te paskat ette oo varmaa mitää saanu aikaan ja tuijotellu ehkä taivaalle muitte rakettei, kosk ette osaa pitää hauskaa. keksusteluit teitte, mut en tienny mis masentaa teitä, jote tein tän.
mun uusvuos meni viistoisttuhatta kertaa paremmin ku joulu; keräsin kaikki parhaat juomakaverit ja retardit meille ja jokanen toi vähintäänkin kymmene kiloo ruutii mukanaan. alkuu pistettii juoden ja vähä häröiltii ja sitte alotettii sotimine niil mitä oltii saatu kasaan. meil oli kakskymmentä pataa, seittemäntoista rakettilajitelmaa, pari petrolheadii ja auerwaara. tulivuoret ja kärpäsen pierut jätettii pienemmille ja sitte mentii mettään parin vanhan ladon luokke ja käynnistettii sota. VITTU MITÄ PAUKETTA!!! :D ku isänmaan muistolle kunnon paskamyrsky pystyyn ja pari oikeesti sai raketin naamalleen. itte olin juomassa just sillo ku Jaska (muunneltu en anna oikeita nimii) käynnisti kolme pataa yhtä aikaa ladon sisällä ja kaato yhen, nii palo viinat naamalle ilosesti poltellen. sit jahtasin jätkää viskoen vähä pienempii rakettei (ei tietty osunu, mut hauskaa se oli) ja saatana, ku juostii tulilinjalle muitten pistäessä isoimmilla ristitulta nii vittu ku kuumotti. piti hypätä maaha ettei palanu hengilt ja siltiki selkö oli ihan mustana. molemmat ladot ihan mustina sejjälkee ja lumi sulanu ja jättäny vaa nokee.
sit mentii takas kämpille ja vedettii viivaa keskiyöhö asti, et kaikki oli nii pöllyssä ku pysty. sitte oli sen kuulusan suukon vuoro, mihin pitää päättää uusvuos ja täähä tarkotti et jokasel oli muna oman (tai vieraan)ämmän pillussa ku kello löi. tietty sitte sammuttii yksitelle ja herättii vitunmoises rapulas ympäri kämppii ja sitte piti alkaa pitkii sakkii pihalle. nyt oon tän päivän maannu sohval polla repeemispistees, mut oli se sen arvosta. en ees kysy teiän menoi, joita ei varmaa ollukkaa, sil tät parempaa uutta vuotta ei löydy
mut tein itelleni uudenvuoden lupauksen tän onnistumisen takii: mä yritän olla kiltimpi kaikkii mua paskempii ihmisii kohtaan tänä vuonna. iloitkaa te siitä!
mun uusvuos (HAISTAKAA VITTU!)
16
153
Vastaukset
No hyvä että oli hauska uusivuosi. Ei ollut paljon pahempi kuin ala-asteen rinnakkaisluokanhirttoleikit tai vieruskunnan pomminrakentajat.
Jei!- motari
no ei me ala-asteel oikeesti onnistuttu ketää hirttää; niil oli liian sitkeet kaulat
- lätäkkö
EI SAATANA MÄ TAISIN OLLA PAIKALLA :DDD
No vooooi, miten harmittavaa. Olen niiin kateellinen, olisimpa itekki päässy juomaan aivoni pellolle, kun enhän mä suomalaisena osaa ilman juhlia :((((
Okei... te siis vaan joitte ja sekoilitte?
Kun eihän sitä tule tehtyä milloinkaan muuten kuin uutenavuotena?
Kenekään muun kuin Motarin?
(vastaan koska on tylsää, yleensähän motari on minulle vain ilmaa)- motari
joh. mä oon vaa paskanhajuu sun sieraimis
ei rakettei jää muille päiville ja ku luin noit teiän "hirveetä hassata rahaa taivaalle" darra katos ku taikaiskust ja päätinpä kertoo omast menostani. ja vinkku on suomalainen perinnejuoma. kunnioita sitä nainen >:(
ja mitä vittuu lätäkkö mis asut, ku en usko et kukaa mun hyypist ees käy tääl :D kaikki tääl on nii vitun tylsii motari kirjoitti:
joh. mä oon vaa paskanhajuu sun sieraimis
ei rakettei jää muille päiville ja ku luin noit teiän "hirveetä hassata rahaa taivaalle" darra katos ku taikaiskust ja päätinpä kertoo omast menostani. ja vinkku on suomalainen perinnejuoma. kunnioita sitä nainen >:(
ja mitä vittuu lätäkkö mis asut, ku en usko et kukaa mun hyypist ees käy tääl :D kaikki tääl on nii vitun tylsiiNo onhan se rahat heittämistä taivaalle mutta kyllä sitä nyt kerran vuodessa saa...
Kunnioitankin >:(- motari
fnfn kirjoitti:
No onhan se rahat heittämistä taivaalle mutta kyllä sitä nyt kerran vuodessa saa...
Kunnioitankin >:(kyllä. ja katokki että palvot saatanaa kans >:)
No kai se ladon polttaminen jonkinlainen perinne on, eli ihan ok uusivuosi kai. Ite ollaan poltettu sauna, mut kai toi latokin käy.
- motari
vitun hullu nainen >:O EI SAUNAA SAA POLTTAA!!!! sut pitäs pistää pakkopaidas mun naapuriselliin
- ooce
motari kirjoitti:
vitun hullu nainen >:O EI SAUNAA SAA POLTTAA!!!! sut pitäs pistää pakkopaidas mun naapuriselliin
Elä motari pien yleistä....
Mie olin känäs...aika vitun känäs oikeestaa...ja poreis... ja panin koko yön :3333
ocetherunq - motari
ooce kirjoitti:
Elä motari pien yleistä....
Mie olin känäs...aika vitun känäs oikeestaa...ja poreis... ja panin koko yön :3333
ocetherunqsina ihana lehma anna suukko (muisk!)
- ebbu
motari kirjoitti:
sina ihana lehma anna suukko (muisk!)
Etkös sinä heittänyt Oocen joajat sitten perunaan?
motari kirjoitti:
Äläpä ollenkaan, saunan polttaminen kuuluu suomalais-ugrilaiseen perinteeseen ja Seitsemässä veljeksessäkin poltetaan sauna.
- motari
ebbu kirjoitti:
Etkös sinä heittänyt Oocen joajat sitten perunaan?
heitin heitin kameliseni ja nyt sinä pysyt siellä kellarissa
- motari
nasse_seta kirjoitti:
Äläpä ollenkaan, saunan polttaminen kuuluu suomalais-ugrilaiseen perinteeseen ja Seitsemässä veljeksessäkin poltetaan sauna.
jahas ja perussuomalaiseen perinteeseen kuuluu potkia kaikki viisastelijat ryssälään tai ruottiin
- Anonyymi
Lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418