Eli onkos kellään kokemusta Futuron.org webhotellista? näyttäisi niiden palvelimet olevan jenkeissä, eli mitenköhän toimi ja nopeus? Vai onko joitain muita hyviä ja (halpoja)? Futuronilla ainakin ensilmäyksen (4-5 paikan jälkeen) on halvin.
http://www.futuron.org
onko kokemusta???
6
1172
Vastaukset
- make
Kokemusta on muutaman kuukauden ajalta. En voi moittia palvelua, hyvin on pelannut ja nopeasti on kysymyksiin vastailtu, eikä yhteyksissä ole ollut mitään moitittavaa. Mielestäni hintaansa nähden hyvä palvelu.
-make- - Pertsa
Futuronista on nyt kolmen kuukauden verran kokemusta, enkä voi kun kehua.
Heillä on nytkyään palvelimia myös Euroopassa mikä nopeuttaa yhteyksiä ja ovat kuulemma siirtämässä kaikki asiakkaat lähiaikoina Eurooppaan.
Tuki erittäin hyvä ja luotettavat palvelut.
Sanoisin että iso - Lassi
Moi. Mä ainakin suosittelen, ei ole ollut mitään valittamista. Nopeudetkin on hyviä, katso niitten nettisivuilta, ovat lisänneet nopeustestejäkin.
- make
Kyllä pitää vielä kehua Futuronin tapaa
toimia. Palvelimen vaihto USA:sta Ranskaan
nopeutti huomattavasti sivujen toimintaa, vaikka
aiemmassa nopeudessakaan ei ollut moittimista.
-make- - Jufa
itse olen käyttänyt suomalaista puhtekin palvelinta ja toimii paremmin kuin hyvin. hinta on halpa ja domaininkin saat todella edulliseen hintaan. lisäksi asiakkaat saavat apua ongelmiinsa jopa 5minuutin sisällä (riippuu tietenkin vuorokauden ajasta). lisäksi tulee ihan mielettömästi kaikkea millä voi hienosäätää sivujaan ja lisätä sinne kaikkea minkä näkee tarpeelliseksi.
kokemusta puhtekilta on kohta puolenvuoden ajalta ja ISO PLUSSA puhtekin porukoille! palvelu pelaa moitteettomasti ja nopeasti ja halvasti ja suomenkielellä. suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984