-Jo on ruma vanha ukko.
- Autsender
Siinä Iltasanoman jutussa kerrottiin, että on mukana jossain aikuisten kulttuuriryhmässä. Eikun vaan googlaamaan tuolla haulla ja löytyi jo vähän enemmän tietoa ja kuvakin. Yhdessä jutussa oli kirjoitettu, että on pitänyt etunimensä ja niinpä näyttikin pitäneen. Sitten toisessa lehtijutussa kerrottiin että miehestä oli kuva lehdessä kun "lusikoi kahden euron soppaa". Ja taas eikun vaan googlettamaan ja hakusanoiksi lusikoi kahden euron soppaa Ilkka: ja sama mies löytyi helposti.
Miksi etsiä, minkänimisenä elää nyt? Ei siksi, että levittelisi ko tyypin nimeä täällä netissä, varsinkin jos se "on kiellettyä", vaan siksi, että ainakin itse ja lähipiiri voisi välttää seurustelemasta tämän ihmisen kanssa. Ja sehän ei liene luvatonta? - 9+13
No ei mikään ihan perinteinen jännäpaska. :)
Lyhyenpä tuomion istui kuitenkin kahdesta taposta, huh. "Olihan siellä kiltti tavismieskin jolle luvassa oli kahvia ja pullaa mutta tuhottiinkin koko elämä:"
Eiköhän tekijääkin pidetty kilttinä poikana ennen syyllisyyden paljastumista. Murhaajat eivät yleensä kävele kello kaulassa.- Kavesus
Näin on. Useinhan kuulee sanottavan, etti koskaan olisi voinut kuvitellakaan xyx:n olevan rikollinen.
Surffasin tästä jannusta nyt sitten lisää tietoa ja löysin myös naisen jonka kanssa on ihan vähän aikaa sitten kihlautunut. Tietääköhän nainen että kihlattunsa ei ole puhtoinen pulmunen. Ainakin on lähes 20 vuotta nuorempi ja kun nainen on nyt 50-vuotias, niin ei ainakaan muista 50 v sitten sattuneita rikoksia... - varoituksen sana
Jos haluatte vihiä tulevaisuuden naistentappajista, niin katsokaapas tuonne Feminismi-palstalle. Se on nimittäin todellinen naistentappajahautomo. Tosin miehet siellä eivät ole kovin jännittäviä, vaikka sekopäisiä ovatkin. Sarjamurhaajia heistä ei tule, sillä sellaiset eliminoidaan nykyisin ennen kuin saavat uransa käyntiin. Mutta ei tarvitse varmaan kauaakaan odottaa kun naistutkimuslaitoksella tulee ruumiita.
- Misses
USA:ssa ja parissa muussakin maassa infotaan aina naapurustoa, jos sinne on muuttanut joku murhatuomion saanut tai muun vakavan rikoksen tehnyt. Ei se minusta vie tuomitun ihmisoikeutta pois - hän on luopunut kai vapaaehtoisesti ihmisoikeuksistaan kun on niitä vastaan rikkonut. Voisiko sen niinkin nähdä?
- Kysynvaan
Ketkä muut murhaajat juoksevattällä hetkellä vapaina miehinä/naisina?
- Naisasialooseri.
No ei tuosta nyt käynyt selväksi oliko kyseessä ATM vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3102443Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161850Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel661780Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2211434- 971429
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861190Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1441043TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201010Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601003Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak171996