Jotakin ne saksalaiset osaavat tehdä oikein. Palkkaavat uusia lentoemäntiä ja tekevät voitollista tulosta.
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2015/01/02/lufthansa-palkkaa-1650-uutta-tyontekijaa/201557/12?pos=tuoreimmat
Finnairin kannattaisi ottaa opiksi, jos aikoo selviytyä. Valitettavasti ovat ottaneet enemmän mallia halpayhtiöiltä muuttaessaan tarjoilunsakin maksulliseksi.
Lufthansa palkkaa lisää työntekijöitä
3
105
Vastaukset
- AY_A350
Finnair on asettanut toiveensa vuoden päästä tuleviin Airbus A350-koneisiin. Sitä ennen ovat myyneet lähes kaikki koneensa pois ja vuokranneet takaisin, mikä viittaa hieman rahoitusongelmiin uusien koneiden maksamiseksi. Samaan aikaan kilpaillu kiristyy ulkomailla eivätkä ulkomaalaiset matkustajat enää valitse Finnairia samassa määrin kuin aikaisemmin. Mieluummin hyppäävät Emiratesin kyytiin yhdellä vaihdolla Aasiaan.
- Kuka?
Antaa Finnairin johdon kuopata lentoyhtiö ihan suosiolla. Saavatpahan ainakin toteuttaa itsejään. Johtamistyöstä saa hyvän korvauksen vaikka työ ei mitään tuottaisikaan. Olin aikaisemmin Finnairin kanta-asiakas jo ihan työnkin puolesta. Yksi ainoa pahoin epäonnistunut ja hoitamatta jätetty palvelutapahtuma suututti sen verran perusteellisesti että siitä lähtien olen välttänyt lentämästä Finnairilla aina kun vain voin. Ensi vuonna boikotin aloittamisesta tulee täyteen 10 vuotta. Hähä, siitä saitte. Älkää välittäkö asiakkaistanne ja kohta olette työttöminä.
- 00940
hahahaaa, kontulan työtön lentää työkseen minne? ostarille.
hajoa luuseri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194