Kesä -86

maradoonaa

Muistatko sen?

55

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistaakseni

      Kuuma kesä ja sulla levikset?

    • Goooooooooool!

      Legendaarinen maali

    • 10+10

      Tottakai muistan, kaunista.

    • diskohile jo -86
      • Anonyymi

        toi ei ole kesältä 86
        Tiedoksi vaan ;-)


    • Pidä musta kiinni

      Muistanpa hyvinkin, sekä kesän '86, että sen kun tanssittiin tätä biisiä ;D Tykkään myös tosi paljon Stigin ja Tefloneiden "Seksikkäin Jäbä" biisistä

    • I was hikinen

      Hikinen kesä

      • Uuuh beibe:)

        ...yes you were;) And so was I, a bit...


    • Anonyymi

      aivan varmasti muistan luomutarkastus käynnin, auto, oli kuin vihjepuhelin tarkistus ei ole alue tietoa ym etukäteen jne.

    • Anonyymi

      Muistan. Tsernobylin varjossa, maailma oli muuttunut.

    • Anonyymi

      Oon ollu 4vuotias silloin.

      • Anonyymi

        Sama, en siis oikein muista..


    • En, enpä oikeastaan, oli melkoista menoa silloin,festareita toisille ja koko ajan kännissä, ei jäänyt paljon mieleen, paitsi se Datsun 100A ja ne naiset.

      • Kunnon menoa.. 🙈🤣


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Kunnon menoa.. 🙈🤣

        Tai sitten tuo oli vain märkä päiväuni, olinhan tuolloin kuitenkin 13v. 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tai sitten tuo oli vain märkä päiväuni, olinhan tuolloin kuitenkin 13v. 😂

        Huijari.. 🤣


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Huijari.. 🤣

        Ehkä vähän 😁
        Mutta se Datsun 100A oli silloin, metallinhohtovihreänä, oli tupakkia, kaljaa, kavereita, naisiakin, vain festarit ja seksi puuttuivat. Ja ihan hyvä niin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehkä vähän 😁
        Mutta se Datsun 100A oli silloin, metallinhohtovihreänä, oli tupakkia, kaljaa, kavereita, naisiakin, vain festarit ja seksi puuttuivat. Ja ihan hyvä niin 😂

        Taisipa olla meilläkin samanlainen auto.. 😅


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Taisipa olla meilläkin samanlainen auto.. 😅

        Se oli kaverini auto, itse kun olin kaukana ajoiästä, mutta kylähän se vähän omaksikin ikäänkuin muuttui siinä matkan varrella 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Se oli kaverini auto, itse kun olin kaukana ajoiästä, mutta kylähän se vähän omaksikin ikäänkuin muuttui siinä matkan varrella 😁

        Tätä opeteltiin sitten tanssimaan muutama vuosi myöhemmin.. 🤭
        https://m.youtube.com/watch?v=iyLdoQGBchQ




      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Entäs tämä.. 😁
        https://m.youtube.com/watch?v=5dkpk1gmaDc

        Juu, tuokin hiivatin korvamato raikasi silloin, jäänyt kai geeneihin kun sen osaa ulkoa, ei tosiaan kannata lisääntyä näillä geeneillä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, tuokin hiivatin korvamato raikasi silloin, jäänyt kai geeneihin kun sen osaa ulkoa, ei tosiaan kannata lisääntyä näillä geeneillä 😂

        Kasari on parasta.. 💛


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Kasari on parasta.. 💛

        Sallitaanko ysäri samaan veneeseen? Silloin tilanne olisi omasta näkökulmastani täydellinen, tulisi kaikki pitkätukkaherkutkin mukaan, kuten vaikkapa.

        https://www.youtube.com/watch?v=lDK9QqIzhwk


      • randombypasser kirjoitti:

        Sallitaanko ysäri samaan veneeseen? Silloin tilanne olisi omasta näkökulmastani täydellinen, tulisi kaikki pitkätukkaherkutkin mukaan, kuten vaikkapa.

        https://www.youtube.com/watch?v=lDK9QqIzhwk

        Sallitaan, onhan se sitten hyvänä kakkosena.. 😁
        Nyt hyvää yötä.. 💛


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Sallitaan, onhan se sitten hyvänä kakkosena.. 😁
        Nyt hyvää yötä.. 💛

        Hyvät yöt, Pimpero!


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvät yöt, Pimpero!

        Moi.. 💛 Mitä kuuluu?


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Moi.. 💛 Mitä kuuluu?

        Moikka! Eipä kurjuutta kummempia, arkista kuuluu, aurinko paistaa ja kissat nauttivat siitä erityisesti, se tuo iloa. Mitäpä itsellesi maanantaihin?


      • randombypasser kirjoitti:

        Moikka! Eipä kurjuutta kummempia, arkista kuuluu, aurinko paistaa ja kissat nauttivat siitä erityisesti, se tuo iloa. Mitäpä itsellesi maanantaihin?

        Työpäivä takana.. 😄 On tosiaan ollut ihanan valoisa päivä. Tämäkin "kissa" nauttii auringosta.. 🤭


      • Pimperopom_ kirjoitti:

        Työpäivä takana.. 😄 On tosiaan ollut ihanan valoisa päivä. Tämäkin "kissa" nauttii auringosta.. 🤭

        Tiettävästi kaikki mirrit pitävät auringosta, lämpö saa dopamiinin liikkeelle 😉


      • Anonyymi
        Pimperopom_ kirjoitti:

        Työpäivä takana.. 😄 On tosiaan ollut ihanan valoisa päivä. Tämäkin "kissa" nauttii auringosta.. 🤭

        Ai jaa oletkin mies t. Mieheksiluulia🧔‍♂️stoccan edestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa oletkin mies t. Mieheksiluulia🧔‍♂️stoccan edestä.

        Palstalla ei ole sukupuolia, on vain sukupuolioletuksia. Siis miesoletettu, naisoletettu ja niin edelleen.


    • Anonyymi

      Olin 6 vuotias. Muistan jotain.

    • Anonyymi

      Olin armeijassa, oli lämmin kesä, kesähelteellä oli pyöräiltävä nahkarukkasin. Sen yhden päivän muistan varsinkin, ku pyöräiltiin lähes 100 km, oli hikiset oltavat sinä päivänä. Ja tuleva talvi tämän kesän jälkeen oli jäätävän kylmä 🥶

    • Anonyymi

      Fifty sixty 🥳

    • Olin vielä lähes kekara silloin. Muistan Chernobylin onnettomuuden. ja sen, että koulussa oli tylsää.

    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      En kyl muista, elossa olin mut joo, kiinnostava kysymys koska: minkä tai mitkä kesät muistaa ja miksi.

    • Anonyymi

      Maradona teki hienoja maaleja Meksikossa ja yhden myös kädellään.

    • Anonyymi

      Paras kesä ikinä! 😊

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seuraava talvi oli hirvittävän kylmä.

      • Anonyymi

        näin on kerrottu, että kun synnyin oli jotain 30 astetta pakkasta


      • Anonyymi

        En ole ollut todistamassa sitäkään. Mitä muumioita täällä hiihtelee???


    • Anonyymi

      Olit kännissä koko kesän intistä päästyä.

    • Anonyymi

      Varmaan uin paljon äitini kohdussa 😂😂

    • Anonyymi

      Kovia bileitä pidettiin oltiin nuoria ja kauniita nykyään enää kauniita. Parasta aikaa elämässä.

      • Anonyymi

        Ja nyt sitten kaipailet mennyttä nuoruutta parveilemalla ihastuneiden keskellä!


    • Anonyymi

      Muistan nämä kaikki. Kasari oli siirappia, mutta paljon melodiaa saatiin aikaiseksi. Itse olin suorittamassa varusmiesplavelusta ja korviini soi edelleenkin Eppu Normaalin vuosi 85. Chernobyli muistan hyvin Hangon palveluksesta, kun radioaktiivissusmittarit hyppäs kaakkoon muutamaa päivää ennen kuin Yle julkaisi mitään. Olin junioiri keväällä 19v. En tiennyt maailmasta mitään vielä. Varusmiespalvelussa huomasi väen kirjon :) Opettavaista, mutta samalla samalaistuin tavan väkeen. Varsinainen kasvaminen tapahtui myöhemmin työelämään tutustumisena ja ensimmäiset aktiiviset seuran hakemiset naisten kanssa. Siitä se pelto vasta alkoikin :) Ja ihan itse syypää...

      • Anonyymi

        Jotain 1964 syntynyt siis, mitäköhänvitunvittua olet täällä härnäämässä ihmisiä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain 1964 syntynyt siis, mitäköhänvitunvittua olet täällä härnäämässä ihmisiä!!!

        Pieleen meni ikä-arvaus "mitäköhänvitunvittua" hääräjä. Dekadit kohdillaan niin kuin hyvissä viineissä. Tiesitkö, että kunto on meidän sukupolvilla usein hyvin hallussa. Mites sulla "mitäköhänvitunvittua" edustaja.

        https://www.is.fi/urheilu/art-2000009376657.html

        Toivottavasti painoindeksi parempi kuin keskiarvo varusmiehillä nykyään.

        Kaikella kunnioituksella,
        Elämä opettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen meni ikä-arvaus "mitäköhänvitunvittua" hääräjä. Dekadit kohdillaan niin kuin hyvissä viineissä. Tiesitkö, että kunto on meidän sukupolvilla usein hyvin hallussa. Mites sulla "mitäköhänvitunvittua" edustaja.

        https://www.is.fi/urheilu/art-2000009376657.html

        Toivottavasti painoindeksi parempi kuin keskiarvo varusmiehillä nykyään.

        Kaikella kunnioituksella,
        Elämä opettaa

        Ai niin... Mitäs annettavaa sulla vois olla otsikkoon: "Kesä -86."? Ootko selkolukenut otsikon? Nykään tietokoneissa on mahdollisuus kyllä konvertoida teksti ääneksi. Kokeile sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain 1964 syntynyt siis, mitäköhänvitunvittua olet täällä härnäämässä ihmisiä!!!

        1964 + 19 = 1983 <> 1986 Joillekin nämä laskutehtävät on vaikeita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      155
      2690
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      422
      2264
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2144
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      126
      1463
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1340
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      123
      1239
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      224
      1036
    Aihe