Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys vaan on mitä Koen ettei kukaan ymmärrä mua et miks mä kaiken jälkeen. Mulla on rakas vielä niin paljon kesken asioita. Sä olet jo valmis jakamaan elämäsi jonkun kanssa. Vaik jos sä sen kanssa niin et saa sitä kyllä anteeksi mut oma on sun elämä
Olen niin kesken
20
2926
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en ymmärrä.
- Anonyymi
Sut olen täysin valmis kohtaamaan ja toivoisin että antaisit mulle mahdollisuuden näyttää että olen luottamuksen arvoinen.
- Anonyymi
Miten ajattelit näyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ajattelit näyttää
Pikkuisen nappulin voisin näyttää.
- Anonyymi
Öitä
- Anonyymi
Jatketaan
- Anonyymi
On niitä ollut mutta
..... - Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Haluun mieheni munaa en kestä tätä enää
- Anonyymi
Sanopa muuta
- Anonyymi
Ei kestä
- Anonyymi
Eipä mitään useimpien on mahdotonta luottaa kaltaiseeni
https://youtube.com/shorts/79mVoYRgJlQ?si=MhT_HyyTKS3u-PrZ
Kun ei tavalliseenkaan mieheen kuulemma voi luottaa - Anonyymi
Roosa Behm on koko ajan kesken kun äsken oli kyykky kakalla Nojanmaassa
- Anonyymi
Mistäs tiedät?
- Anonyymi
Älä hätäile kyllä keritään
- Anonyymi
Tuliko niihin perintöveroihin muutoksia, itse äänestän vas.liittoa ja se ei oo pois keneltäkään jos ei niin veroteta perinnöstä.
- Anonyymi
En jaksa tuota valitusta.
- Anonyymi
Juu, kesken on kaikesta päätellen vain rohkeus, kun yrittää laskelmoida lopputuloksia.
- Anonyymi
Jokainen päivä elämässä on riski.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405575
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234521Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364464Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724285Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264242Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1583748- 883061
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203025Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273021Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102130