Kokemuksia, onko hintansa väärtti ?
Husqvarna 345 FR
20
10560
Vastaukset
- onko järkee
Hintahaarukka näkyy olevan 699-799€. Aika arvokas väliinputoojamalliksi.
Ehkä kesäinen 10:n tunnin trimmeröinti olisi kys. mallin parasta lajia.- jhgvbnbn
Jonseredeksen sa kait halvemmalla, vaikuttaa samalta sahalta eri nimellä. Onko ?
- vikke ville
Olen ajatellut itselleni myös tuota samaa konetta. Metsää n 7ha. Olisi kiva myös tietää riittääkö puhti.
- että silleen
Voi olla, että puhti riittää, mutta riittääkö metsä?.
- Liian pieni
Teränpolttaja parhaasta päästä. Osta kerralla isompi kahvalämmittimillä.Pikkutaimikon perkuu kone tuo on.Kokemusta 30ha sahuusta.
- tietova...
Olen tyytyväinen ko sahaan, 4 vuoden kokemuksella. Ei mitään vikaa ole ollut, varmakäyntinen ja teho riittää harrastelijalle hyvin. Terä oltava kunnossa, teroitan joka tankillisen jälkeen. Jos terän pintaan tarttuu puuta(kuorta) on terä tylsä. Teränjako pitää olla riittävä, puu katkeaa helposti, teräkotelossa ohje.
- Suunnitteluvirhe
Törmäilijä pitkän takaylityksen takia. Lyhyt terä akselin putki mikä tuo ketteryyttä mutta se moottorin takaylitys on miinusta. Ja himpun saa olla isompi iskutilavuus.
- osapäivä raivoaja
Lisää reilu satanen ja osta 545 tyyppinen. Tehokkaampi raivaukseen.
- Raivooja
Jos 345 ei riitä puhti, niin kannattaa viedä liikkeeseen ja säätää kaasutin "työasentoon". Sekä tankkiin 98 ja öljy 2,5%. Pienkonebensa oo höpöhöpöä. Käyhän se, mutta ei siinä tehoa ole! Liian laihalla ei kannata huudattaa. Kierrokset pitää oppia kaivaan ulos. Jos oma taito ei riitä, niin tässä kohtaa kannattaa käyttää alan liikkeessä.
- Raivooja
Tankki menee noin 1:15 min, kun tollasia 5-6 metrisiä, kaatelee surutta. Minusta erittäin hyvä saha. Kannattaa tuoda mettästä kotiakkin ja käydä toisenkin kerran. Terä vaan kannattaa viilailla ja pitää huippu terävänä. 3-4 cm menee niitellen, sahaamalla syöttää kyllä niin suuren rungon, kuin terä kaataa.
- 242-
Tumpelo tarvitsee ison sahan osaava saa työn tehtyä pienelläkin.
Sahan käyttö on tekniikkalaji ei voimalaji. - hupiukkoolet
242- kirjoitti:
Tumpelo tarvitsee ison sahan osaava saa työn tehtyä pienelläkin.
Sahan käyttö on tekniikkalaji ei voimalaji.Etpä ole näköjään hirveästi sahaillut kun tuollaista höpö höpöä tarinoit ...
- mthbg
Minulla ensimmäisiä maahantuotuja, paljon sahattu, ja bensaletku ainoa vaihdettu osa. Eikun vaihdettiinhan heti uutena liian tiivis ilmansuodatin toisenlaiseen.
- jarppametsienmies
osta samantien 545. ei tarvitse kuin max. 100 eceä lisää. itse tein näin. koneesta ei teho lopu, mihestä kylläkin.
- miljoonakäteen
jallussahan oli v2014 kestotesti sieltä sänkyn alta löytyy faktaa
- Onkestänyt
Meikäläinen sahannut jo noin 100 ha tällaisellä raivaussahalla. Vikoja on ollut seuraavasti: kaksi kertaa on kytkimen jousi katkennut, putki murtui kytkimen juuresta, kaksi tulppaa vaihdettu, nyt kahvan käynnistyksen pysäytin ei aina toimi (lie roskia) sammutan sen "ryyppy" vivulla. Kipinäsihdin poistin, kun tehot vähenivät. Mielestäni on toiminut hyvin, kun kuitenkin on sahattu paljon. Kun terä on terävä, niin konekaan ei rasitu liikaa. Bensa on 98 3,3% 2T-öljyä.
- huskikesäkuntoon
Miten tämä ilmansuodattimen kotelo aukeaa? Ei riitä äly ei voima.
http://kotisivukone.fi/files/lakeudenkone.palvelee.fi/verkkokauppatuotteet/Husqvarna/345fr.jpg - ärrin
Ne 3 muoviklipsiä siitä vain auki, meisselillä avittaa jos ei sormin aukea. Parempi avata lämpimässä kuin ulkona pakkasessa.
- Anonyymi
Hyvä ja bensa pihi saha. Ei ne osaa niitä säätää liikkeessä. Tuli huollosta joskus eipä ollut säädöt kui perseellään.
- Anonyymi
Loistava saha, Kovametalli terällä voi ajaa viikon huoletta, pysyy toimivana kun ei sahaa kiviin. Keveys on plussaa, kilon erolla on päivän kuluessa merkitystä verratessa isonpiin sahoihin. Perusterä 200mm varjopuoli. Mutta toimiin myös 225mm, tietysti kuluttaa sahan rakennetta enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569