Koko ajan tullainen winzip häiriköi ja vaatii lataamaan.
WINZip, hyöty vai haitta
10
510
Vastaukset
Haittaa jos noin häiriköi.
- winzip kusetus
WinZip on huono ja ajastaan jälkeenjäänyt tiedostojen pakkausohjelma. Joskus se oli kuitenkin erittäin suosittu ja tunnettu, joten nykyään sen nimellä kulkee lähinnä haitallisia humpuukiohjelmia, kuten vaikkapa WinZip Driver Updater. Eli menneen "suuruuden" nimellä saadaan ihmiset luottamaan vahingollisiin sovelluksiin ja asentamaan ne koneelleen.
- fdsafdsa
Winzip oli tosiaan suosittu ennen. Nykyistä tilannetta en tiedä, koska olen jo vuosia käyttänyt 7-zip nimistä ohjelmaa joka osaa avata monipuolisesti eri tavoilla pakattuja tiedostoja ja on mainoksista vapaa.
Jos haluat sen, niin googleen 7-zip ja haku... WinZip oli joskus vuosia sitten ihan ok ohjelma. Nyt moni ohjelma tekee saman asian paremmin ja ilmaiseksi. Pääasiallisesti käytössä 7-Zip, mutta tullut kokeiltua myös IZArc:ia, WinRaria ja muutamaa muuta.
- pcmuseo
Onhan winkkarissa zippaus sisäänrakennettuna. W98/2000 aikana tuo oli vielä yleisessä käytössä, mutta nykyään ei oikein käyttökelpoinen, kun otta huomioon tuon mukana tulevan tavaran, Ja jos aikoo pakata on parempiakin menetelmiä kuin zip -vaikka ace:
http://goo.gl/mfP2XV
t:p - Anonyymi
kääsama juttu,kun maksan laskujani eikös winzip hyökkää sotkemaan
- Anonyymi
eikö ikinä saa poiswinzip ohjelmaa pois mikä se edes on
- Anonyymi
iso kiusa on winzip
- Anonyymi
osta nyt en ikinä
- Anonyymi
todella suuri haitta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565