Olen nuori, juuri valmistunut mieslääkäri ja työkseni teen lukion oppilaille lääkärintarkastuksia. Virallisesti niihin ei kuulu alapään tutkimus. Pojat sekä rumat, läskit tms. tytöt jätänkin rauhaan ja teen vaan normaalitutkimukset alusvaatteet päällä.
Sen sijaan kaikkien kauneimmat lukiotytöt pyydän riisumaan kokonaan alasti että saisin katsella heidän tissejään ja pilluaan. Monet tytöt menevät tästä ihan punaiseksi, mutta se vaan kiihottaa minua. Kaluani housuissa seisottaen teen heille ensin normaalitutkimukset. Lopuksi puristelen hieman tissejä ja kopeloin pillua. Teen tämän niin että tytöt luulevat sen olevan ihan normaalia tutkimusta.
Kun tyttö on sitten pukenut ja lähtenyt ulos tutkimushuoneesta, niin runkkaan.
Lukion tyttöjen lääkärintarkastus
11
24078
Vastaukset
- ....
pedofiili.
- diudiuu
kova jätkä.
- !!!
V**** Sä oot pimee... saunan taakse tollaset ja nappi ottaan
- Lääkäri
Tänään tarkastin juuri erään kauniin tytön. Minulla oli koko ajan vetoketju auki ja juuri kun tutkin tytön pillua, niin päästin seisovan kaluni housuista ulos.
Sanoin: "Hups", laitoin kalun takaisin housuun ja vetoketjun kiinni, ja jatkoin tutkimusta. Vähänkö tyttö oli punainen pois lähtiessään.- Joo-o...
Juu, ihan kiva TARINA...
- eikaisentään
Kas kun et sohassu samantien sisään ja nusassu, ois saanu tääkin tarina lisää uskottavuutta... juu-uh.
- ...---...
ja sitten sinä heräsit
- niimpäniin
ja sitten heräsin unestani normaalina 14v pervona ...
- Aida
Sisit kyllä tarkastaa mut ihan heti, ja tehdä jotain enemmänkin kuin kopeloida ;)
- nii varmaan
kaikenlaisii runkkareita SITÄKI on... hohhoijaa...
- yks vaa
niin minäkin teen :))))) hyvä ku on mielikuvitusta, se auttaa :))))))))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793