Koirahyökkäykset lisääntyy. Itse en tykkää, että kukaan joutuu pelkäämään koiria, kun kulkee tuolla. Eihän siellä tarvitse muitakaan eläimiä pelätä. Ja jost tarviikin, niin sitten luonto on niin tarkoittanut.
Mutta jos ihminen hankkii vaarallisen koira, niin silloin se ei ole mitään luonnon aiheuttamaa.
Kenenkään ei pitäisi joutua koirahyökkäyksen kohteeksi.
Vaarallisista koirista
38
285
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei pitäisi. Moni maa on kieltänyt vaarallisten rotujen pidon kaupungissa kokonaan. Se on oikea linja.
Näissäkään taisteluroduissa ei yleensä ole vikaa, vaan omistajissa, jotka käyttävät päihteitä. Eläin myötäilee ja elää omistajansa tunteissa mukana. Kun omistaja on vainoharhainen, koirakin on.- AnonyymiUUSI
Mun koira on kiltti , ei hän pure kuin vähän persua .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun koira on kiltti , ei hän pure kuin vähän persua .
Heh heh heh joo...
- AnonyymiUUSI
Teininä ajoin fillarilla kaverin rotikkaa karkuun, toiseksi jäi se tuhti rotikka. ;D
- AnonyymiUUSI
Minulle koira on arvaamattomampi vastaantulija kuin huumeiden käyttäjä.
- AnonyymiUUSI
Pyntätyn rouvan puudeli alkoi kerran haukkumaan minua.
- AnonyymiUUSI
Huumehörhöt eivät pure alkajaisiksi mutta kannattaa ottaa ritolat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyntätyn rouvan puudeli alkoi kerran haukkumaan minua.
Höpö sinä hupsis!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö sinä hupsis!
Oli se.
Tupeerattu tukka, fiinit vaatteet ja tiukka suu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli se.
Tupeerattu tukka, fiinit vaatteet ja tiukka suu.Noita puudeli mammoja on helsingissä.
- AnonyymiUUSI
Kangalinkoirien omistaja kertoo rodusta jonka yksilö hyökkäsi kolmen ihmisen kimppuun Raisiossa ja kaksi kangalinkoiran hyöykkäyksen uhria sai vakavia puremavammoja jotka vaativat lääkärinhoitoa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011496348.html - AnonyymiUUSI
Hotdogit on luotettavampia kun ne voi puolittaakin. Muistaa puolittaa vaan oikein.
- AnonyymiUUSI
Ei minulla ole mitään koiria vastaan, minusta ne ovat ihan kivoja ja valtaosa käyttäytyy siivosti. Mutta kyllä voisin jotenkin kuvitella, että jotkut suurikokoisten ja agressiivisiksi tiedetyjen rotujen hankkimista voisi ehkä jotenkin säännellä. Koiranomistajan pitäisi läpäistä joku kurssi tai hankkia koiranajokortti tms.
- AnonyymiUUSI
Persujen ajokortti myös?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ajokortti myös?
Persut ovat kylläkin pienikokoisia mutta hyvin agressiivisia...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat kylläkin pienikokoisia mutta hyvin agressiivisia...
Rydman alkoi kokkariksi.
- AnonyymiUUSI
Pitää varmaan ostaa tietynlainen sumute jos vihainen koira lähestyy ja eiku sumuttelemaan!
- AnonyymiUUSI
Mulla on sumute aina taskussa, kun kuljen koirani kanssa ulkona. Muutaman kerran on käynyt niin, että mun koirani kimppuun on yrittänyt irrallaan juokseva koira käydä. Olen saanut hädettyä ne pois, mutta jos ne ei käskytystä, kävelysauvaa tai kivillä heittämistä usko, niin en epäile hetkeäkään ettenkä sumutetta käyttäisi. Toki siinä on vaarana, että omakin koira saa sumut naamalleen, mutta sekin on parempi, kun auki revitty maha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sumute aina taskussa, kun kuljen koirani kanssa ulkona. Muutaman kerran on käynyt niin, että mun koirani kimppuun on yrittänyt irrallaan juokseva koira käydä. Olen saanut hädettyä ne pois, mutta jos ne ei käskytystä, kävelysauvaa tai kivillä heittämistä usko, niin en epäile hetkeäkään ettenkä sumutetta käyttäisi. Toki siinä on vaarana, että omakin koira saa sumut naamalleen, mutta sekin on parempi, kun auki revitty maha.
Koirilla on naama.
Ootte te jotain. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo onkin hyvä, auttaisikohan joku hiuslakka vai mistä saa noita sumutteita.
Itse käytän kävelysauvoja muutenkin, ja olen ajatellut että niitä voi hyödyntää.
Mutta olen kuitenkin vanhemmanpuoleinen naisihminen, joten en ole varma onnistuuko.
Tosiaan epämiellyttäviä koirakohtaamisia on jonkun verran ollut vaikka en aiemmin ikinä koiria pelännyt.
Kunpa kiellettäisiin ainakin kaupunkialueella isojen ja arvaamattomien koirien pito. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo onkin hyvä, auttaisikohan joku hiuslakka vai mistä saa noita sumutteita.
Itse käytän kävelysauvoja muutenkin, ja olen ajatellut että niitä voi hyödyntää.
Mutta olen kuitenkin vanhemmanpuoleinen naisihminen, joten en ole varma onnistuuko.
Tosiaan epämiellyttäviä koirakohtaamisia on jonkun verran ollut vaikka en aiemmin ikinä koiria pelännyt.
Kunpa kiellettäisiin ainakin kaupunkialueella isojen ja arvaamattomien koirien pito.Tällä ei saa mainostaa, mutta voit etsiä sumutetta hakusanoilla; koiraturva. Maksaa alta 40 euroa. Täytyy vaan muistaa, että niissäkin on viimeinen käyttöpäivä ja sitä tulee käyttää harkiten.
- AnonyymiUUSI
Kuka hyökkää kissan kimppuun ?
Aivan
Puoluesihteeri tietenkin.
Ota kissa syliin jos näet demarin. - AnonyymiUUSI
Luonteensa näyttänyt rescuekoira!
- AnonyymiUUSI
Rakit pitäisi tappaa kiduttamalla kuten niiden kusipäiset omistajatkin.
- AnonyymiUUSI
Hyökkäävä koira pitäisi aina saada ampua siihen paikkaa.
- AnonyymiUUSI
Koirahyökkäysten uutisointi lisääntyy.
- AnonyymiUUSI
Se oli odotettavissa kun kaikkien piti korona-aikana saada lemmikkieläin häätämään tylsistymistä. Oikein pahaa tekee kun näkee vetelyksiä koiraansa taluttamassa. Koiraparat.
- AnonyymiUUSI
Fakta on se että jos joku ampuu naapureitaan, eiköhän ehdotonta lusimaan vaikkeivat kuole kokonaan ? Laske ulos koirasi raatelemaan, saat nuhteluaja ehkä koira lopetetaan. Koiran lähettäminen hyökkäykseen on siis tavattoman edullista kun vaikutus traumoineen uhreille myös valtava. sinullle itselle ei tule mitään.
- AnonyymiUUSI
koiraa ei siis ajatella aseena vaikka se ase nimenomaan on.
- AnonyymiUUSI
Jälleen yksi monista esimerkeistä, että Suomi aikanaan tukehtuu oikeusvaltioperiaatteisiinsa.
Sallitaan kirjaimellisesti liikaa. Vasta sitten kun on jo liian myöhäistä korjata tehtyjä tuhoja, Suomi tekee korjausliikkeen, joka paniikinomaisuudessaan heittää meidät ulos sivistysvaltioiden tavoista toimia.
Suomi - Neljä oikein eikä varanumeroa.- AnonyymiUUSI
Paitsi kuusi oikein laiskoille etuja metsästäville mamuille.
- AnonyymiUUSI
Puppua, koirat hyökkää harvoin. Ihminen on se peto. Koira on paras eläin kaikista ja itselläni on 3 koiraa, rotweillereita, ne ovat suloisia. Koiravihaajat ovat alinta saastaa silmissäni.
- AnonyymiUUSI
Pesäpallo mailaa pitää alkaa pitämään mukana. Ei niille paljain käsin pärjää.
- AnonyymiUUSI
Mieluummin pistooli purevan koiran ampumiseksi
- AnonyymiUUSI
Ei ole olemassa vaarallisia koiria. On olemassa vain vaarallisia koiran omistajia.
- AnonyymiUUSI
Tässä kangalinkoiraa kuvataan "ihanaksi rauhalliseksi ja vaarattomaksi":
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011496714.html
Siinä on tyypillinen henkisesti vinksahtanut koiranpitäjä-pariskunta. Katsokaa nyt tuotakin takajaloilleen noussutta rakkia, siis se on suuri ja yltää miehen kasvojen tasolle! Jos tuollainen rakki hyökkää ihmisen kimppuun, saa olla aika rambo että taltuttaa sen. Tavis vammautuu pahasti tai menettää henkensä, se vaan on niin. Nämä koirafanaatikot eivät tajua miten umpihullua on fanittaa ja pitää kotonaan tuollaisia raateluhampaisia petoeläimiä! Kyllä nämä rakkirodut pitäisi kieltää Tanskan tapaan. - AnonyymiUUSI
Aika hiljaista on. Maassamme suurin puolue taitaa olla Koirapuolue? Suomessa on vähintään miljoona koiraa. Siksi yksikään poliitikko ei ala vaatimaan koirarotujen kieltoa koska sillä tuhoaisi oman poliittisen uransa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?323790- 983404
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043338- 773138
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703060Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862795- 352580
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452412- 902156