Pukeudun värikkäästi ja erotun hyvin massasta.Kuuntelen monenlaista musiikkia (esim.rock:ia) ja oon suht iloinen tyttö, mutta joku kaksi vuotta oon halunnut näyttää pojalta.
Nyt sitten tilasin netistä aika synkkiä poikamaisia vaatteita..
Ajattelin nyt sitten useammin pukeutumaan pojaksi,mutta en silti halua jättää "värikästä tyttömäistä tyyliäni".
Ystäväni paheksui jo hiustyylini valintaa,joka ns. kuuluu vain pojille, joten en uskalla puhua hänelle tästä vielä mitään.Hän ei oikeen aina ymmärrä :C
Yritän nykyään käyttää paksupohjaisia kenkiä,etten olisi aivan 157cm vaan hieman pidempi.
Olenko outo? Olisi kiva saada edes yksi kommentti >o
Tyttömäisiä vaatteita ja poikamaisia vaatteita :/
6
71
Vastaukset
- kunnonlepakko
Et ole outo.
Ja heeeii mulla on sama tilanne. Poikamainen tyyli ja kaikki ananastukkajonnet sanovat että "miks sul on tommonen poikatukka" ja kaikenlaista ne keksii.
Laita vaik kikkii JOS haluut jutella enemmä kun en viitsi täällä avautua kun en halua että mut tunnistetaan täältä ._.- erillaine.tyttö-01
Okei hyvä,etten oo outo :) Eli sinä tiedät tästä enemmän ja voisinkin haluta jutella sun kanssa.
- erillaine.tyttö-01
Okei..Löydät mut sieltä nimimerkillä : Ancatte ;D
- poika983
Ei mitää outoo, miks synkkii poika vaatteit, kyl pojat myös värikkäissä vaatteissa kik ? Kikkaa poika983
- erillaine.tyttö-01
Okei ja en tiedä,jotenkin synkät poikien vaatteet tuntuu paremmille kuin värikkäät :'D
- poika983
Millasii poika vaatteita pidät, maastohousut, farkut, hupparit ? Skeitti kengät ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267