Hotelli Kajanuksen tilanne

Hyvin harvassa ikkunassa oli Hotelli Kajanuksessa uudenvuoden aikaan valoja.
Näinköhän venäläiset turistit ovat hylänneet Kajanuksen kokonaan ?

19

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pölhö Vaarasta

      Ei vaan neonmainoksessa oli vikaa! Oli muutama putki pimiänä, jolloin katolla luki "Hotel anus". Siksi venäläiset eivät uskaltaneet tulla lomille. Vika korjataan ennen ensi uuttavuotta. Sitä ennen odotetaan ruotslaisten ryntäystä paikalle.

      • ;;;;;;

        heh heh
        olisiko tämä hotelli myös Suomen homojen suosiossa tämän vuoden ajan...


      • pikkupyy
        ;;;;;; kirjoitti:

        heh heh
        olisiko tämä hotelli myös Suomen homojen suosiossa tämän vuoden ajan...

        jeeeeeeeepeeeeeeeeep


    • Valot päälle

      Ilmeisesti yksi ketju ei riitä tämän saman asian käsittelyyn vaan pitää avata useampi samanlainen.

      • ekovihreetä

        Tilanne siis sama kuin aiemmin eli ihan pimeissä huoneissa viihtyviä matkailijoita Kajanus on täynnä


    • Anus Young

      Huhuu pennanen! Tule Kajanusseen junkkaa!

      • Katsohan jockia

        Nimimerkki jock jock yllättää. Nyt keksinyt uuden nimimerkin itselleen.
        Mihin sinulla unohtui tunnuslauseesi OLEN HOMO JUNK JUNK?


      • olen homo junk junk
        Katsohan jockia kirjoitti:

        Nimimerkki jock jock yllättää. Nyt keksinyt uuden nimimerkin itselleen.
        Mihin sinulla unohtui tunnuslauseesi OLEN HOMO JUNK JUNK?

        olen homo junk junk


    • olen homo junk junk

      olen homo junk junk

    • Iidulyy

      Milloinkahan tämäkin hotelli menee konkkaan

      • SekkaPuorsa

        Siinäpä sinulle sopiva homma. Alat katselemaan ja odottelemaan sitä. Teet jokaisena päivänä vihkoon merkinnän; Hotelli Scandic Kajanus ei mennyt vielä tänäänkään konkaan. Sitten päivämäärä ja puumerkki perään.


    • meedev

      Vaihtaa omistajaa vasta kuulemma 2090 ei mene konkkaan ollenkaan.

    • Puklaus

      Rakennushan on aivan homeessa.

      • korvason

        Näytä se home. Rakennushan on jotain parikymmentä vuotias vasta.


      • kanos007

        31 vuotta vanha rakennus


    • KylläinenOon

      Kajanuksessa saa arkisin erinomaisen lounaan alle kympillä tosi siistissä ja väljässä salissa. Kiitos!

    • naamavärkki

      Nykynen kajanus on se Onnelan leirintäalueella lojuva lähes satavuotias rakennus.

    • TosiKunVesi

      Kajanuksen rakennustyön aikana sähkömiehillä jäi homma perjantaina kesken ja katolla loistikin neonkyltti Hotel anus. Seuraavana aamuna rautatieasemalla oli lauma ruåtsalaispoikia kyselemässä tietä Hotel Anukseen!

    • vieläkunolisi

      Oli sitä ennenvanhaan Kajanuksessa säpinää! Oli kunnon yökerho, jossa oli meininkiä ja ihmisiä paljon! Kunnon musiikkia, sai tanssia ja löytyi seuralaista jos jonkinmoista. Oi niitä aikoja!
      'Reppureitten'(tyylikkäiden herrojen) huoneeseen kävi useammin tie, oli yksin tai monen seurassa...mukavaa ja hauskaa tuolloin 80-luvun lopussa ja 90-luvun alkutaitteessa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe