ketä kaikkija kaaleita täälä kirjottelee? ite oon harmaalaisia
mitä kaaleita olette
22
2107
Vastaukset
- 45456465
Taikinalaisia
- mieeeeeee
Hiitolaisii ainolaisii
- LÖKKILO
HOI PIRUNPURISTAMIA HOI
- jeenooooo
taikinalaisia ja oululaisia
- Minä vain
Lindeman?
- Anonyymi
Takinalaisia
- Anonyymi00044
Nää on niitä roskasakkia
- Anonyymi
Mie oon sipulilaisii.
- Anonyymi
Myö sitä Likkejä olemma.
- Anonyymi
Herrojen sukkuu eli riepulaisii
- Anonyymi
oon kuule komija kyröläänen,iso noukka kaalopaappa.korejaa sukuja roope
- Anonyymi
Jaa komija vai? NAURAA
itestä en tiiä mutta jälkikasvu jotai vissii ... :)
- Anonyymi00045
Himmeitä hihhulia,ennen sanottiin asuntoa himmeitten hoteliksi
- Anonyymi00048
Mie ja Raineri-serkku ollaan gaymansaarelaisia. Miranda-serkku on myös aikeissa muuttaa tänne saarille, Pitää vielä harkita hyväksymmekö hänen hakemuksensa. Vastustamme nimittäin holtitonta maahanmuuttoa jonka seurauksia on nähty ja koettu mm Ruotsissa. Mirandan hakemuksen hyväksyminenhän merkitsisi peräti 50 % kasvua saarten asukasluvussa, joten asia on erittäin tärkeä.
T: Möhis - Anonyymi00049
Nokinenäläinen täällä.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770