Keskusteluseuraa? Satanisti 20v, P-Pohjanmaa

RebornAsAPerson

Moi!

Kuten otsikossa seisoo, olen satanisti. Kiinnostunut perinteisestä LeVay-elämänfilosifiasta. En tunne satanismia juurikaan, mutta olen tutustunut siihen otsikkotasolla wikipedian kautta ja pakko myöntää, että alkoi kiinnostaa aivan valtavasti. Olen koko ikäni ollut tietämättä satanisti, olen aina pyrkinyt olemaan hyvä ja luotettava ihminen, parempi ihminen, "yli-ihminen". Arvostan oppineita ja sivistyneitä ihmisiä ja olen aina halveksinut tyhmiä ja itsekeskeisiä imbesillejä, joiden maailmankatsomus on mitätön ja kyky katsoa asioita "boxin" ulkopuolelta, täysin olematon. Ensimmäinen kuolemansynti: Tyhmyys!

Kaipailen siis seuraa, henkilöä, ystävää, joku joka osaa kertoa minulle enemmän tästä harrastuksesta ja ns. elämänfilosofiasta!

7

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RebornAsAPerson

Pahoittelen kirjoitusvirhettä, LeVay = LaVey!

• Rauha Sinulle

Etsi mieluummin hyvä seurakunta. Satanismi vie kadotukseen.

Jeesuksen Sanat ovat Totuus, joka vapauttaa.

Herra Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

Hän antaa sydämeesi kestävän rauhan ja ilon!

• Ei rauhaa evankelist

Ei rauhaa evankelistalle. Jeesus antaa spermat anukseen ja lapsille revityn potkupuvun & verisen perseen. Halleluja-munaa!

• -666-

Laveyläisyys on sontaa. Satanismi on saatananpalvontaa. CoS on ateistiääliöiden huorausta. Google ja wikipedia ovat perseestä.

• Lö Wei

Hei, sinä satanisti!

Peräpohjanmaan satanistiyhdistys kokoontuu ensi keskiviikkona S24:n käyttökatkon ajaksi (silloin Jumalan valvova silmä ei toimi) Lapuan Kotakankaan hautausmaalle kaatamaan hautakiviä. Ilta aloitetaan kivasti kuuntelemalla erittäin lujaa ns. "head banging"-musiikkia, sen jälkeen nautitaan päihdyttäviä aineita (omat cannabikset mukaan, vaikka periaatteessa toisilta varastaminen onkin suositeltavaa) ja viillellään. Mikäli saat sallivat, eli maa ei ole aivan jäässä, tarkoitus on kaivaa auki joku hauta ja häpäistä siellä makaava ruumis. Erityisesti tarkoituksena on löytää 1800-luvulla kuolleen lapsen hauta, jossa olisi sopivan kokoinen pääkallo mukana kuljetettavaksi.

Tervetuloa mukaan iloisella mielellä.

• On kiva kuulla että täällä on ihmisiä jotka on ehkä oikeasti kiinnostuneita satanismista ja osaavat ilmaista asioita järkevästi. Suomi24 vaan ei ehkä ole se paras paikka etsiä apua... tiedän satanismista, tiedän LHP:stä, olen mm katsonut monta monta monta Anton LaVeyn ja Zeena Schrekin haastattelua...... Jos haluat kysyä, kysy.

• sulle-sopivinta-seuraa

Etkö voi keskustella sen saatanan kanssa ihan kahdestaan? Vähän lisää hamppua tai jotain vahvempaa, niin eiköhän yhteys aukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe