Lukion tyttöjen lääkärintarkastus

Lääkäri

Olen nuori, juuri valmistunut mieslääkäri ja työkseni teen lukion oppilaille lääkärintarkastuksia. Virallisesti niihin ei kuulu alapään tutkimus. Pojat sekä rumat, läskit tms. tytöt jätänkin rauhaan ja teen vaan normaalitutkimukset alusvaatteet päällä.

Sen sijaan kaikkien kauneimmat lukiotytöt pyydän riisumaan kokonaan alasti että saisin katsella heidän tissejään ja pilluaan. Monet tytöt menevät tästä ihan punaiseksi, mutta se vaan kiihottaa minua. Kaluani housuissa seisottaen teen heille ensin normaalitutkimukset. Lopuksi puristelen hieman tissejä ja kopeloin pillua. Teen tämän niin että tytöt luulevat sen olevan ihan normaalia tutkimusta.

Kun tyttö on sitten pukenut ja lähtenyt ulos tutkimushuoneesta, niin runkkaan.

11

24131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

pedofiili.

• diudiuu

kova jätkä.

• !!!

V**** Sä oot pimee... saunan taakse tollaset ja nappi ottaan

• Lääkäri

Tänään tarkastin juuri erään kauniin tytön. Minulla oli koko ajan vetoketju auki ja juuri kun tutkin tytön pillua, niin päästin seisovan kaluni housuista ulos.

Sanoin: "Hups", laitoin kalun takaisin housuun ja vetoketjun kiinni, ja jatkoin tutkimusta. Vähänkö tyttö oli punainen pois lähtiessään.

• Joo-o...

Juu, ihan kiva TARINA...

• eikaisentään

Kas kun et sohassu samantien sisään ja nusassu, ois saanu tääkin tarina lisää uskottavuutta... juu-uh.

• ...---...

ja sitten sinä heräsit

• niimpäniin

ja sitten heräsin unestani normaalina 14v pervona ...

• Aida

Sisit kyllä tarkastaa mut ihan heti, ja tehdä jotain enemmänkin kuin kopeloida ;)

• nii varmaan

kaikenlaisii runkkareita SITÄKI on... hohhoijaa...

• yks vaa

niin minäkin teen :))))) hyvä ku on mielikuvitusta, se auttaa :))))))))))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109