Onko teistä kukaan menossa Alanyaan 2.1, Deturin pitkälle matkalle? :) Ite meen, ja odotus on hirmuinen!!! :)
Ketä menossa Alanyaan 2.1
4
863
Vastaukset
- tyttö
no on sulla hyvä ajankohta...!
ihan kesä-heilaako olet menossa tapaamaan? ;) - Tassu
En ole itse menossa, mutta oletko sinä ennen käynyt siellä talviaikaan? Talvi yleensä antaa näistä rantapaikoista aivan toisenlaisen käsityksen kuin kesä. Vois mielestäni sanoa, että hyvässä ja pahassa mielessä. Mukavaa matkaa, toivottavasti et pety.
- split
oon jopa asunut alanyassa ympärivuotisesti muutaman vuoden joten tiedän mikä siellä on talvisin meininki... ja ihan tiedoksi vaan kaikille jotka jaksaa narista, meen alanyaan tapaamaan kummitytärtäni... että se siitä sitten ;)
- RISU
split kirjoitti:
oon jopa asunut alanyassa ympärivuotisesti muutaman vuoden joten tiedän mikä siellä on talvisin meininki... ja ihan tiedoksi vaan kaikille jotka jaksaa narista, meen alanyaan tapaamaan kummitytärtäni... että se siitä sitten ;)
Olen itse tulossa Alanyaan mahdollisesti deturin lennolla tai muulla ko ajankohtana. Siellä on tosi mukavaa talvella. SIlloin paras käydä eri paikoissa.Ei liian kuuma. Samoin ooppera on tosi upeata ja edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059