Expressenin nettilehden artikkelista jossa ilmiannetaan nimi ja kuva henkilöstä jota epäillään murhasta. Vaikka henkirikos on julma niin saako sitä kuvaa ja nimeä laittaa otsikoihin ennenkuin tuomio on laitettu käytäntöön, vai onko tässä kyse rasismista ja vihan lietsomisesta yhtä maahanmuuttaja ryhmää kohtaan?
Mitä mieltä te olette?
hytinä
2
87
Vastaukset
- Nimetön20
Arvaisin että kyseessä on valkoinen.Muutenhan ei kuvia ja nimiä laiteta lehtiin jos on kyse rikoksista.Jos olisi tumma ihoinen henkilö niin siitä nousisi kova poru ja lehden kuvaaja saisi heti potkut ja kovat sakot päälle.Ruotsissa kun rasismia on vain yhteen suuntaan
- Niinpä niin*
Suomessa sama suuntaus. Jos haetaan tummaihoista tai ulkomaalaista kriminaalia, väriä tai tiedossa olevaa kansalaisuutta ei mainita. Sitten joku keksi käyttää mustalaisista vaatekuvausta, että "etsitty on kansallispukuinen..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831