Hollannista

joulumatkalle!

Moi! Oon menossa jouluks Hollantiin ja ois kiva kuulla muitten matkakokemuksia :) erityisesti mua kiinnostas tietää et onko Amsterdamin lentokentällä ees mahollista yrittää löytää tiettyä ihmistä...siis et sopis jonku kaa et nähään jossain (tulikohan nyt varmasti tarpeeks monimutkasesti :D) Mitä kannattas käydä kattomassa? Ja mitä ootte yleensä tykänny maasta? :) Oon hollannissa 2 viikkoo ni aikaa on :) Kiitos jos joku viitsii vastailla :)

4

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laardibonanza

Vaikka se Schipholin kenttä onkin verraten iso, on siellä monia paikkoja tavata. Esimerkiksi uloskäynnit on merkattu kirjaintunnuksin.

Olen käynyt vain Amsterdamissa ja havainnut, että käppäilemällä kaupungilla silmät auki on koko ajan nähtävää. Nähtävyyksiä voi sitten bongata omien mieltymysten mukaan. Van Gogh -museo on hyvä, Madame Tussun vahakabinetti taas pettymys. Parhaat vibat saatiin vaimon kanssa viimeksi Nieuw Slotenin ostarilla kun sieltä löytyi puutarhatonttuja hintaan 1,99.

• Anni

olet muualle menossa vai meinaatko viettää 2 vkoa vain Amsterdanissa?? Tunnen kyseisen maan todella hyvin joten kannattaa muuallakin käväistä! Onhan Hollannissa muutakin kun Amsterdam:). Itse olen taas vaihteeksi lähdössä joulukuun alussa reiluksi viikoksi! Vielä pari viikkoa pitäs odottaa!

• Jaska31

Mee vetään tötsyt Abraxasiin. Hyvää kukkaa ja musaa ja jengiä.

• Laardibonanza

Voisiko olettaa, että tuolla tötsypaikassa soitetaan Santanaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      86
      2483
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1435
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      81
      1321
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      905
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      890
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      763
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      101
      750
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      30
      743
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      696
    Aihe