Kopioin tähän kirjailija Rigby Taylorin vuodatuksen kirjasta "Jarek". Teoksessa teksti on sijoitettu erään koulun rehtorin puheeseen. Käännös on omani - pahoittelen kielen kömpelyyttä:
"Terveet, nuoret miehet ovat aina tehneet sitä [harjoittaneet seksiä keskenään]. Miten luulet merimiesten selviytyneen merillä vuosia, tai metsästäjien viikkoja? Sotilaiden pitkiksi venyneillä sotaretkillään? Ainakin 200 000 vuotta miehet ovat muodostaneet ystävyyden ja luottamuksen rakkaudellisia siteitä keskenään. Niitä on usein vahvistettu sukupuolisella mielihyvällä."
"Päinvastoin kuin tavallisesti ajatellaan, nämä suhteet vahvistivat avioliittoon sitoutumista ja olivat ihmisen selviytymisen välineitä kun elämä oli vaarallista. Jos aviopuoliso kuoli, hänen miespuolinen rakastajansa otti vastuun perheestä. Myös naiset muodostivat syviä henkisiä ja fyysisiä siteitä toisiinsa samoista syistä."
"Yhteiskunnat, joissa seksuaalinen uteliaisuus ja aktiivisuus on sallittua, ovat kaikkein rauhanomaisimpia. Yhdysvalat, seksuaalisuuden osalta äärimmäisen ahdasmielinen yhteiskunta, on myös eräs kaikkein väkivaltaisimpia ja sotaan myönteisimmin suhtautuva. Miesten väliset sukupuolisuhteet ovat olleet normina useimmissa yhteiskunnissa, kunnes juutalaisuus ja ja sen seuraajat kristinusko ja islam nostivat päätään."
"Terve, normaali mies tarvitsee jonkinlaista intiimiä kanssakäymistä toisten miesten kanssa tunteakseen itsensä kokonaiseksi. Naiset sallivat itselleen tällaista intiimiyttä toisten naisten kanssa. He aina koskettavat, halaavat, suutelevat ja joskus jopa jakavat vuoteen keskenään. Mutta mikä typerää, miehet ovat antaneet jonkun tahon vakuuttaa itsensä siitä, että miesten koskettaminen, ystävyys ja rakkaus on synnillistä, ja koska he ovat kieltäneet itseltään välittömän läheisyyden, he pakenevat omaan kammioonsa yksinäisyyteen alkoholiin. Liian monet heistä vajoavat depressioon, impotenssiin, epätoivoon ja aikaiseen itsemurhaan."
Jutusta voi jokainen olla samaa tai eri tai mitä tahansa mieltä, mutta ihan hyvää ajateltavaa joka tapauksessa.
Vähän asiaa miesten välisistä
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734469Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192185- 1021366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161184- 701136
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66988Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia122964Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75915- 65876
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi249856