Mitä tämä tarkoittaa kun en pääse sähköpostiini?
Eteen tulee boxi jossa lukee "you have chosen to open fi_login.fcgi which is a text/illegal from:http://jasen.suomi24.fi/sisaan/"
Käyttäjätunnus ja salasana ovat muistissa.
ei pääse sähköpostiin
tuohtunut
4
416
Vastaukset
- välitä
en pääse minäkään, lueskelin tuolta muualtakin ja niin tapahtuu muillekkin, sama teksti tulee....
- tprtqå
Tänäänkin on taas oikein fiksusti nostettu monta ikiwanhaa ketjua ylös kommenteilla, jotka liittyvät näin erinomaisen hyvin alkuperäiseen aiheeseen.
Kiitos kaikille nostajille!
Ja kiitos suomi24:lle, jonka sähköposti on vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen aina yhtä luotettavan toimimaton! - tuohtunut
Sähköpostini on Gmail ,miten voitte auttaa ?!
Pikaista apua tarvitaan
t. avaaja - Miksi käytätte?
Niin, eipä Suomi24:n sähköpostin toimimattomuus ole mikään uusi asia.
Miksi sitä käytätte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659