Jos tilanne on tämä jo II divisioonassa, mitä järkeä on kasvattaa ja valmentaa omia junioreita
FC YPA
__________Pejic-----------------
---------Stafsula---Paunovic---------
-----Juti-------Erceg-------Savic-----
-Pakola---Colovic---Viskovic--Saxman-
---------------Kevari-----------------
FCYPA pitäisi siirtää Balkanin liigaan! Yksi oma pelaaja!
1. tai ainakin 2. divisioona pitäisi pyhittää vain kansalliseksi sarjaksi, jossa pelaisi vain Suomen kansallisuuden omaavat pelaajat, jotta junioreillakin olisi mahdollisuus edetä. Nyt haalitaan kaikki vanhat jäähdyttelijät pelamaan ja omat junnut jää heitteille. Em on hyvä huono esimerkki asiasta.
Mitä järkeä juniorijalkapallossa?
3
233
Vastaukset
- Soviet fuutball
Komppaan. Ei mene myöskään meikäläiselle jakeluun ö-luokan pelimiesten hankkiminen ja omien junnujen hylkiminen. Ei tule ikinä muuttumaan eli lajinvaihto ihan hyvä idea.
- sisäpiirissä
Ei taida omien junnujen kiinnostus riittävän jos on järkevimpiäkin tapoja tehdä asioita järkevästi muiden lajien kautta. Sivusta seuranneena jo vuosia vaikuttaa typerältä puuhastelulta. Miksi ne junnut lopettavat sitten lajin ja joudutaan hankkimaan pelaajia ulkomailta?
- Näinkö?
Itse asiassa tuossa on 3 omaa pelaajaa. Juti, Pakola ja Saxman...mutta tuo on muutenkin väärää tietoa. Saxman pelaa Ropsissa liigaa, Stafsula oulussa...kannattaa tsekata taustat ennenkuin kirjoitat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752