Estääkö B-vitamiinin syöminen oikeesti hyttysiä pistämästä? Monet on keskustelupalstoilla sanonut, et siitä olis apua.. ja keskustelupalstathan on aina 100% luotettavia ;)
B-vitamiini & itikat
4
982
Vastaukset
- Kaukokaipuu
Enpä usko, että estää. Olen aina syönyt matkoilla b-vitamiinia päivittäin, jo senkin takia, että olutta kuluu runsaammin kuin muulloin, mutta kovasti ovat pistäneet. Välillä on polvet olleet kuin elefanttitautisella.
- Kalle
Minkä ihmeen takia sinä syöt b-vitamiinia ? Sanot että kun juot olutta , syöt vitamiinia, minkä ihmeen takia??????????? Mikä on ajatus tuossa hommassa? Ei se sinun oloa paranna vaikka söisit mitenkä b-vitamiinia, se on pelkkä uskomus, ei mikään fakta!
- Kaukokaipuu
Kalle kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sinä syöt b-vitamiinia ? Sanot että kun juot olutta , syöt vitamiinia, minkä ihmeen takia??????????? Mikä on ajatus tuossa hommassa? Ei se sinun oloa paranna vaikka söisit mitenkä b-vitamiinia, se on pelkkä uskomus, ei mikään fakta!
Alkoholia juodessa kuluu enemmän B-vitamiinia ja sitä tarvitaan lisää. Ei se mihinkään oloon auta, mutta tasoittaa elimistön B-vit.vajetta, ja se on faktaa. Nyt kyllä hairahduttiin pahasti alkuperäisestä aiheesta.
- ---
Kaukokaipuu kirjoitti:
Alkoholia juodessa kuluu enemmän B-vitamiinia ja sitä tarvitaan lisää. Ei se mihinkään oloon auta, mutta tasoittaa elimistön B-vit.vajetta, ja se on faktaa. Nyt kyllä hairahduttiin pahasti alkuperäisestä aiheesta.
...mutta oluestahan saa b-vitamiinia...jos juo oikein runsaasti... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818