Hei auttakaa nyt idioottia. Omistan Iphone 5s sekä Ipadin. Iphoneni ilmoittaa välillä kuvia ottaessa, että tallennustila on täynnä. Olen lähdössä pian reissuun ja olisi todellakin mahtavaa napsia kuvia matkasta puhelimellani. Onko jotenkin mahdollista siirtää puhelimesta kuvani jonnekkin talteen esim. Ipadille? Jonnekkin missä niittä voi myöhemmin mahdollisesti katsella ja ne olisivat hyvässä tallessa. Niin, että voisin ne poistaa puhelimeltani, jotta sinne syntyisi taas tilaa uusille kuville? Olen yrittänyt monta päivää ottaa selvää kuvien siirtämisestä applen laitteilla, mutta en ota mitään tolkkua. Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle yksityiskohtaisesti, että minne ja miten saan kuvani talteen, jotta uusien kuvien ottaminen on taas mahdollista puhelimella? En millään kehtaisi kävellä applen liikkeeseen näiden tyhmien kysymyksien kanssa. Kiitos jo etukäteeen!!
Iphonesta kuvat Ipadiin??
6
92
Vastaukset
- IPHÖÖNI
Valitse molemmista laitteista AIRDROP käyttöön. Samasta pikavalikosta joka aukeaa alhaalta. --> Asetus on KAIKKI . Ja avot se on siinä
- IPHÖÖNI
Tietysti olettaen että molemmissa laitteissa on sama apple tili ja ja mielellään icloud päällä.
- IPHÖÖNI
IPHÖÖNI kirjoitti:
Tietysti olettaen että molemmissa laitteissa on sama apple tili ja ja mielellään icloud päällä.
Korjataan nyt vielä että ei tarvitse olla muuta kuin AIRDROP päälla laitteessa johon kuvat laitetaan ja bluetooth tietysti päällä. Valitset kuvat ja haet toisen koneen painamalla airdrop nappia laitteessasi, ja lähetät. Olikohan tarpeeksi selkeä vastaus.
- Appleidiootti
IPHÖÖNI kirjoitti:
Korjataan nyt vielä että ei tarvitse olla muuta kuin AIRDROP päälla laitteessa johon kuvat laitetaan ja bluetooth tietysti päällä. Valitset kuvat ja haet toisen koneen painamalla airdrop nappia laitteessasi, ja lähetät. Olikohan tarpeeksi selkeä vastaus.
Sain toimimaan!! Kiitos todella paljon neuvosta!! :-)
- OmaKuvavirta
Helpoiten pääset kun laitat vain "oma kuvavirta" -toiminnon päälle.
- tuntematon airdrop
Airdrop, sillä siirtyy lähes kaikki tieto laitteesta toiseen. Eikä tarvitse olla jonkun mainitsemaa samaa Apple-tiliäkään, kunhan siirtävän/siirrettävän laitteen airdrop toiminta on molemmissa päällä ja laitteet auki. Toki omalla kuvavirrallakin ne siirtyy, mutta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491