TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla!

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/huomenta-suomi-ttk-sta-tippunut-sara-siipola-rehellisena-jurza-open-kanssa-etta-jaa-siinako?s24

18

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi hikinen tanssi sinne tai tänne elämä jatkuu ja menestys kanssa.

• Anonyymi

Näin on.Hyvä laulajatar.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.Hyvä laulajatar.

Vaan ei mikään hänessä aitoa. Siksi tipahti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan ei mikään hänessä aitoa. Siksi tipahti.

Tunnetko hyvin ja henkilökohtaisesti? Ellet, kerrot vain itsestäsi.

• Anonyymi

Ei tippunut oikea.Pippa Laukka ja Kuukka oli huonompia.Pisteissä pitäisi olla rehellinen eikä puoltaa esim.ettei lihavalle tule paha mieli.Olen itsekkin lihava ja en tömistelisi paljon kummemmin.Ja miten tanssipartneri voisi edes nostaa!Ehkä Siipolan tällätty olemus koettiin negatiivisena.

• Anonyymi

Millä lailla hän oli "tällätty" kummemmin kuin kukaan muukaan. Kaikki olivat tällingeissään, jos on silmät päässä eikä jotain kummaa korvain väliss'.

• Anonyymi

Joo mutta kuukka on saman mediatalon henkilöstöä, ei voida heti potkaista ulos? Kilpailu on tuossa ohjelmassa aivan pelleilyä?

• Anonyymi

Kansa ei tiedä mitään.
        Mites herra Paulus Arajuuri tanssii?
        Tuleeko uusi Mika Saukkonen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kansa ei tiedä mitään.
        Mites herra Paulus Arajuuri tanssii?
        Tuleeko uusi Mika Saukkonen?

Kentällä paremmin kuin parketilla. Selkeästi.

• Anonyymi

SARTA SANOI PIKKU PILI KÄVI LUOLASSA

• Anonyymi

Ei ihminen voi tippua, neste tippuu.

• Anonyymi

No jaa, tippuja oli ihan sopiva. Mutta: hänen mies tanssinopettaja ,tämä Jurtsa, olis saanut olla jatkossa sillä hän oli niin taitava ja osaava tanssiessaan ja kaunista katseltavaa, niin harmi että tämä kyky putosi.

• Anonyymi

Tämä TTK:n tanssikilpailu ei ole oikestaan paljoakaan tanssitaidon osaamisesta, kuin tuomareiden ammattitaidolla pisteyttämänä. Loppusuoritus on yleisön ja katsojien määrättävissä, kuka on kenenkin suosikki. Ja toistan itseäni varmasti, kun kerron, että nk. "turhisjulkkikset" ovat aina katsojien mieleen. En ymmärrä, kun ei katsota oikeasti keitä äänestetään. ja kutka oikeasti on esityksissään onnistunut. Suomalaisen mntaliteettiin kait kuuluu vaan kaikki "humpuuki", niin sitten on hyvin.

• Anonyymi

Teija Sopanen voittaa.
      t. turkkimummu ja antenni tv.

• Anonyymi
      UUSI

Suomalaiset on ihan toopeja tv-ohjelmien katsojia. En voi käsittää, et vuodesta toiseen halutaan katsoa samoja ohjelmia, olen kyllästynyt täysin jo tähänkin. Luvalla sanoen kaikki kotimaiset ohjelmat ovat huonoja, paitsi jotkut kilpailut tai visailut ovat katsottavia. Karppi, Paratiisi yms. olivat hyviä. Suurin osa aivan lapsellisia kuten esim. MELKEIN MENSA. Tuntuu, et suomalaiset ovat yksinkertaisia., jos katsoo näitä suosikkiohjelmien listaa. Olen jo iäkäs, mut mieluummin katson hyviä ulkolaisia sarjoja, kun kotimaista hömpänpömppää.

• Anonyymi
        UUSI

Unohdit mainita että kaikissa suomalaisissa "viihdeohjelmissa" esiintyy aina samat naamat. Härskein uusin tulokas on kukas muu kuin Aku Hirviniemi. Tuo lasten naurattaja ja tyttöjen vonkaaja. Onneksi nyt saanut aika paljon kritiikkiä viimeisimmästä, joten sopii odottaa että kaveri lopullisesti ryhtyy kellokauppiaaksi ja lukitsee itsensä jonnekin kivijalkamyymälään pois näkyvistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit mainita että kaikissa suomalaisissa "viihdeohjelmissa" esiintyy aina samat naamat. Härskein uusin tulokas on kukas muu kuin Aku Hirviniemi. Tuo lasten naurattaja ja tyttöjen vonkaaja. Onneksi nyt saanut aika paljon kritiikkiä viimeisimmästä, joten sopii odottaa että kaveri lopullisesti ryhtyy kellokauppiaaksi ja lukitsee itsensä jonnekin kivijalkamyymälään pois näkyvistä.

Sulla kuuluisi / näkyisi olevan ongelma. Hänellä ei ole.

• Anonyymi
      UUSI

Ensimmäisessä jaksossa oli ihan liian paljon nostoja eikä tanssia ollut kuin hetkittäin.
      Siksi tuli ennätyshuonot pisteet tuomareilta.

Se ei ole voinut olla vaikuttamatta äänestäjiin ja loppusijoitukseen. Valmentajan vika oli se ensimmäisen tanssin nostojen liian suuri määrä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      260
      2055
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1490
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      210
      1297
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1135
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      70
      1015
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      933
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      914
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      856
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      840
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      823
    Aihe