En pääse kirjautuu sisään JOLLEN HYVÄKSY JOTAIN FILEÄ JONKA JOKU ON kai MULLE LÄHETTÄNYT... MUT SE EI OO MUN POSTILOOTASSA... MITÄ TEEN. se TULEE KOKo AJAN UUDELLEEN ja siinä on vain kaksi mahista.. loudata tai ei...???
En pääse kirjautuu sisään
8
646
Vastaukset
- Eetu
Kerroppa pikkasen tarkemmin, mihin oot kirjautumassa? Antaako sille file:lle jonkun nimen? Millä ohjelmalla?
- Boble
kun yrittää kirjautua sähköpostiin,ihan normaalisti..niin tulee ilmoitus: (tiedoston lataaminen).
Tiedostonimi: fi_login.fcgi
Tiedototyyppi:
Lähde: jasen.suomi24.fi
Avaa? Tallenna? Peruuta?
KYSYMYS KUULUU:
Mistä tuommoinen johtuu??? olisi kiva lukea sähköposti. :C- outoa juttua!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Eetu
Toi on sisäänkirjautumiseen liittyvä tiedosto, mut vähän outoo et se kyselee sitä! Onks siul kaik evästeet sallittu? myös 3 osapuolen? javascript käytössä? Mitä selainta käytät?
- Eetu
Niin miul ei herjaa mitään, mut ei päästä sisäänkään! taitaa olla suomi24:lla jotain ropleemii. Huolto menos tai jotain.
- muutkaan
älä välitä....
- kuin minulla
Tartti käydä nokosilla tässa välissä.... nyt näyttää menneen ohi... joku jä[email protected] 24 oli sen tiedoston lähettäjä.... hmm en avannu.... kumma juttu... saiko joku selville mikä se oli???
kuin minulla kirjoitti:
Tartti käydä nokosilla tässa välissä.... nyt näyttää menneen ohi... joku jä[email protected] 24 oli sen tiedoston lähettäjä.... hmm en avannu.... kumma juttu... saiko joku selville mikä se oli???
Pääsin nopeemmin kuin ennen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235853- 601997
- 271449
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2351238- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531097Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️681084- 511052
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995