Mulla on nyt syksyn ajan ollut jos jonkinmoista oiretta alakerrassa. Sitä on kutissut ja sattunut välillä aivan helvetisti, ilmeisesti mulla on jonkin asteinen vulvodyniakin. Emätin on erittänyt hiivalle tyypillistä "vuotoa".
Kävin erikoistuneella terkkarilla joka otti papa kokeen. Hän sanoi että on aivan täysin varmasti hiivatulehdus, ettei siitä ole epäilystäkään. No minähän sain sitten lääkärin määrämän hiivalääkekuurin. Terkkari sanoi soittavansa papa tuloksesta ja käski soittaa kun olen syönyt lääkekuurin loppuun. En saanut papa kokeesta soittoa enkä soittanut takaisinkaan, olin varma että kyllä sieltä hiiva löytyy.
Nyt soitin kertoakseni että olen lääkkeet syönyt ja olo on helpottanut, mutta pieni kutina vielä vaivaa. Terkkari antoi minulle lääkäriajan, missä toivottavasti asiat alkaisivat vähän selkeytymään sitten. Kysyin papa kokeen tuloksia eikä siellä hiivaa näkynyt ollenkaan!
Terkkari antoi ymmärtää että vika taitaa olla päässäni (vulvodynia). Ei ollut enää niin varma että se oli hiiva. Mutta miten ihmeessä se on mahdollista valkoista töhnääkin oli niin paljon! Mitä helvettiä se olisi ollut ellei hiivaa? Terkka sanoi vaan että ompahan jännä juttu. :D
Onko kellään ollut vastaavanlaisia ja mitä se sitten lopulta osoittaui olevan?
Hiiva ei näkynyt papa-kokeessa
mindblown
2
95
Vastaukset
- 1098
Vulvodynia ei ole päänsisäinen ongelma, eikä hiivaa testata papa-kokeella.
- mindblown
Tiedän ettei se ole, vaan terkkari ajattelee että vika on mun omassa päässäni ja että oon luulosairas.
Kyllä hiivatulehdus näkyy papa-kokeessa, kerran on aiemmin löydetty sillä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13510681
- 525130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442332Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292053
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131651Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411472Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291154Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341113Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541017