Missä kaupoissa käyt useimmiten ? Kaipaatko jotain kauppaa lähistöllesi ?

Anonyymi-ap

Minä käyn lähimmissä, jotka ovat S-ryhmän ruokakauppa ja Tokmanni. Niistä saan tarvitsemani. Ne voisivat yhtä hyvin olla jotkut muutkin kaupat, mutta nämä sattuvat olemaan lähimmät. Askarteluihmisenä kaipaan Tiimaria. Sieltä löysi jos jonkunlaista
näperreltävää ja materiaalia esim. itsetehtäviin kortteihin. Myös lankakauppa
tai käsityöliike, jossa olisi monipuoliset valikoimat, olisi mukava olla olemassa,
mutta Neoviustakaan ei ole enää. Alko voisi olla lähempänä. Viini maistuisi joskus ja vieraille olisi kiva tarjota viiniä ruuan kanssa. Jotkut erikoisliikkeet ovat menneisyyttä.

42

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ICA ,Lidl ja Coop.-

Skånepåg

• Anonyymi

Ai Ruotsissa on Coop-niminen kauppa ? Meillä on vain sen nimisiä
      tuotteita.

• Anonyymi

Risma tuo ruuat kotiin kerran viikossa. En ole ruokakaupassa käynyt
      kymmeneen vuoteen.

• Anonyymi

Hyvä et palvelua toimii.

• Anonyymi

K RUOKA koska tilaan ruuat verkkokaupasta kotiin tuotuina joka viikko. Olen tyytyväinen koska muuten pitäisi itse käydä taksilla tai palkata joku tekemään ostokset.
      Palvelulinja kulkee x vk myös mutta keräily matkaan menee aikaa. Se riittää joillekin. Asun pienellä paikkakunnalla joten kun K aloitti niin se oli helpotus. Olin käynyt pyörällä kesät talvet mutta tuli kaatumis vammoja joku vuosi sitten niin etten oikein uskalla edes kokeilla ajamista. K on hankala mennä kävellen ja taluttaa pyörää, risteyksiä,mäkiä ja S on erilaista tavaraa. Kävin kyllä siellä pyörällä koska helppo kulkuisempi. En ole koskaan ostanut litteristä.

• Anonyymi

Paljonko menee kuljetuskuluihin kuukaudessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko menee kuljetuskuluihin kuukaudessa?

K ruoka Sivustolla sanotaan. MEidän K kaupasta 16.90e kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K ruoka Sivustolla sanotaan. MEidän K kaupasta 16.90e kerta.

Unohtui sanoa että kotiin kuljettajat eivät ole kaupan työntekijöitä vaan ulkopuolinen palvelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui sanoa että kotiin kuljettajat eivät ole kaupan työntekijöitä vaan ulkopuolinen palvelu.

Maksat kotiinkuljetuksesta n.880€ vuodessa. Aikamoinen summa.

• Anonyymi

Tuli just käytyä Halpa-Hallissa ja K-marketissa.

• Anonyymi

K-citymarket kauppani, ostin tänään tarjous kahvia ja naudan takuu mureaa sisäpaistia.
      Samalla Alkosta pullon väkiviinaa 🤪

• Anonyymi
        UUSI

Kuule, son viisasten juoma.

• Anonyymi

Prisma ja Cittari, niissä useimmiten käyn koska pääsen bussilla lähipysäkiltä lähipysäkille. Lidl on toisessa suunnassa, ja sielläkin käyn jos on jotain mieluista tarjouksessa.
      Rusta saisi tulla, sitä toivon. Nyt se on naapurikunnassa kaukana. Rustasta saisi pesuaineet halvalla, ja paljon muuta.
      Tokmanni on hinnoitellut itsensä jo ulos halpakauppa nimikkeeltä, jotkut tuotteet kalliimpia kuin Cittarissa.

• Anonyymi

Käyn lähimmässä ja tällä hetkellä lähin on Alepa.
      Yhdenhengen huushollissa ei tarvitse katsella hintoja.

• Anonyymi

Jossain ruokakaupassa.

Muutama kerran kuussa, yleensä samalla reissulla useammassa. Käytännössä k-, s- ja lidl. Kerran tai pari kertaa kuussa alkossa. Tässä huudeilla kaikki lähellä.

Harvoin sitten muissa. Erikoisliikkeetkään ei kaukana, mieluummin tilaan sitten kyllä netistä. Ja aina joskus tullee laiskuuttaan tilattua elintarpeetkin.

Mä en oikein viihdy kaupoissa. Liikaa ihmisiä, enkä mieluusti asioi asiakaspalvelijoitten kans. Netistä ostamisesta pidän, pystyy miettimään ja vertailemaan rauhassa, myyjien homma kun on myydä, ne myy, mitä hyllyssä ja mistä parhaimmat katteet. Ennen tuli myyjien ansiosta vikahankintoja tehtyä aina joskus, nykyisin ei juuri koskaan.

Sitäpaitsi, myyjät osaa kyllä myydä, tuotetietous heikkoa. Usein alkaneet kaupassa kuuklaileen samoja sivuja, mitä ite tutkaillut rauhassa himassa valmiiksi.

Remppa menossa. Ennen kului aikaa ja pensaa rautakaupoissa jne ravaamiseen. Liki kaiken olen nyt harkinnan kans tilannut netistä. Säästynyt hitosti aikaa, sekä rahaa.

Joo, idea ois käydä fyysisesti ite kaupoissa mahdollisimman vähän. Jahka netin kautta voi tilata tupakit ja jaloviinat, sitten onkin jo kauppa-asiat hyvällä mallilla.

=DW=

• Anonyymi

Mitä remontoit siis ihan itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä remontoit siis ihan itse?

Palkkasin rengin.

Itellä ei nykyisin tollaset hommat onnistu, pitää tehdä kuitenkin, mitä pystyy. Elikkäs suunnittelu, asioitten junailu, materiaalien hankkiminen tms. Juu ja työnjohto ja projeltinhallinta.

Alakerran vessa ja sauna. Projektin suunnittelu alkoi jo pian kolkyt vuotta sitten, toteutus vähän venähtänyt :D

Mutta juu, alunperin piti itse tekemäni, terveys vaan alkanut kenkkuileen ja se osasyynä aikataulun venymiseen. Noh, hyvin suunniteltu....

Pakko mainita. Saunaan ei tule discovaloja, ei lasiseiniä,ei xsoottisia puulajeja, ei höyrykiukaita. Suomalainen sauna. Tehty kuusesta. Lankkulauteet kuusesta. Suomalainen kiuas. Ja kaiken kruunaa valmetin saunamittari. Tässä yhtiössä kai kaikki muut saunat remontoitu ainakin kerran. Mutta mitä lie saunojs, mun sauna takuulla täysin uniikki, etikoisuus :D

Vessasta tavallinen vessa. Mutta viimosen päälle designattu ja tarkkaan harkittu ja taiteiltu.

Yleensäkään en fanita prameuksia, trendejä, muoti-ilmiöitä. Mutta tyylikästä, funktionaalista ja silmää miellyttävää pitää olla.

Sitäpaitsi, anmattimies paljon nopeempi ja tekee parempaa jälkeä, mihin ite oisin kyennyt nuorempanakaan.

Hyvä projekti. Tosin, ei ihan ilmanen.

=DW=

• Anonyymi

Kesäkelillä pyöräilen K-Cityyn, saa samalla vähän liikuntaa ja näkee ehkä tuttuja.
      Kun keli menee huonoksi ja tulee talvi tilaan sieltä ruuat kotiin, kuljetus maksaa alle 10 euroa, halpaa jos joutuisin käyttää taksia.
      Entä muut ostoset, pesukoneeni hajosi niin katsoin netistä uuden koneen, kone tuli kotiin huoltomiehen tuomana ja asentamana, vei entisen romun pois, oma vaivani oli valita kone, toimitus ja maksaa, kaikki tämä hoitui kotisovalta.

• Anonyymi

K-kauppa. Tokmanni.

• Anonyymi

Ostan tavarat ja ruuat pääasiassa näiden verkkokauppojen kautta, kotiinkuljetuksella.

Lisäksi Temu.

• Anonyymi

Noin 300m:n päässä oleva S-Market on suosikkini. Kun tarvitsen autoa vaikkapa apteekissä tai/ja kirjastossa käyntiä varten, käväisen litukassa!

• Anonyymi

Prismassa tykkään asioida,villalangat ja kahvi tänäänkin tarjouksessa,mitäpä se eläkeläinen muuta kaipaa.

• Anonyymi

Ruuat K kaupan kotiin kuljetuksella.
      Muut tarpeelliset tilaan verkkokaupoista nykyään.esim Kärkkäinen eniten.
      Verkosta postin kautta kotipakettina myös Vaatett kosmetiikkaa yms ja kenkiä jotka muuten vaikeimmat ostaa.

• Anonyymi

Ostat siis kengät sovittamatta.
        Tilaatko kymmenen paria ja lähetät yhdeksän takaisin.
        Joudun itse sovittamaan kaupassa useita kenkiä ennen kuin sopivat löytyy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ostat siis kengät sovittamatta.
        Tilaatko kymmenen paria ja lähetät yhdeksän takaisin.
        Joudun itse sovittamaan kaupassa useita kenkiä ennen kuin sopivat löytyy.

MInäkin olen ostanut useammat kengät verkkokaupasta; tiedän itselleni sopivan merkin ja koon, joten lähes aina on tullut juuri sopivat kengät.

Valitettavaahan tämä on mutta jos verkkokaupasta saat nahkasaappaat 60:llä ja kaupasta maksat samoista kengistä 120 niin on selvää, että valitsen ensimmäisenä mainitut

• Anonyymi

Lähelläni on Lidl, K-market ja S-market. Kukkaroni suosii Lidliä.
      Sen mielestä on vaan tyhmää maksaa liikaa.
      Apteekkia kaipaan. Ennen oli apteekki joka kaupunginosassa.
      Nykyään ne ovat muuttaneet ostoshelvetteihin eli kauppakeskuksiin.

• Anonyymi

Apteekki on minullakin kaukana, ei saa buranaa hallituksen aiheuttamaan
        päänsärkyyn, mutta onneksi Alko on lähellä ja siitä valtio saa suuren hyödyn.
        85 % kossun hinnasta on veroa ?

• Anonyymi

On olemassa verkkoapteekkeja, jopa kotiin saakka saa tilattua.

• Anonyymi

S-marketissa ja Tokmannissa.

• Anonyymi

Pääasiassa Prismassa, on lähin kauppa
      Hintakaari on hyvä muussa sälässä.

• Anonyymi

Kauppoja ja vaihtoehtoja riittää, kun asuu keskustassa.

• Anonyymi

Olishan se mukava kun kauppa olis kadun toisella puolen,

• Anonyymi
        UUSI

Pikkukaupat on lopetettu, ennen oli niitä joka nurkalla.

• Anonyymi

Jula oli kiva .

• Anonyymi
      UUSI

Asun Bermudan kolmiossa: Alepa, apteekki ja Alko.
      Kaikki toimii.

• Anonyymi
      UUSI

Ydinkeskustassa kun asun, niin kaikki on lähellä. S-Market samassa talossa ja CIty Market parin sadan metrin päässä. Ja näissä käyn. Tokmannissa voi käydä jos haluan samalla lenkkeillä eli sinne on reilun kilometrin matka. Lidlissa käyn erittäin harvoin.

• Anonyymi
        UUSI

Lidl ei tunnu oikealta kaupalta, jotenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höhhöh.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö takia, kun siellä on edullista ? Pitääkö oikeassa kaupassa olla kallista ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö takia, kun siellä on edullista ? Pitääkö oikeassa kaupassa olla kallista ?

Ei ole sen edullisempaa kuin muuallakaan, erot muihin on olemattomia, olen vertaillut. Sitäpaitsi Lidlissä on kaikista eniten ollut salmonellatapauksia, ei muissa niin paljon.

• Anonyymi
      UUSI

K- kaupat, eniten K-Supermarket. Tiettyjä tuotteita ostin Tokmannilta, mutta laatu huononi niin nykyään ostan Rustasta.

• Anonyymi
      UUSI

Pääasiassa s-marketissa.
      Tarjoukset käyn hakemassa super marketista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3406
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3186
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3014
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      70
      2958
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2881
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2658
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2470
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2341
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2205
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1953
    Aihe