http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201501020175435_v0.shtml
Ei olisi kannattanut mutta minkäs teet
Rekkakuskille hartialukko
13
383
Vastaukset
- Mälli
Oletko ollut vastaavassa tilanteessa itse. Minä olen ja voin kertoa ettei siinä todellakaan ehdi väistää.
- rahtari oy
Olet oikeassa.
Ei ole huono hermosen hommaa. Sausin kaataa yhdistelmän monesti vuodessa jos toimisin noin. Kannattaa käydä kurssi, kuuden kuukauden kurssi.- truckdriver65
Tässä kaiketi hirvi vienyt rekan ohjattavuuden ohjausvarret solmussa rekka heilahtaa ja kaatuu yllättävänkin helposti
- Kapitalistiriistäjä
Niin varmaan..:) Ohjausvarret menee solmuun tietysti, kun hirvi osuu maskiin..hahahah..!
Tosiasiassa rekkakuski pelästyi eläintä, ja yritti väistää ojaan täydessä vauhdissa. Ei olisi kannattanut.! Laskee vaan suoraan yli ja himmailee tien laitaan. Keula hajalla mutta paljon pienempi paha kuin koko yhdistelmä romuna!
Aloittaja on ihan oikeassa, että kuskin kokemattomuus ja sössiminen maksaa isännälle..ja PALJON..!
On muuten tullut kokeiltua hirven yli ajamista, ja tiellä pysyi..ei menny ohjausvarret solmuun..hahahah! Rengit puolustaa toistensa sössimisiä aina ja iänkaikkisesti! - jesjesjes
No niin. Nyt selvisi että kapitalistiriistäjä ei ole sitä mitä väittää olevansa. Mutta kukapa meistä olisi...
- truckerman
Totta kapitalistiriistäjä luulee olevansa täydellinen alan ammattimies,mutta nyt hän kyllä paljasti tyhmyytensä ja tietämättömyytensä kaikkea hän viitsiikin kommentoida vaikka ei asiasta minkäänmoista tietoa saati kokemusta,saattanut mopoautolla pärisytellä jäniksen päälle.
- roosaterttu
Oliko veturi tyhjä kyseisessä onnettomuudessa?
- kasitiellä
Kapitalistiriistäjä on kaatunut kaksi yhdistelmää nuorena ja jäänyt niiden jälkeen mielenterveys syistä eläkkeelle.Mielikuvitus pelaa ja kirjoittajan lahjat on ainoat "sorajunat"hänellä.
- tertturoosa
Veturit ja sorajunat liikkuvat rautateillä törpöt.
- juuh
Volvoista rikkoo ohjaustehostimen kun on ihan maskin takan
- KOMEita
Sorajunat liikkuu maanteillä ja vetureina on uusia Ruotsalaisia kuormaautoja.
- Näin on
Liian suuri tilannenopeus. Nopeus ylitti ajotaidon, Kippi-Jaska ei hallinnut laitettaan.
- Rahtari33
Ei tarvitse, kuin eturenkaat räjähtää niin ohjattavuutta ei ole ja sitten mennään sinne suuntaan minne yhdistelmä haluaa. Siellä on kuljettaja vaan kyydissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323817- 1401591
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111461- 721112
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261007Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38981Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925