Laiska koululainen

Poika testiin

Olen 17-vuotias koulupoika (176/66) eli en kovin iso, mutta vastaavasti hyvin laiska kouluasioissa ja muutenkin.

Olen miettinyt,että olisikohan tuosta apua, jos olisi sellainen riski iso kaveri, joka ottaisi ohjaukseensa. Jos numerot eivät nousisi, niin ottaisi minut kunnon käsittelyyn. Siinä vaiheessa ei tarvitsisi enää minulta kysellä, vaan vetäisi housut alas ja antaisi vitasta niin perusteellisesti.

Saattaa vaatia voimaa ja luonnetta, että pystyy piiskaamaan sellaisen, joka pistää raivolla kampoihin ja selittää mustankin valkeaksi. Mutta minä olisin tuollaisen kaverin ansainnut ja tekis varmasti hyvää koulunkäynnille.

10

2630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Setä neuvoo

Ota nyt vaan itseäsi niskasta kiinni ja käy koulusi kunnialla loppuun. Hanki ammatillinen koulutus mieleiseltä alalta ja hakeudu aktiivisesti työelämään. Ei sitä piiskan voimalla saa toista ottamaan vastuuta elämästää, itseltä täytyy löytyä tahtoa.

• Näin on

Muuten piiska varmasti tekisi hyvää.

• koivuraippaa

Piiskaa vaan ja kunnolla tuollaiselle laiskimukselle. Kyllä lukuhalut ja numerot paranevat, kun tarvittaessa koivuraippa laulaa paljaille pojan pakaroille. Ei auta parku eikä pyristely. On noita tuon ikäisiä sällejä ojennukseen laitettu, milloin mistäkin syystä.

• Uhmamieli-99

Voin kuvitella, että ennen vanhaan on vitsalla pistetty jätkiä töihin, koska he hyväksyivät sen. Mutta nykynuoriso on tottunut vapauksiin,eikä homma hoituisi ollenkaan niin helposti. Jos kuvitellaan, että Koivuraippa onnistuisi minulle jotenkin vitsaa antamaan, niin siitä syntyisi sellainen uhma, että hommat jäisivät taatusti hoitamatta, melko varmasti loppuisi tyystin.

• Laiskamies

kyllä minäkin olen liian laiskaa!Siis jos on joku ankara isä eli äiti joka asuu vaasanläänissä tule vaan annaa minulle kovaa vanhanaikainen selkäsauna!

• kurikunniaan

Tuskin jäisi hoitamatta...........................

• nykyaikaa

Jos 17-vuotias antaisi kerran itsensä piiskata, niin kyllä hän siitä oppisi, että piiskattavaksi ei kannata suostua. Töittensä kanssa hän voi jatkaa samanlaista hutilointia kuin ennenkin. Eli mikään ei muuttuisi.

• kokemuksesta

Kunnolla kun tuollainen sälli piiskattaisiin - korostan kunnolla- niin kyllä luku ja muut hommat alkaisivat sujua. Jos ei ensimmäinen kovistelu auttaisi toinen takuu varmasti.

• Voimassa-sen-salaisuus

Riskin sähäkän miehen käsittelyssä keskiverto mies ottaa selkäsaunen, saa piiskaa paljaalle aikuisen oikeasti. Piiskaajan ei tarvitse olla edes iso, jos hän sattuu olemaan vahva ja nopea, niin sellaiselta ei pääse edes karkuun. Kun kaveri nappaa kiinni, niin kyllä sen heti tuntee, että nyt on vastassa kova jätkä.
        Kostamiset ja muut agressiot unohtuvat täysin, kun saa remmiä tai piiskaa kunnolla. Ihmeteltävän kiltti ja nöyrä tulee jopa aikuisesta miehestä, jos joku sen oikeasti piiskaa.
        Ajan kanssa sitä rupeaa hakeutumaan tasapainoon, uskottelee itselleen, että jos olisin pistänyt kunnolla vastaan, niin ei se olisi minulle mitään voinut, mutta sittenkään ei halua uudestaan kokeilla, koska on mahdollista...

• HistoriallinenTotuus
        kokemuksesta kirjoitti:

Kunnolla kun tuollainen sälli piiskattaisiin - korostan kunnolla- niin kyllä luku ja muut hommat alkaisivat sujua. Jos ei ensimmäinen kovistelu auttaisi toinen takuu varmasti.

Tuon asian voisi varmaan selvittää vanhoista käräjäkirjoista. Vielä 1800-luvulla piiskattiin kunnolla ihan tuomarin määräyksestä. Samoista kirjoista varmaan selviäisi, että uusiko tuo hunvotti rikoksensa piiskauksen jälkeen vai tehosiko hoito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe