Kertokaa, mitä mieltä olette tästä,kun luin tätä niin kovin ristiriitaisin tuntein, mutta lopulta oli kyllä myönnettävä, että taitaa mies puhua totta.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305913779996
Mutta tuo päättäjien Venäjän vaaran peittely. Se on tosi.
Ei siis mitää hysteriaa, vaan järkevää varautumista.
"Vara on viisautta, eikä vahingon enne."
Eihän Ukraina tiennyt mitään ennen Venäjän hyökkäystä muka
omia kansalaisiaan siellä maassa puolustamaan.
Separatistit tekivät, ei Ukraina.
Suomessakin on separatisteja.
Valloittajien jäänteenä on 5% "bättre folk" itseänsä kehumassa ja omia etujaan aina lisää ahmimassa muiden kustannuksella.
Suomi on siirretty täyteen separatisteja, oman heimonsa kehujia on puoli miljoonaa, mamuja tulee lisää koko ajan.
Talvisodan yhtenäisyyttä ei enää voi tulla.
Suomalaiset on rehellisiä, ahkeria ja sisukkaita. Yhtenäisiä?
Yhtenäisyyttä!
1
<50
Vastaukset
- Keskinäinen_luottamus
Suomalaiset olivat vielä yhtenäisiä, ja heillä oli keskiinäinen luottamus
ja siksi NEUKKUJEN miehitys- ja valtausyritys pystyttiin torjumaan 1939 -45.
Mutta nyt kansamme keskuudessa on separatisteja, ja keskinäinen luottamus on mennyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627