Kiveksissä näppylöitä, apua!

17v poika

Tarvitsisin apua tämmöisessä aranpuoleisessa asiassa. En uskalla mennä terveydenhoitajalle tai lääkärille kysymään kun olen neitsyt.
Minun kiveksissäni on karvojen juurissa pieniä näppylöitä ja niitä on ollut jo vuoden tai kahden ajan ja ehkä pitempään, mutta aloin miettimään niitä uhkana vasta.
Mikä avuksi? Auttakaa! En tarvitse ebola vitsejä tai vastaavia vaan kunnon apua.
Kiitos

6

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsi ite!

Haista kuule pas.ka jos oot trolli. Jos et, niin mars mars lääkäriin!!

• no jos ne ovat vaaleita ja aivan karvan juuressa tai karva tulee tavallaan sen näppylän läpi, kyseessä on talirauhanen eli täysin vaaraton tai harmiton. Jos ne ovat punoittavia tai kipeitä kyseessä voi olla finnin tapainen tulehtunut talirauhanen, siihen hoidoksi hyvä puhdistus pesemällä ja voi käyttää myös finnin tai ihon tai haavan puhdistusainetta lisäksi.

• 17v poika

Kiitos, kuvailusi kuvasi ongelmaa täydellisesti!

• ei naurata

Paitsi, että jos ne nypylät on tosiaankin kiveksen pinnassa kuten aloittaja kertoi. sillon lienee kyseessä vähän vakavampikin asia, mitä ei voi noin vaan vähätellä.
      kivessyöpä on kuulemma nykyään leviämään päin...
      Kaverini kuoli siihen.

• Kannattaa varoa

Joo ja se tarttuu todella herkästi esim yleisissä saunoissa, tai kylpypaljuissa...!

• agaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3535
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      107
      2315
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      592
      2256
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2016
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1638
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      74
      1621
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1491
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1391
    Aihe