Keskusteluseuraa? Satanisti 20v, P-Pohjanmaa

RebornAsAPerson

Moi!

Kuten otsikossa seisoo, olen satanisti. Kiinnostunut perinteisestä LeVay-elämänfilosifiasta. En tunne satanismia juurikaan, mutta olen tutustunut siihen otsikkotasolla wikipedian kautta ja pakko myöntää, että alkoi kiinnostaa aivan valtavasti. Olen koko ikäni ollut tietämättä satanisti, olen aina pyrkinyt olemaan hyvä ja luotettava ihminen, parempi ihminen, "yli-ihminen". Arvostan oppineita ja sivistyneitä ihmisiä ja olen aina halveksinut tyhmiä ja itsekeskeisiä imbesillejä, joiden maailmankatsomus on mitätön ja kyky katsoa asioita "boxin" ulkopuolelta, täysin olematon. Ensimmäinen kuolemansynti: Tyhmyys!

Kaipailen siis seuraa, henkilöä, ystävää, joku joka osaa kertoa minulle enemmän tästä harrastuksesta ja ns. elämänfilosofiasta!

7

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RebornAsAPerson

Pahoittelen kirjoitusvirhettä, LeVay = LaVey!

• Rauha Sinulle

Etsi mieluummin hyvä seurakunta. Satanismi vie kadotukseen.

Jeesuksen Sanat ovat Totuus, joka vapauttaa.

Herra Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

Hän antaa sydämeesi kestävän rauhan ja ilon!

• Ei rauhaa evankelist

Ei rauhaa evankelistalle. Jeesus antaa spermat anukseen ja lapsille revityn potkupuvun & verisen perseen. Halleluja-munaa!

• -666-

Laveyläisyys on sontaa. Satanismi on saatananpalvontaa. CoS on ateistiääliöiden huorausta. Google ja wikipedia ovat perseestä.

• Lö Wei

Hei, sinä satanisti!

Peräpohjanmaan satanistiyhdistys kokoontuu ensi keskiviikkona S24:n käyttökatkon ajaksi (silloin Jumalan valvova silmä ei toimi) Lapuan Kotakankaan hautausmaalle kaatamaan hautakiviä. Ilta aloitetaan kivasti kuuntelemalla erittäin lujaa ns. "head banging"-musiikkia, sen jälkeen nautitaan päihdyttäviä aineita (omat cannabikset mukaan, vaikka periaatteessa toisilta varastaminen onkin suositeltavaa) ja viillellään. Mikäli saat sallivat, eli maa ei ole aivan jäässä, tarkoitus on kaivaa auki joku hauta ja häpäistä siellä makaava ruumis. Erityisesti tarkoituksena on löytää 1800-luvulla kuolleen lapsen hauta, jossa olisi sopivan kokoinen pääkallo mukana kuljetettavaksi.

Tervetuloa mukaan iloisella mielellä.

• On kiva kuulla että täällä on ihmisiä jotka on ehkä oikeasti kiinnostuneita satanismista ja osaavat ilmaista asioita järkevästi. Suomi24 vaan ei ehkä ole se paras paikka etsiä apua... tiedän satanismista, tiedän LHP:stä, olen mm katsonut monta monta monta Anton LaVeyn ja Zeena Schrekin haastattelua...... Jos haluat kysyä, kysy.

• sulle-sopivinta-seuraa

Etkö voi keskustella sen saatanan kanssa ihan kahdestaan? Vähän lisää hamppua tai jotain vahvempaa, niin eiköhän yhteys aukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe