Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä verkkokaupasta?
Olen ihastellut erästä sohvaa ja muitakin huonekaluja sieltä.
Muutaman nettikeskustelun olen paikasta löytänyt ja aika monta negatiivista kommenttia oli.
Mutta negatiivista tuli mm.sängyistä ja pöydistä.
Sohviin liittyvät kommentit olivat kaikki positiivisia.
Joten nyt täällä pähkäilen uskaltaako tilata vai ei.
Risut ja ruusut nyt niin katsotaan mikä on viimeaikoina ollut tyytyväisyys.
ON24 kokemuksia?
ostaako vai eikö osta
2
145
Vastaukset
- Veli-Matti
Ostettiin ON24:stä viime kesänä valkoinen nahkainen kulmasohva. Oli paljon halvempi ja käytännössä parempikin kuin liikkeissä olevat vastaavat. Toimitus pelasi hyvin ja tuotteeseen olemme olleet erittäin tyytyväisiä.
Saat ostosrahaa itsellesi kun rekisteröitymisen yhteydessä syötät koodin: TDTSZVO- HKVN
Kallis toimitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446