Moi.
Isäni juo ja on väkivaltainen, sitä on jatkunut jo 5 vuotta. EN JAKSA ENÄÄ :( äitini sanoo että hänkään ei jaksa, mutta hän ei tee asialle mitään . Olen kirjoittanut äitille kirjeen jossa kerron tuntemuksistani ja äiti sanoi että hänellä tuli pahamieli sitä lukiessa ja että hän ymmärtää. Olemme käyneet myös perheneuvolassa mutta sekin vain jäi. KUN MIKÄÄN EI AUTA . Pelkäämme aina äitin kanssa viikonloppuisin ja silloin kun ei ole töitä, tänään isi lähti jonnekkin, mutta minua pelottaa kun hän tulee takaisin . Hän on kuristsnut äitiä kahdesti ja olen nähnyt ne molemmat kerrat ja itkenyt vieressä . Ja olen nähnyt viestin missä isä on kirjoittanut kaikkia inhottavia . On jäänyt jäljen . Mietin että pitäisikö minun kuolla . Olen aina peloissani mutta en voidi jättää äitiäni , koska rakadtan niitä maailmassa eniten . Kiitos vastauksista
Isä on pelottava
Tyttö
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962