MULLA ON VANHA TV , tarkoittako ettei tohon saa näkyviin HD kanavia ? siis Samsung jossa ei lue CABLE HD READY vaan pelkästään Cable ready . eipä tietenkään. ???
HD Ready
5
99
Vastaukset
- Lisenssiä ei makseta
Mikä olikaan tv:n malli ja oletko antenni- vai kaapeliverkossa?
Nyt on otollinen hetki uusia tv-vastaanotin, mutta jos haluat jatkaa vanhan tv:si käyttöä, niin joudut hankkimaan esim. HD-digiboksin sen kaveriksi.
http://www.testatutlaitteet.fi/fi/index.html sivuilta löydät vastauksia moneen kysymykseen ja laitelistoilta voit tarkistaa tv:n hyväksymistilanteen.
Kun laitteet ikääntyvät, niin laitevalmistaja ei enää halua maksaa esim. Antenna Ready HD -hyväksynnästä vuosimaksuja, sillä se yleensä edellyttää laitteen softapäivityksiä ja tästä halutaan eroon? Vanhan laitteen tekninen tuki päättyy suurelta osin silloin, kun HD-lisenssi menee vanhaksi? - arvepww
olen sekä ant että kaapeliverkossa samalla töllöllä, käytän nyt vain kaapelia.
en ala vanhaan ostaan mitään hd boxeja.
eli joskus on ostettva uusi tv. en kuitenkaan katso enkä kaipaa tämän parempaa kuvanlaatua joten odota että tämä hajoaa tms. - Lisenssiä ei makseta
Ylen HD-kanavat näkyy HD:nä kaapeliverkossa ilman maksukorttia. Cable Ready tarkoittaa sitä, että se toimii suomalaisessa kaapeliverkossa (S-kanavat löytyy).
Esim. DNA Welholla ja Elisalla näkyy YLEn HD-kanavat kaapelissa kanavapaikoilla 21, 22, 25 ja 27, kun taas Soneran kaapelissa ne ovat 401, 402, 405 ja 407. Kokeile, näkyykö Ylen HD-kanavat..
http://www.kaikkitelevisiosta.fi/verkot/kaapeli/ voit tarkistaa oman kaapeliverkkosi kanavatarjonnan. - arvepww
ei näy mitään HD tä ei missään ! welho lla.
- Lisenssiä ei makseta
Kaapeliverkossa tarvitaan MPEG4-dekooderi HD-kanavien vastaanottoon, joten se puuttunee tuosta tv-mallistasi. Nykyisin se löytyy likimain kaikista myynnissä olevista televisioista, mutta alkuvaiheessa se saatettiin jättää pois hintasyistä. Kaapeliverkossa ei nyt ole T2-virittimelle tarvetta, vaikka sekin alkaa yhä enemmän olla valmiiksi mukana.
Kaapeliverkon HD-viritin löytyy nykyisin useista PC-näytöistä, sillä esim. oma kakkostv reilun satasen maksava pc-näyttö, jonka virittimellä voi katsoa kaapeliverkon HD-kanavia. Käytän tätä silloin tällöin läppärin näyttönä, sillä tässä on HDMI-liitäntä olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272990Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742775Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2221459
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1611078Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21047Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31994Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951