Juhannuksen alusviikolla 2013. Helsinkiläisessä kerrostalossa myytiin mäyris havannamix pentuja. Emä näytillä, siistit pennut kaikki näytti olevan ok. Mutta eipä olekaan. hyvin huijari huijasi tällaista konkariakin. Meillä ongelmia koiran terveyden kanssa ja haluaisin tavoittaa sisaruksia tietojen jakamiseksi.
Laura vahuri mäyris/havannamix etsitään
4
81
Vastaukset
- vierailija78
Siis myyjänä oli tämä Laura vahuri jota ei tietenkään ole tavoitettu oston jälkeen.
- kaisam4
MItä ongelmia pennulla on ollut?
Noita laittomasti Virosta tuotuja pentuja myydään jatkuvasti suomalaisina ja ihan suomalaisten myyjien toimesta.
Levittävät mm. parvoa- vierailija78
Takapää ei pysy menossa mukana, väsynyt,nivelet kuin vanhuksilla ja muutenkin kuin vanha koira. Mitään selkeää syytä ei lääkäri ole löytänyt vaikka käyty usealla eri lääkärillä ja kaikki mahdolliset testattu. Jotakin neurologista ilmeisesti. Nyt ollaan odotuskannalla ja lääkitään jos kipuja. Kyseessä siis 1.5v koira jolla alkoi oireet 9 kk iässä.
- jasmin5
Ajattelin kasvukipua mutta niin vanhana ne on jo ohi.
Luupiikki tuli seuraavaksi mieleen mutta ois se sekä myös lonkkien kunto pitänyt kuvissa näkyä.
Harmi, toki sellaista voi tulla oli koira sitten miten hyvästä ja terveestä suvusta.
Jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174