Asunnossani on "talvehtinut" leppäkerttuja nyt jo neljättä talvea. Kuinka normaalia tälläinen on?
Leppäkertut
3
347
Vastaukset
- MITÄ VÄLII
MITÄ VÄLII!? LIISKAA NE!!!!!!!!!!!
- twingo
Onko ne samoja kerttuja aina? Siis elääkö ne tavallaan luonasi, hihii? Kyllä ne varmaan on ottaneet asuntosi omakseen ja viihtyvät lämpimässä. Meidän aidan väleihin tulee joka vuosi laumoittain kerttuja nukkumaan. Keväällä niitä ei kyllä näe enää. Kun olin pikkuinen, niin pidin kerttuja "lemmikkinä" (kun ei muitakaan ollu... ) purkissa yli talvenkin. Syötin niille kermavaahtoa, banaania... Olin aika hassu, mutta monet selvisivät hengissä talven yli ja sit vapautin ne luontoon nauttimaan kesästä. Mutta ne eivät siis talvehtineet vaan olivat ihan hereillä koko talven.
- tumppi
no ei oo normaalii, mutt ois kiva saada tollasii lemmikkei kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713