Pohjois kypros 1.3-8.3.2015 Top10

Mä&Toi

Moikka! Tavoittaisikohan tämä muita lähtijöitä Pohjois kyprokselle 1.3.15, Me ollaan lähdössä, majoituspaikkana Riverside holiday village. Onko jollain kokemusta paikasta? Vähän jännittää, jotta millasen matkan tollasella rahalla saa tällä kertaa. Olin syksyllä samantyylisellä halpismatkalla Turkissa ja kaikki meni paremmin kuin hyvin, reissu oli mahtava. Sen takia saattaa odotukset olla nyt liian korkeat, vaikka kuinka yrittäisi hypätä maanpinnalle. Viime reissulle lähdettiin ajatuksella: hengissä perille ja vähintään vene pään päällä. =D
Ollaan ensimmäistä kertaa kyprokselle menossa, ja kaikki kokemukset ja vinkit ruokapaikoista, aktiviteeteistä ja hyvistä rannoista on tervetulleita, jos joku on aiemmin kohteessa vieraillut. Saakohan hotellilta polkupyöriä vuokralle?

30

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.-8.-15

      Mihin aikaan teidän lento on lähdössä? Lienettekö tulossa samalla koneella, kuin me, jotka matakaamme samana päivänä, mutta Groupponin kautta?

    • alkup

      Käsittääkseni sama kone meidät lennättää lähtien 10.00 ja kotiin lähdetään 1.05.
      Majoituspaikka taitaa olla eri?

    • Luupääpalttu

      Hei! Te jotka olette matkan varanneet grouponilta, niin oletteko saaneet itse valita hotellin, vai tuleeko se tietoon sitten randomisti kun saamme lentoaikataulut? Tuossa varauksessa on meillä on ongelmaa, ensimmäinen kerta kun tilaa matkan grouponilta. Somebody help me!! Eli siis ongelmana on : voiko hotellia valitajossain vaiheessa varausta, missä? Milloin on mahdollista ilmoittaa ruumaan menevät tavarat? Kun matkan varaussivulle on ilmoittanut matkustajat sekä tiedot niin onko sen jälkeen tehtävä vielä jotain? Ollaan onnistuttu ostamaan lahjakortit sekä tarjouksen kohdalla avaamaan sivun mihin pitää ilmoittaa matkustajien tiedot ja lahjakorttien yksi koodi, mutta lahjakortissa on 3 eri koodia ja kun se on tehty niin näyttää silti että lahjakortit on käytettävissä vielä vaikka ne on just käytetty varaukseen. mutta siitä eteenpäin ei ole tietoa?

      • Mukana matkassa...

        Moi,
        Eilen ostin ja varasin ko. matkan. Olin vastaavalla reissulla viime Lokakuussa ja kaikki toimi hyvin. Ymmärtääkseni ruumaan menevä matkalaukku ja sitä koskeva lisämaksu suoritetaan vasta kun saat sähköpostilla matkanjärjestäjältä vahvistuksen.
        Edellisellä reissulla ruumaan sai kylläkin laitettua isommankin matkalaukun ilman että kukaan kyseli minkään lisämaksun perään tiskillä...
        Ko. sivullehan syötät koodin erikseen jokaisen matkustajan kohdalle.
        https://gointernational.wufoo.eu/forms/finland-3choice-hotels/
        Ja hotellinhan määrää matkanjärjestäjä, siihen ei itse voi vaikuttaa. Laitat vain huomautuksiin varauksessa toiveesi majoituksesta.


      • Luupääpalttu
        Mukana matkassa... kirjoitti:

        Moi,
        Eilen ostin ja varasin ko. matkan. Olin vastaavalla reissulla viime Lokakuussa ja kaikki toimi hyvin. Ymmärtääkseni ruumaan menevä matkalaukku ja sitä koskeva lisämaksu suoritetaan vasta kun saat sähköpostilla matkanjärjestäjältä vahvistuksen.
        Edellisellä reissulla ruumaan sai kylläkin laitettua isommankin matkalaukun ilman että kukaan kyseli minkään lisämaksun perään tiskillä...
        Ko. sivullehan syötät koodin erikseen jokaisen matkustajan kohdalle.
        https://gointernational.wufoo.eu/forms/finland-3choice-hotels/
        Ja hotellinhan määrää matkanjärjestäjä, siihen ei itse voi vaikuttaa. Laitat vain huomautuksiin varauksessa toiveesi majoituksesta.

        Kiitos tosi paljon noista! Auttoi kyllä huomattavasti


    • oijsegio

      Itse varasin myös matkan Pohjois-Kyprokselle, sama hotellikin. Tässä kuumeisesti etsinyt kokemuksia/tietoa hotellista enemmänkin.
      Itse Kyreniasta löytänyt vain positiivista tietoa. Mutta tuo hotelli, en oikein tiedä mitä ajattelisin, uskoako noita kaikkia kauhukuvia tuolta netistä vai ei, koska hyvääkin palautetta oli. Kuvat hotellista antaa vähän erilaisen kuvan kuin mitä sitten luin. (TravelBird)

      Olimme viime vuonna Kreikan puolella Kyproksella ja rakastuimme! Nyt haluamme takaisin Kyprokselle ja edullisesti kun matkan sai, piti siihen tarttua ja tuleepa tämä pohjoinenkin sitten nähtyä. Finnmatkojen sivuilla Kyrenia on ainakin kuvattu yhtenä Pohjois-Kyproksen helmeksi..vai oliko se timantti :D Mutta kuitenkin. Paljon on nähtävää ja historiaa esillä. Odotan jännityksellä ja ilolla patikointiretkiä ym. Ainoa vaan, että tuo hotelli nyt vähän epäilyttää..

    • Luupääpalttu

      Pitäisikö matkan varattua tulla varmistus siitä että lahjakortit on käytetty, kuinka nopeaa? esim. sähköpostiviesti? 'oijsegio' saitko itse valita hotellin, vai tarkotitko samalla hotellilla sitä, että se olisi se hotelli mihin haluat? Me varattiin matka ja käytettiin lahjakortit mutta silti lahjakotit näkyy 'käytettävissä' kohdalla lahjakorttini paikassa. mistä lienee mutta olisi kiva varmistua että matka tosiaan on varattu, ettei n.2000€ mene hukkaan.

      • oijsegio

        Jaa tuolla olikin yksi sun kirjotus :) Mä en osaa sanoa noihin mitään. Riippuu varmaan ihan firmasta, voiko hotelliin itse vaikuttaa vai ei.. :/ Joissakihan saa valita ja hinta vaihtelee sen mukaan. Mun matkassa se oli nimetty valmiiksi.
        Ja TravelBirdi:llä ainakin matkatavaroiden kanssa meni niin, että ne voi ottaa jälkeen päin kun on saanut kaikki varausnumerot ym. 25e/pää. En nyt muista oliko tossa mulla niin, että kuului hintaan vai pitikö erikseen maksaa.. Nekin niin vaihtelee. Mutta yleensä niistä on tarkat ohjeistukset.


      • Luupääpalttu
        oijsegio kirjoitti:

        Jaa tuolla olikin yksi sun kirjotus :) Mä en osaa sanoa noihin mitään. Riippuu varmaan ihan firmasta, voiko hotelliin itse vaikuttaa vai ei.. :/ Joissakihan saa valita ja hinta vaihtelee sen mukaan. Mun matkassa se oli nimetty valmiiksi.
        Ja TravelBirdi:llä ainakin matkatavaroiden kanssa meni niin, että ne voi ottaa jälkeen päin kun on saanut kaikki varausnumerot ym. 25e/pää. En nyt muista oliko tossa mulla niin, että kuului hintaan vai pitikö erikseen maksaa.. Nekin niin vaihtelee. Mutta yleensä niistä on tarkat ohjeistukset.

        http://m.groupon.fi/deals/travel/ga-go-international-26-88/53993264 Sivu on tuo mistä matka löytyy


    • oijsegio

      Luupääpalttu, en tiedä mitä firmaa oot käyttänyt tai noista lahjakorteista. Itse ostin edullisen reissun TravelBird:ltä ja sain vahvistuksen eilen kun matkan ostin, mutta kaikki muu vielä uupuu. Ja tarkoitin samalla hotellilla Riverside holiday villagea josta aloittaja kirjoitti. Hänelle siis vastasin :)

    • Luupääpalttu

      Firma on siis groupon. Mitään vahvistusta ei tuolta ole tullut vaikka eilen teimme varauksen :/

    • oijsegio

      Onko siellä mitään asiakaspalvelunroa johon soittaa? Josko ne ei ookkaan mennyt vaikka läpi? Lukeeko sivuilla mitään vahvistuksista että, missä ajassa pitäis tulla ilmotusta jne.? Aika veemäinen homma :/ Toivotaan, että pian saatte vahvistusta Luupääpalttu.

    • oijsegio
      • oijsegio

        Eiku linkkasin ihan väärää sivua.. Mikä toi Groupon ees on??? Mä kuulen nyt ihan ekoja kertoja..


    • Mukana matkassa...

      Groupon matkoilla kestää varauksen tekemisestä noin 3pv - 3 viikkoa saada vahvistus mistä selviää lennot sekä hotelli johon on päässyt/joutunut :) viime syksynä varauksen vahvistukseen meni muistaakseni noin viikko.

      • Luupääpalttu

        Kiitos tiedosta! Vahvistusta odotellessa.


    • berengaria

      Riverside G.Res. on viihtyisä, vehreä ympäristö, monet palaa sinne aina uudelleen. Olin siellä syksyllä.Aamiaisravintola on ihana, terassi. Paljon on siitä kiinni, millaisen asumuksen satut saamaan. Vanhat bungalovit voivat olla apeitakin.

      • aloittajaa

        Moikka. Meille tuli eilen muutos varaukseen. Uusi majoituspaikkamme onkin long beach resort. ja lentoaika on muuttunut. Nyt lähtö on yhdeksän jälkeen. =D Long beach resort olisi varmasti aivan ihana ihana paikka jos olisi rantakausi. Pahimmillaan sää ei ihan siihen vielä tuolloin yllä. Kaupunki oli aika kaukana n 16km ja tuossa ympärillä kaunista maaseutua, vai miten se nyt oli ilmaistu, Näitä muutoksia osattiin kyllä odottaa, ei se sinänsä haittaa, pitikin vaan kysyä että onko kellään tuosta paikasta kokemuksia? Onko sinne menijöitä?


    • Ihana loma

      Meillekin tuli muutos päiviin,hotelliin ja aterioihin, pääsemmekin matkaan vasta viikon sovitusta. All-inclusive muuttui aamiaiseksi ja viiden tähden hotelli salivuoteeseeen ja yhteisvessaan. Rannallekin on matkaa reilut 4 kilometriä. Vähän harmittaa, mutta olemme synergeesisiä ja mukautuvaisia, joten hyvä loma varmaan tiedossa. Onneksi saa ilmaiseksi kuljettaa lentokoneessa 8kg kabiinissa.
      Groupon on hyvä matkanjärjestäjä, aurinkomatkatkin jää toiseksi.

    • Mukana matkassa...

      Sain myös vahvistuksen ja sama homma meilläkin. Hotelli on eri kuin mitä varatessa annettiin vaihtoehdoiksi. Katsoin myös että vahvistuksessa lukee ainoastaan bed & breakfast vaikka maksoin all inclusivesta. Laitoin s-postia Go internationalille, katsotaan mitä vastaavat...

      • Meille kävi samalla tavalla ja laitoimme go internationalille sähköpostia. Sieltä vastattiin pari päivää sen jälkeen eli äsken. Viesti oli:





































        Hi *****



        We are apologizing about the IT-System fault. it was a genuine IT mistake in your case.

        Your hotel has been changed to 5* Chateau Lamboussa Hotel.

        You will receive your travel document within 24 hours...



        Best regards

        GOInterntaional


        Pitäisikö uskoa vai ei? Yrittikö vain kusettaa ensin että menisikö läpi tuo vai onko tämä nyt vain että sanotaan että pääsee tuohon hotelliin, mutta paikalla selviääkin että täynnä tai jotakin..


    • kävi näin

      Meille kanssa kävi, että 5* hotelli muuttui salipaikaksi ja yhteisvessaksi, all inclucive läheisen marketin paistopisteeksi. Juoman siihen saa joka aamu ilmaiseksi. Kahvin joutuu maksamaan

      • Omppu!

        Älkää ihmeessä antako firman muutella matkanne sisältöä! Olette maksaneet all-inclusive ja se teille kuuluu :) nyt vihaista postia GO:lle!! Niin teen minäkin!


    • themilia

      Täällä olisi yksi 1.3. yölennolla lähtijä ja ong beach resortiin majoittuja! ..tällä hetkellä ainakin näin :D

      • Himos

        Moi!
        Tosi hyvää reissua teille! Kehtaisitko laittaa jtn kommenttia matkanne jälkeen? Oisin älyttömän kiitollinen! Sain tänään vahvistuksen lentoajoista, ja kommentin, että pahoitteluna lentoajan vaihtumisesta saamme lennoilla ilmaiset ruoat.


    • Himos

      Moi!

      Onko 15.3.-22.3.2015 Long Beach Resortiin menijöitä? Entä kokemuksia paikasta? Aamiaisen taso tms.?

      Kiitos jo etukäteen! :)

    • aloittajaa

      Meillä toistaseksi pysynyt nyt tuo long beach resortti mutta matkalaukut unohtu. Lupasivat lähettää uuden dokumentin 24h sisällä. Siitä on nyt viikko. Huoh. Vähän jännittää kyllä! Olen täysin tietoinen että kun sieltä se dokka tulee, voi olla taas moni muukin asia muuttunut. No jahka matkustuspäivät pysyy samoina, kaikki ok.

    • mielenpahoitus

      Tuliko tuosta salipaikasta teille jonkinlainen sähkis, jossa sanottiin ihan noin, vai miten,,,,itse mietin tuota meidän dokumentissa ollutta bed and breakfast -sanaa
      sehän voi tarkoittaa myös tuollaista tai ainakin, että on yhteinen suihku,,,,,hui.......
      Kyllä minä niin mieleni pahoitan, jos näin on...
      l

    • Asiallista

      Ostimme matkat 1.3 top10:stä, mutta kone oli jo varattu täyteen. Suosittelivat 8.3 lähtevää matkaa, joka oli halvempi. Otimme sen ja palauttivat matkan erotuksen parissa päivässä.
      Matkalaukku saatiin maksettua, n. 25e ja kaikki tuntuu toimivan. Top10 vastaa nopeasti kyselyihin ja tähän saakka kaikki tiedot ovat pitäneet paikkansa. Kyselin etukäteen lennoista, sain heiltä aikataulut ja muut tarpeelliset tiedot.

      • Asiallista

        Nyt tuli matkavahvistus, laukutkin ok. Varmistin hotellin tason long beach hotellissa, vaikka lukeekin B&B, on moderni huoneisto.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe