Mulla on nyt syksyn ajan ollut jos jonkinmoista oiretta alakerrassa. Sitä on kutissut ja sattunut välillä aivan helvetisti, ilmeisesti mulla on jonkin asteinen vulvodyniakin. Emätin on erittänyt hiivalle tyypillistä "vuotoa".
Kävin erikoistuneella terkkarilla joka otti papa kokeen. Hän sanoi että on aivan täysin varmasti hiivatulehdus, ettei siitä ole epäilystäkään. No minähän sain sitten lääkärin määrämän hiivalääkekuurin. Terkkari sanoi soittavansa papa tuloksesta ja käski soittaa kun olen syönyt lääkekuurin loppuun. En saanut papa kokeesta soittoa enkä soittanut takaisinkaan, olin varma että kyllä sieltä hiiva löytyy.
Nyt soitin kertoakseni että olen lääkkeet syönyt ja olo on helpottanut, mutta pieni kutina vielä vaivaa. Terkkari antoi minulle lääkäriajan, missä toivottavasti asiat alkaisivat vähän selkeytymään sitten. Kysyin papa kokeen tuloksia eikä siellä hiivaa näkynyt ollenkaan!
Terkkari antoi ymmärtää että vika taitaa olla päässäni (vulvodynia). Ei ollut enää niin varma että se oli hiiva. Mutta miten ihmeessä se on mahdollista valkoista töhnääkin oli niin paljon! Mitä helvettiä se olisi ollut ellei hiivaa? Terkka sanoi vaan että ompahan jännä juttu. :D
Onko kellään ollut vastaavanlaisia ja mitä se sitten lopulta osoittaui olevan?
Hiiva ei näkynyt papa-kokeessa
mindblown
2
146
Vastaukset
- 1098
Vulvodynia ei ole päänsisäinen ongelma, eikä hiivaa testata papa-kokeella.
- mindblown
Tiedän ettei se ole, vaan terkkari ajattelee että vika on mun omassa päässäni ja että oon luulosairas.
Kyllä hiivatulehdus näkyy papa-kokeessa, kerran on aiemmin löydetty sillä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949077Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414491Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532813Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140