Onko kellään kokemuksia jvoutlet.fi verkkokaupasta? En ainakaan mistään mitään löytänyt... Onko sen verran uusi vai joku ihan huuhaa? Ainakin todella halpa näyttää olevan, mutta se aina vähän epäilyttää...
jvoutlet.fi kokemuksia??
Verkkoshoppaaja
2
135
Vastaukset
- Tyytyväinen
Itse käytin tuon uudenvuoden ilmaiskuljetus koodin ja kaikki meni kuten piti. Tavara oli halpaa ja lamat tuli nopsaan ja sai vielä kaupanpäälle lisäalennuskoodeja. Ei voi muuta kuin suositella :)
- verkkoshoppaaja
Okei. Hyvä tietää. Oon tosiaan aina aika varovainen näitten uusien kauppojen kanssa ja huomasin kanssa Facebookista ton uusi vuosi tarjouksen, niin aattelin paikkaa kokeilla. Kiitos tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734