Keskusteluseuraa? Satanisti 20v, P-Pohjanmaa

RebornAsAPerson

Moi!

Kuten otsikossa seisoo, olen satanisti. Kiinnostunut perinteisestä LeVay-elämänfilosifiasta. En tunne satanismia juurikaan, mutta olen tutustunut siihen otsikkotasolla wikipedian kautta ja pakko myöntää, että alkoi kiinnostaa aivan valtavasti. Olen koko ikäni ollut tietämättä satanisti, olen aina pyrkinyt olemaan hyvä ja luotettava ihminen, parempi ihminen, "yli-ihminen". Arvostan oppineita ja sivistyneitä ihmisiä ja olen aina halveksinut tyhmiä ja itsekeskeisiä imbesillejä, joiden maailmankatsomus on mitätön ja kyky katsoa asioita "boxin" ulkopuolelta, täysin olematon. Ensimmäinen kuolemansynti: Tyhmyys!

Kaipailen siis seuraa, henkilöä, ystävää, joku joka osaa kertoa minulle enemmän tästä harrastuksesta ja ns. elämänfilosofiasta!

7

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RebornAsAPerson

Pahoittelen kirjoitusvirhettä, LeVay = LaVey!

• Rauha Sinulle

Etsi mieluummin hyvä seurakunta. Satanismi vie kadotukseen.

Jeesuksen Sanat ovat Totuus, joka vapauttaa.

Herra Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

Hän antaa sydämeesi kestävän rauhan ja ilon!

• Ei rauhaa evankelist

Ei rauhaa evankelistalle. Jeesus antaa spermat anukseen ja lapsille revityn potkupuvun & verisen perseen. Halleluja-munaa!

• -666-

Laveyläisyys on sontaa. Satanismi on saatananpalvontaa. CoS on ateistiääliöiden huorausta. Google ja wikipedia ovat perseestä.

• Lö Wei

Hei, sinä satanisti!

Peräpohjanmaan satanistiyhdistys kokoontuu ensi keskiviikkona S24:n käyttökatkon ajaksi (silloin Jumalan valvova silmä ei toimi) Lapuan Kotakankaan hautausmaalle kaatamaan hautakiviä. Ilta aloitetaan kivasti kuuntelemalla erittäin lujaa ns. "head banging"-musiikkia, sen jälkeen nautitaan päihdyttäviä aineita (omat cannabikset mukaan, vaikka periaatteessa toisilta varastaminen onkin suositeltavaa) ja viillellään. Mikäli saat sallivat, eli maa ei ole aivan jäässä, tarkoitus on kaivaa auki joku hauta ja häpäistä siellä makaava ruumis. Erityisesti tarkoituksena on löytää 1800-luvulla kuolleen lapsen hauta, jossa olisi sopivan kokoinen pääkallo mukana kuljetettavaksi.

Tervetuloa mukaan iloisella mielellä.

• On kiva kuulla että täällä on ihmisiä jotka on ehkä oikeasti kiinnostuneita satanismista ja osaavat ilmaista asioita järkevästi. Suomi24 vaan ei ehkä ole se paras paikka etsiä apua... tiedän satanismista, tiedän LHP:stä, olen mm katsonut monta monta monta Anton LaVeyn ja Zeena Schrekin haastattelua...... Jos haluat kysyä, kysy.

• sulle-sopivinta-seuraa

Etkö voi keskustella sen saatanan kanssa ihan kahdestaan? Vähän lisää hamppua tai jotain vahvempaa, niin eiköhän yhteys aukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6923
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4592
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4045
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3179
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1666
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1207
    Aihe