Juhannuksen alusviikolla 2013. Helsinkiläisessä kerrostalossa myytiin mäyris havannamix pentuja. Emä näytillä, siistit pennut kaikki näytti olevan ok. Mutta eipä olekaan. hyvin huijari huijasi tällaista konkariakin. Meillä ongelmia koiran terveyden kanssa ja haluaisin tavoittaa sisaruksia tietojen jakamiseksi.
Laura vahuri mäyris/havannamix etsitään
4
83
Vastaukset
- vierailija78
Siis myyjänä oli tämä Laura vahuri jota ei tietenkään ole tavoitettu oston jälkeen.
- kaisam4
MItä ongelmia pennulla on ollut?
Noita laittomasti Virosta tuotuja pentuja myydään jatkuvasti suomalaisina ja ihan suomalaisten myyjien toimesta.
Levittävät mm. parvoa- vierailija78
Takapää ei pysy menossa mukana, väsynyt,nivelet kuin vanhuksilla ja muutenkin kuin vanha koira. Mitään selkeää syytä ei lääkäri ole löytänyt vaikka käyty usealla eri lääkärillä ja kaikki mahdolliset testattu. Jotakin neurologista ilmeisesti. Nyt ollaan odotuskannalla ja lääkitään jos kipuja. Kyseessä siis 1.5v koira jolla alkoi oireet 9 kk iässä.
- jasmin5
Ajattelin kasvukipua mutta niin vanhana ne on jo ohi.
Luupiikki tuli seuraavaksi mieleen mutta ois se sekä myös lonkkien kunto pitänyt kuvissa näkyä.
Harmi, toki sellaista voi tulla oli koira sitten miten hyvästä ja terveestä suvusta.
Jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477