Onko teistä kukaan menossa Alanyaan 2.1, Deturin pitkälle matkalle? :) Ite meen, ja odotus on hirmuinen!!! :)
Ketä menossa Alanyaan 2.1
4
912
Vastaukset
- tyttö
no on sulla hyvä ajankohta...!
ihan kesä-heilaako olet menossa tapaamaan? ;) - Tassu
En ole itse menossa, mutta oletko sinä ennen käynyt siellä talviaikaan? Talvi yleensä antaa näistä rantapaikoista aivan toisenlaisen käsityksen kuin kesä. Vois mielestäni sanoa, että hyvässä ja pahassa mielessä. Mukavaa matkaa, toivottavasti et pety.
- split
oon jopa asunut alanyassa ympärivuotisesti muutaman vuoden joten tiedän mikä siellä on talvisin meininki... ja ihan tiedoksi vaan kaikille jotka jaksaa narista, meen alanyaan tapaamaan kummitytärtäni... että se siitä sitten ;)
- RISU
split kirjoitti:
oon jopa asunut alanyassa ympärivuotisesti muutaman vuoden joten tiedän mikä siellä on talvisin meininki... ja ihan tiedoksi vaan kaikille jotka jaksaa narista, meen alanyaan tapaamaan kummitytärtäni... että se siitä sitten ;)
Olen itse tulossa Alanyaan mahdollisesti deturin lennolla tai muulla ko ajankohtana. Siellä on tosi mukavaa talvella. SIlloin paras käydä eri paikoissa.Ei liian kuuma. Samoin ooppera on tosi upeata ja edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921