ketä kaikkija kaaleita täälä kirjottelee? ite oon harmaalaisia
Vastaukset 22
- 45456465
Taikinalaisia
- mieeeeeee
Hiitolaisii ainolaisii
- LÖKKILO
HOI PIRUNPURISTAMIA HOI
- jeenooooo
taikinalaisia ja oululaisia
- Minä vain
Lindeman?
- Anonyymi
Takinalaisia
- Anonyymi00044
Nää on niitä roskasakkia
- Anonyymi
Mie oon sipulilaisii.
- Anonyymi
Myö sitä Likkejä olemma.
- Anonyymi
Herrojen sukkuu eli riepulaisii
- Anonyymi
oon kuule komija kyröläänen,iso noukka kaalopaappa.korejaa sukuja roope
- Anonyymi
Jaa komija vai? NAURAA
itestä en tiiä mutta jälkikasvu jotai vissii ... :)
- Anonyymi00045
Himmeitä hihhulia,ennen sanottiin asuntoa himmeitten hoteliksi
- Anonyymi00048
Mie ja Raineri-serkku ollaan gaymansaarelaisia. Miranda-serkku on myös aikeissa muuttaa tänne saarille, Pitää vielä harkita hyväksymmekö hänen hakemuksensa. Vastustamme nimittäin holtitonta maahanmuuttoa jonka seurauksia on nähty ja koettu mm Ruotsissa. Mirandan hakemuksen hyväksyminenhän merkitsisi peräti 50 % kasvua saarten asukasluvussa, joten asia on erittäin tärkeä.
T: Möhis - Anonyymi00049
Nokinenäläinen täällä.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112731
- 54624
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?66587Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha74533Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41505Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26503- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40428Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20381